Partyflock

Forumonderwerp · 588945
Waarschuw beheerder
De anti-fascistische onderzoeksgroep Kafka maakt zich zorgen om de nummer 2 op de lijst van Conservatieven.nl.
Michiel Smit, raadslid in de gemeente Rotterdam, heeft zich volgens de organisatie op ontoelaatbare wijze geuit over andere bevolkingsgroepen.

Ontoelaatbaar is volgens de site van Kafka, Smit's uitlatingen over het incident in een zwembad in Eindhoven, waar 2 meisjes door 7 allochtone jongeren zijn aangerand:"Het wordt stilgezwegen, terwijl normaal al een verkeerd petje op al een royement als lid van Sparta betekent. Heb foto en namen van de daders: allen allochtoon, 6 van 15, 1 van 13, zijn trots op daad, scheppen erover op. Schandalig dat er niets gebeurd! Heb die foto van iemand gekregen. Hebben afgesproken dat we daar even mee wachten. En ik houd me aan mijn woord tegenover hem. Die jongens hun voetbalcarriere moet over zijn, laat dat duidelijk zijn. Anders krijgen we in de toekomst nog meer Seedorfjes en Kluivertjes. Foto verspreiden heb ik als troef in handen."

Verder suggereert hij volgens de site om in de wijk van de trainingsvelden van Sparta buurtbewoners op te zetten tegen de aanwezigheid van allochtone voetballertjes.
In een andere discussie zegt hij tegen andere forumleden, die zich druk maken over blanke jongeren die belangstelling hebben voor zwarte cultuur, zoals hiphop en R&B (op het forum ook wel "Whiggers", oftewel White Niggers genoemd): "Er is een ding erger dan een Neger, een blanke neger!"

fok

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, en argumenten zoals R@VER al gebruikt hierboven, zijn vaak al genoeg om dat soort mensen eruit te lulle...
Waarschuw beheerder
donateur
"Ho ho, ik zeg verder niks over die uitspraken van die vent van conservatieven.nl. Ik zeg alleen dat Kafka nogal een overspannen organisatie is die het liefst geen enkele rechtse uitspraak in de media zou zien. Ze zijn in feite net zo fout als de mensen die ze als racist bestempelen."

Sterker nog, die jongens van Kafka gebruiken zelf geweld (inbraken, brandstichting), noemden Bolkestein jaren geleden al fascist en bestempelden de NAVO al als fascistisch. Dan wordt de democratie (?) natuurlijk wel heel smal.
Als ze een slachtoffer gevonden hebben, dan zijn er volledig op uit om deze zowel maatschappelijk als financieel(werk) onderuit te halen. Ze hebben inmiddels al een aantal processen tegen hen gehad, omdat ze, in hun ogen 'vermoedelijke', rechtsen in het vizier hadden. Hetgeen niet waar bleek te zijn, maar ondertussen was de schade al aangericht. Wat een brave democratische mensen.

Waarschuw beheerder
hey die gast op de fotoow ken ik wel...komt uit brielle TeRRoR :)

Waarschuw beheerder
hehe, schattig siteje dat erjossoi.tk,
NEDERLAND DE ALLERHARTSTE!!!
met een t schrijven,
zegt al genoeg lijkt me.

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha... ze hebbe me beriggie verwijderd... :)
Waarschuw beheerder
jajaj die R@ver is dus zelf ook een racist te zien aan zijn uitspraak ik stem niet op een duitse....dus hoe kan die in hemelsnaam argumenten gaan geven om andere mensen te doen zwijgen??

en was dat voor strondzooi om oi in de grond te trappen?....ga eens normaal punten geven die het tegendeel duidelijk maken ..probeer maar eens, afhankelijk van jullie geestelijke vermogens zal dat misschien invloed hebben.
Of zijn jullie van mening dat jullie geestelijke vermogens te kort schieten??

Waarschuw beheerder
donateur
Oi de grond intrappen?
Lees es beter...

R@VER zegt zelf nog:
debsy-> Oi is een gewone Engels groet...
Alleen bepaalde mensen misbruiken `t...

Het ging er meer om, wat voor onzin die oi-bitch hier liep uit te kramen over blank en zwart.
Kijk maar eens in haar profiel op d'r homepage.
dan zie je enkele foto's van haar vriendje die de hitlergroet doet enz.
Verder denk ik niet dat je dat grapje over duitsland niet al te serieus moet nemen van r@ver, maar om em dan meteen ook als racist te bestempelen vind ik eerlijk gezegd een beetje hypocriet... Verder een beetje erg zonde dat je wel tegen em loopt te zeiken, maar verder niet ingaat op de goeie argumenten in de rest van zijn bericht, en dat je met interessante taal gaat lopen smijten over geestelijke vermogens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja... en "stront" schrijf je met een "t", niet met een "d" :)
Waarschuw beheerder
Fuck...d en t geswapt....nu kom ik ook wel aardig dicht bij nazi hokje :(
Maarruh, teneerste bedoelde ik niet Oi het woord, maar oi-bitch zelf en loop ik niet op Butcher te zeiken (behalve vermeende racist, maar dat zegt iedereen hier tegen elkaar dus is niet zo erg)
Want Butcher komt dus wel met argumenten...
+ ik heb homepage niet gezien was weg ;)
En dit is geen Hypocrisie hoor, moet je maar even opzoeken hoe dat in elkaar zit dan.
+ taalkundige les ook voor jou want voor wat hoort wat:
beetje erg zonde kan niet !

vriend :)

Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
donateur
maarre, blanke negers vind ik zeker irritant.. van die lui die opeens andere talen gaan lullen enzo...:S andere woorden gaan toevoegen en handgebaren uit Amerika gaan maken...
Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat ik irritant vind dat sommige mensen handgebaren en andere woorden van 60 jaar trug gaan gebruiken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LOL @ AgRIX
Waarschuw beheerder
pfff wat moet k hier nou van denken. veel kortzichtige lui hier? of niet? kbedoel, lekker makkelijk om alles wat niet blank is zwart te maken(lol). en ja, dr zijn zeker allochtoonse lui die de boel nbeetje verneuken. maar zat NIET allochtoonse lui die de boel ook verneuken. voor alle adolf fans hiero: laat de pep, pillen enz ff links liggen. schijnbaar gaat alles jullie te hard... ndikke mescaline of DMT tripje zou je goed doen denk k. echt tzijn lui zoals zij, die bepaalde soorten muziek minder toegankelijk maken voor alle goeie allochs (en dat zijn er veel!). naja, kweet dat r echt veel lui zijn die laat k t zo maar zegge: niet beter weten. doe s n roze zonnebril op. s alles roze! iedereen!
Fijn toch!
Waarschuw beheerder
donateur
Brrrrrrrrrrr....

Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat het is...
d'r mot gewoon meer geneukt worde...

dan lope de mensen ook nie meer zo te zeike :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als dat de oplossing is...ik meld me gelijk aan bij de vrijwilligers,als gabber pappa thuis komt,komen wij van het weekend het bed niet meer uit:):D
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat kan ik me wel voorstellen

Waarschuw beheerder
donateur
Moet de krant nog inkijken,maar heeft het geholpen??
Ik loop potvolblomme krom,je moet er wat voor over hebben he,redden van de wereld:devil: