Partyflock

Forumonderwerp · 590190

Hej kan iemand mij vertellen wanneer onze dame dana ons gaat vertellen wie zij allemaal uitkiest als gast dj's.

Greetz Dommel
die site van francois is trouwens oerlelijk! die buttons zijn veel te klein en onleesbaar..bleh

:kots: Wilt U de heer Francois op zijn draaikunsten & platenkeuze beoordelen ipv af te geven op zijn niet perfecte nederlands of zijn (soms) niet helemaal geslaagde www-graph-X :devil:

Mét suiker graag!
ik beoordeel francois zelf niet, ik beoordeel zijn website :P

bovendien heb ik francois nog nooit horen draaien. ben benieuwd :)

(y) ké dan!

tows3r:: Misschien een bril kopen of misschien een andere resolutie als je slechtziend bent

Ikzelf heb er nl. totaal geen last van :)

En btw, voor zover ik weet maakt Francois zijn site zelf.
Steekt hij er tenminste tijd en energie in..

Kun je van de andere dj's niet zeggen :D

Hij heeft zelfs een prijsvraag op z'n site ;)

Zeg dat nou niet.. :@:@:@

Hoe meer deelnemers, hoe minder kans ik maak op de prijzen ;)
laatste aanpassing
het zijn gewoon kleine kutlettertjes, hoe je het ook wendt of keert. :) en ik ga er geen begrip voor hebben omdat hij z'n site zelf zou maken. ik kan het beter :P nu alleen nog succesvol dj worden...

Sjah.. jij kan dat beter.
Hij kan beter draaien :D

Waar heb jij als Francois zijnde meer aan?? ;)

hMM... Sounds allright to me :-) Maybe I will go anyways! Probably! ;-)
Kaartje is binnen :D

volgens mij zijn dit de genodigden.
Panic, Francois, Gizmo, Luna, Pavo, Prophet, Uzi en Zany

Quote van Dana uit ID&T magazine:
"Het zal zeker niet alleen hardstyle zijn." :D

Ik ga er iig een feestje bouwen. Breezah sletjes of niet, afgezaagde dana of niet. Intereseert me geen basrt. Dana draait goed en is populair (misschien net iets te) maar dat mag de pret niet drukken!
psies, het wordt sowieso een goed feestje, vorige xqlusive was ook erg vet. q-dance heeft mij nog nooit teleurgesteld. bovendien is en blijft de HMH gewoon super :)

Dit wordt mijn eerste hardstyle feestje in de HMH > wordt een lekkere om mee te beginnen dacht ik zo :D
oohwee! wat n line up :vaag:
ik heb mijn kaartje al gehaald :)
nu allen nog maar de dagen aftellen:devil:

ow nee NIETS is bevestigd dus

Morky, waarom ben jij heel de tijd zo zenuwachtig met dat 'bevestigen' ... ~chill~ :)