Partyflock
 
­ Nederland
Ik moet iedere dag naar utreg en dan zit ik alleen maar bij gasten in de klas uit nijmegen, rotterdam, eindhoven enz, ik ben gewoon de enige voor ajax en soms is dat wel lastig. sinds ik hier op school zit merk ik hoe iedereen ajax en amsterdam haat. Ik zie dat als een ziekelijke vorm van jaloezie.
Doe maar niet Arjan, heb al genoeg onwaarheden gezien...:D;)
ik heb wel kennis, al denken sommige van niet.

DWS heb ik zelf gevoetbald en me halve familie is ook bij die club verbonden geweest.
de liefde voor Ajax komt van me vaders kant, me opa en me vader namen me altijd mee naar Ajax en me oom heeft er nog 2 seizoenen in de jeugd rondgelopen
Arjan is stronteigenwijs en wil het niet begrijpen
 
De mensen die Amsterdam haten die zijn jaloers.
En ajax blijft de club.
En Noord blijft gestoord!!!!!!!!!!!!!
Hehe.. ook nog Noord gestoord aanwezig.....:D
 
Party Odijk- jij begint me een beetje de neus uit te hangen. Sinds dat je hier bent aangemeld heb je nog geen zinnig woord gezegd. Als je zaterdag op de meeting bent van 4 elements hoop ik dat er wat zinnigs uit je komt...als je trouwens echt zo flink bent, roep je de woorden die je in dit topic heb geplaatst ff in Ahoy bij m'n maten...nerd...wil je lid worden???
Doet ie toch niet.
De gasten met de grootste praatjes op het net zijn IRL vaak de grootste mietjes.
 
weet ik, daarom daag ik 'm ff uit om dat te doen...mij boeit 't geen reet, 't is internet, daar ken iedereen een grote bek hebben, maar nou nog irl...
 
Zijn wij jaloers op Amsterdam ??


hehehehe no focking way



Cheers
 
En overal zie je een (ex)Ajaxcied!!!!!!!!!!
RAy eerst nog zien hoe jij IRL bent, maar goed, als die neuzen klaar zijn met onzin uit te kramen, wou ik weer wat nuttigs gaan doen
Waar gaat dit weer over.:frusty:
Die Willems is 19 jaar en gedraagd zich als een 15 jarige.
Kappeh!!!!
 
Heeey RAY--> 't lijkt me wel gezellig! En oké misschien is me bek IETS te groot :D maar ik ben er niet zo een die weg rend !!!! Dus misschien ben ik zo slecht nog niet :D:D:D
 
2 Phoolie: wat heeft dat er mee te maken? Loop ik hier kankerjoden oid te roepen? Nee, dus hoeft er ook niet afgewacht te worden hoe ik irl ben...truste lieverd...

2 party-odijk: begin maar vast te rennen :P
heatwave je hebt gelijk jongen
je loopt nou wel te zeuren dat je daar als enige ajaxcied zit, maar je kiest er zelf voor he, dus waarom open je dan nog zo'n topic
ook jij hebt helemaal gelijk
En wie niet springt die is geen jood..!!
dets long tijm terug :d

kraay :bier:
 
Heb iedereen een nieuwe hobby, in de vorm van oude topics omhoog kicke ?