Partyflock
 
Forumonderwerp · 588200
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
NOSFERATU
ENDYMION
CATSCAN
VINYLJUNK & MC SYCO
RUDEBOY vs. DA VIOLATOR
TOMCAT
PLANET X & DNS

live: DOME CRUSHER
mc: SYCO
UndergroundPsyco op 11 december 2002 14:42
"owjah en danny, wij maken er een traditie van om gewoon lekker samen te hakkuh!!!

greetz, elroy

gaan we hakkuh dan!!!!! ja toch!!!!!!!!! "

mjah, was wel de bedoeling dagtik? :)
 
suzan, gaan we lekker hakkuh dan?? ja toch!!!!!!! :P maaruh, zeg ik ga de 24e toch nie naar een hondenshow he?? is martin waus euh gaus daar de mc???? gausjuh of ceremony, all that i hear is absolute waf waf!!!!!!!!! (credit, patent Elroy)
komt er geen meeting???
 
Jaaaa.. meeting! T is ten slotte Kerst mensen, behoren wij dan níet te verbroederen enzo? :P
 
Heb me kaartje gisteren gehaald.. in haaksbergen zijn er nog wel wat!! :D
 
gaan we lekker hakkuh dan?? ja toch!!!!!!! maaruh, zeg ik ga de 24e toch nie naar een hondenshow he?? is martin waus euh gaus daar de mc???? gausjuh of ceremony, all that i hear is absolute waf waf!!!!!!!!! (credit, patent Elroy)
When I say Woef, You say Waf!

WOEF WAF!

Yeaaaaaaaaaaaaah!

:D
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
nog steeds geen kaartje :( waar zijn ze te halen ?? ok haaksbergen nog dichter in de buurt van Groenlo ??:)
 
Enschede? HengelO?? verder weet ik het eigenlijk niet!!!
 
oldenzaal zijn ze ook verkrijgbaar
 
suzan, hebben ze in oldenzaal ook van die suzan-poesjewaf-actie poedels die transformeerbaar zijn in een poes? en met van die strikjes en parfum in enzow!!!!

gaan we lekkur hakkuh dan?? ja toch!!!!!!
worder en nog eastside underground shirtjes daar verkocht dan?
 
wel truitjes met de leus "poesjewaf!!!!" en al het geld gaat naar het suzan-ik-vind-poedels-de-allerleukste-hondjes-poesjewaf vonds. stortingen kunnen worden gedaan door te bellen met 0900-poedel of 0900-poesjewaf voor de op afstandbestuurbare poes-hond die poesjewaf zegt!!!

dus kaufen und anrufen!!!!!!!!!!!!!­!!
laatste aanpassing
Artiest Kokka
under psyco>>>> zow is het wel een x genoeg geweest hoor !!
je moet susan niet zow te grazen nemen!!!
want ze is een schat van een meid!!:bah:
 
kokka, dat weet ik, het is ook maar om te ouwehoeren hoor! no hard feelings! :D

ik zal stoppen!!1
tuurlijk dat weet ik ook wel!!! no hard feelings.
maar als er iedere x weer op door wordt gezeurd is op het laatst niet meer leuk!!!

:respect:
sekersss wij hebben nu ook kaarten :D:D
 
ach ik kan wel tegen een stootje (of 2)
 
suzan, hier heb je een (K) en een :hug: om het goed te maken.

arg ik kan vanaaf nie naar het acid feestje, heb een snee in me linkerwijsvinger, moet typen met 1 hand en moest bijna gehecht worden, het is echt m'n ongeluksdag hoor. keek weken uit naar het acid feest, ik mag nie auto rijden, nie feesten etc van de dokter!! :s
ja underground psyco>>> het was natuurlijk niet voor nix gister vrijdag de 13de!!! ;p
 
kokka >>> nu heb je me!!

gvd, voor ut eerst sinds nah een heeeeeele lange tijd heeft iemand mij te pakken!!

whahahhahaha :D
Dit gaat mij zelfs boven de pet qua vaagheid ;P
nou underground psyco>> dat moest er toch een x van komen he!!hahahahha.
maar ja dat moet ook kunnen he!!

:bounce:
Kokka>> Vind je lief! (k)-je
 
jazeker!! ut kan nie altijd alleen maar goed gaan, maar ja, dit is voor mij een reden om de eerstvolgende willekeurige persoon echt extra goed te pakken te nemen!!!
hahahahahha dat zou ik ook doen psyco!!
dus ik moet op mijn woorden passen??? hahahahhaha

:[
 
nee hoor, me zusje komt zo wel een keer thuis! :D
hahahahahahha!! dus je gaat je daar op af reageren!!!
das alleen maar goed zoiets kan ik nou nooit he!!
afreageren op familie alleen op mijn pa dan!!
maar dat is ook niet altijd wat!!
 
kokka, ik ben al begonnen, check deze topic is kledingstijl belangrijk op een party??, dat wordt relluh!!!!!!! kijken wat de mietjes er op zeggen hier, bende homo bernals hier! ;) whaha laat ons er maar normaal bij lopen kokka, dan lopen die commerciele nichten wel rond als jody "homo" bernal!!!! :D
dat ben ik volkomen met je eens!!!
 
Relluh? speedy waar? Count me in :D
Hmmm over kledingstijl? :S Schatjuh je gaat tog niet verwachten dat ik me normaal ga kleden? Ik voel me echt niet lekker in trui en spijkerbroek op een feest :s
:kusje:
 
nee, dat weet ik. voor jou wordt er een hoge uitzondering gemaakt :D. Want een mooie meid als jou staat alles goed!!

:kusje:
 
Hihihi thx lieverd :D Dan maak ik me kerstoutfit met een gerust hart af ;)
Ik denk dat ik voor de gein wel ff een kerstmuts gaan aanschaffen, staat lekker wazig op zo'n feestjuh :D
2 gauzy > moet je nie raar opkijken als ik met me vage kop bij je op schoot ga zitten en om eem kerstcadeautje ga schooieren!! :P :P :D :D
goed plan tim :D hehe lekker schooieren bij de kerstman gauzy :)
T!M>> Moeten we dit beschouwen als een coming-out??? ;P
Da HiNZ wil ook aanwezig zijn!!

Maar ja, kep weer eens van die andere SOCIALE verplichtingen!! Heb je wel eens rond dit tijdstip van het jaar!! :[


Grtz Digital HiNZY %)
 
hey gauzy anders ga je eens orgineel doen
ik denk dat je niet de enige bent hoor
ik wil een mijter :)
 
goh ook al zo orgineel
 
ik ga als rudolf the rednose rendeer!! da's pas origineel.
 
suzan, ik durf het bijna nie te vragen hoor, maar zou jij nu als kerstelfje kunnen gaan??
 
nah zal ik je ff zeggen dat het net de planning was :p
we will see
hzm.. lijkt me wel lache :) suus als elf moeha hebben we weer wat te lachen:D
 
K, Misshardstyle en ik gaan al als eh, kinky kerstvrouwtjes of iets degelijks :S
dus nu hebben we nog een sneeuwpop nodig en een kerststal :P
Vrijwilligers? :P
 
ik ga als iets zodat ik even flink kan relluh in de kerststal!!!

:D
/me hoopt dattie kan gaan :s
waarom moek nu net dan jarig weze??
Artiest Tomcat
nog een paar dagen !!!!!
en dan gaat het loss

haha see you than :bounce: