Partyflock

Forumonderwerp · 588182
Betreft: evenement: X-Qlusive, zaterdag 25 januari 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
De volgende X-qlusive wordt een Dana-edition. Ik weet niet of ik wel of niet ga, want Dana draait wel hard maar ik heb niet echt zin om een hele avond naar een stijl te luisteren. %)

:) MDM
Waarschuw beheerder
donateur
Is der misschien ook al een datum bekent ik hoorde dat ze flyers uitdeelde??
En 8 uur dana.. denk wel dat ik me zal vermaken.. beetje hardstyle beetje hardcore.. :kwijl:
Waarschuw beheerder
XQ X-Qlusive Dana Solo

Price: 35 Euro :S
Time: 22:00-07:00
Dana: pfff niet weer :bah:

ik mag hopen voor Q-dance dat ze dan wel iets heel bijzonders gaan doen op die nacht met Dana en haar stylen want anders zullen er weel heel weinig echte hardstylers komen want als ik de reactie hoor op internet op feesten in real life!! heeft iedereen het zobeetje gehad met Dana!!... ja idd die discotheek ppl die vinden haar natuurlijk geweldig omdat ze geen andere dj's kennen... ik weet het wel beter... doe mij maar Daniele Mondello!!!! ow wat draaide die lekker... maar ja ik weet het nog niet hoor als er echt niks anders te doen is op 25 january dan moet ik maar een kijkje gaan nemen:S:S maar ik hoop dat Q-dance er wil iets van gaat maken want heb geen zin in een Dana die alleen maar commerciele troep gaat draaien!!! ik merk het vanzelf wel!! ik had liever idd een lekker duits X-Qlusive nacht gehad... met warmducher hennes & cold russenmaffia melanie di tria en kai tracid enzo noem maar op... daar vang je toch veel meer echte hardstylers mee dan 9 uur dana solo:S maar ja wie ben ik(geen idee ja marcel) om dat te bepalen en te zeggen was het maar zo... dan had ik allang veel meer italiaanse dj's laten draaien op Q-dance feesten zoals supermarco may en daniele mondello:D:D:D :bounce: (Y) en dan had ik dana niet zoveeeeeel!!! laten draaien want ik ken haar allang uit me hoofd :bah: :S maar ik hou het lekker in de gate wat er gaat gebeuren en mischien komt er kort daarna wel weer een X-Qlusive feest met een ander land want dat stond tenslotte ook op een flijer en de site wich country will be next??.... ofzo... maar ja genoeg gelult ben er weer weg van:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat het idee van X-qlusive was dat er allemaal minder bekende DJ's zouden komen. Dan hoor je tenminste wat nieuwe shit! Dat hoor je zekerz niet in één avond lang Dana.
De female edition vind ik ook wel een goed idee! Lijkt me leuk om een avond helemaal stuk te stampen.(Het valt me op dat de laatste tijd de hardste stijl toch van de vrouwen komt!)

To Danielito: What's a year in a lifetime ;)
Waarschuw beheerder
To raver for life: het laatste uur X-qlusive met Super Marco May was echt geweldig. Hij mag idd vaker op Q-dance feesten komen!!
Waarschuw beheerder
Nou na ff nagedacht te hebben denk ik dus echt wel dat ze Dana niet zomaar laten draaien zonder daar iets speciaals mee te gaan doen want daar staat het feest toch voor: X-Qlusive!!!!
Ok Dana 8 uur is heel lang en heel veel mensen hebben het met haar gehad maar Q-Dance is geen achterlijke organisatie die zullen echt wel weten waar ze mee bezig zijn want echt ze verbazen mij keer op keer met hun feesten. en niet mij alleen. als we nu met zn allen heel snel alle kaarten opkopen voordat die TMF 538 DANA boykes kaarten halen dan wordt het een superfeestje believe me.
POSITIEF BLIJVEN DENKEN.
Greetz en maybe tot de 25e.
Waarschuw beheerder
XQ was zekers wel phat daniele mondello was echt super :bounce: en supermarco may laatste uur was echt geniaal... hij deed het echt super lekker :bounce: en hij deed het ook phat op elk deuntje enzo een handgebaar deze 2 dj's mogen nog wel een aantal keer komen op q-dance feesten... of op QT in de hemkade die 2 een keer laten komen weer... superrrrrr :D (Y) I LOVE ITALIAN HARDSTYLE!!! whieeeeeeee!! heheeee!!

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
X-qlusive zou toch iedere editie de creme de la creme uit 1 bepaald land boeken? Denk niet dat er een x-qlusive dana komt hoor. :S
Waarschuw beheerder
DroeneZ> Ik heb hier voor me neus een flijer liggen die ik afgelopen zaterdag bij XQ heb gekregen waarop staat 02 X-Qlusive Dana Solo january 25th 2003 heineken music hall amsterdam Time:22:00-07:00 35 Euro dus we lullen geen lulkoek!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
OK dan R4L dat wilde ik even weten... ah ze moeten er wel wat leuks van maken.. dan kom ik wel.. beetje relaxe opbouwen hardhouse, hardstyle en dan gewoon lekkere hardcoren op het end... dat zal best leuk worden..;):bounce:
Waarschuw beheerder
Serieus, een Dana X-Qlusive? Wat is dat nou weer voor een onzin? Ik vind Dana wel relax ofzo, maar ik ken haar nou wel. En de HELE nacht Dana is me echt te veel. Ik had gehoopt op een X-Qlusive Germany ofzoiets, met Warmduscher, Russenmaffia, Melanie di Tria, Kai Tracid en dat soort DJ's.

Maarja...

Waarschuw beheerder
Dat moet dan niet heel de nacht hardstyle worden denk ik dan zo maar. Maar aangezien X-Qlusive een hardstyleevenement is zal er geen hardcore gedraaid worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volgende wordt dus dutch edition

dan krijg je nog german edition
misschien een belgium edition

en dan houd het al op volgens mij :s
next concept...or shall I say Qoncept ;p

Waarschuw beheerder
donateur
bamb 27 oktober 2002 17:18
waar heb je dat gelezen?
maareh.. het zoveelste hardstyle concept.. laat q-dance eens een UK-hh avondje plannen. Dat lijkt me nou echt speciaal..

lijkt me een goed plan bamb:)

ik dacht dat xqlusive niet alleen maar HS was, maar sommigen denken/zeggen hier van wel:S

Maar ja, qdance 'mag' geen UK draaien, ruzie met UDC (HH monopoly he....)

Waarschuw beheerder
Nou daar hoef ik dus egt NIET heen.. helemaal gehad met die DANA!!!
Waarschuw beheerder
Q-dance draaide vroeger volgens mij ook UK hardhouse, Qlimax is van oorsprong niet een puur hardstyle feest bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
WAHWHAHW

Kost dat gebeuren 35 EUROOS??

Sjezus, wat laten jullie kindes je naaien waar je bij staat.
Echt ongelofelijk asociaal duur zo'n feestje.

Alles is er al aanwezig.
Organisatie hoeft alleen een paar dj's te boeken.
AHHAHAHAHAA
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Check de top 30 van de artiesten!!

Nr. 1>>>>>> Dana

Bijna 1900 mensen vinden haar goed, en nu ze een solo avond krijgt en mag afsluiten op innercity vinden jullie haar ineens niet goed meer???

Beetje vreemd.... :S
Waarschuw beheerder
precies dana blijft gewoon een toppertje maar ze moet niet de hele avond hardstyle draaien maar ook Oldstyle en hardcore! Op multigroove draait ze altijd zwaar relaxte oldstyle!
Waarschuw beheerder
to R-man: in dit geval maar 1 dj!!! :s
Waarschuw beheerder
Daar zullen ze ook wel flinke winst op maken dan; maar 1 DJ en 35 Euro. Of Dana moet VET betaald worden, maar dat zal ook wel weer meevallen.

Als het dan al Dana X-Qlusive is, laat haar dan inderdaad ook wat anders draaien dan hardstyle. Dat kan ze prima.

Q-Dance geen UK hardhouse? Dat lijkt me op dit moment wel aardig kloppen, maar inderdaad, Qlimax was van origine geen hardstyle feest, bijvoorbeeld (zoals Gold zei). Ook heeft Captain Tinrib wel 's op Q-Dance feesten gedraaid (laatste keer op Qlimax in Thialf... maar daar stond 'ie tussen allemaal hardstyle DJ's, dus dat schoot ook niet op) om maar 's iemand te noemen.
Waarschuw beheerder
Dana is niet slecht absoluut niet!! Want ze heeft al heel wat moois laten zien in haar leven op al die feesten!! Maar dat Dana tijdperk is gewoon voorbij!! We moeten gewoon nieuwe dj's krijgen meer variatie... en geen standaard line up met Dana!! ik zeg het nu voor de zoveelste keer ik heb DANA helemaal gehad... en ze moeten er echt iets heel bijzonders van gaan maken en iets verschrikkelijks moois en verassende dingen om nog echt harstylers te laten komen... want als ze dit niet doen volgens mij dan komen er idd alleen maar van die 538 ala tmf boykes!! en dat willen we echt niet hebben!! Hardstyle begint al te erg commercieel te worden kwa muziek en ik wil echt niet nog meer commerciele mensen hebben... ik vindt het al erg genoeg... Hardstyle moet gewoon voor de ECHTE HARDSTYLERS blijven en niet voor iedereen die maar af en toe en beetje naar een feest gaan!! en als ze nu ook al een Dana solo van 9 uur voor 35 euro gaan doen verpesten ze ook gelijk het X-Qlusive Qoncept dat moeten we echt niet hebben!!! want Italy XQ was super phat met de hoofdrol spelers Daniele Mondello en Supermarco May!! en zo feest als dit wil ik nog een keer meemaken met landen zoals germany en uk dat zou echt heerlijk zijn:D maar GEEN DANA!!!!!!!
Waarschuw beheerder
welke dj's draaien er nog meer behalve Dana?

hmm nah jah zeg nu van ik ga niet maar zal denk tog wel gaan omdat het tog wel relaxt feessie is om me verjaardag te vieren :)
Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeeeeeee hoooooooooo heeeeeeeeeee hoooooooo heeeeeeeee hooooooooooo o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
RAVER 4 LIFE: amen.

AgRiX: God forbid! :P :o

DaSIZE: er staat bij de PF agenda dat alleen Dana draait... maar ja, misschien komt er nog meer? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als ALLEEN dana draait hoefk er nie heen!
ik vind dana hartstikke (Y)
maar 1 dj 8 uur lang...nee

Waarschuw beheerder
donateur
gokje, in de andere zaal:

luna
pavo
sunny d
pila
haze & abyss

Waarschuw beheerder
donateur
RAVER4LIFE>>> Wel 'n b'tje opletten, Daniele Mondello is een man, en geen vrouw!!! Daniele is een vaak gebruikte jongensnaam in Italie...

We kunnen wel Dana af gaan kraken met z'n allen, en ik vind zelf ook dat ze om teveel aandacht vraagt op 't moment( vorige week was ze zelfs op RTL4, als 'Hardcore-dj" nota bene, bij een talkshow), maar wat wij horen van Dana, is maximaal anderhalf uur, wat zou ze moeten doen dan, 8 of 9 uur lang??? ^ keer haar set herhalen???
Dit is 'n goede mogelijkheid voor Dana om te laten horen dat ze ook wat andere plaatjes kan draaien!!!

Als Q-Dance 't goed vindt misschien zelfs een paar uurtjes Hardcore( lijkt me stug, want de talents mogen ook geen HC draaien van de organisatie, omdat 't niet bij hun "stijl" past).
Dan wordt 't een goed feestje... :D

Alleen Dana kan niet!!! Ze hebben ook nog andere dj's, Dana is ws op dit moment de enige die ze geboekt hebben, dan kunnen ze haar naam op de flyer zetten( die ws pas vrijdag klaar was), zodat de mensen op X-Q iets bekends zien op 'n flyer, want de meesten kijken echt niet verder als er geen enkele bekende op de flyer staat!!

Ze kunnen idd misschien ook wel 'n battle doen, dat was vroger op HC-feesten ook altijd een groot succes, dus waarom nu niet??? 2 landen tegen elkaar, Italie loopt wat dat betreft natuurlijk voorop, samen met NL, dus neem nu gewoon 2 minder bekende landen, en laat ze zich bewijzen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
luna
pavo
sunny d
pila
haze & abyss

Zoiets verwacht ik dan eigenlijk ook ja, dus krijg je toch een beetje een XQ Holland :D
Waarschuw beheerder
P-KAY: dat zou inderdaad heel goed kunnen.

Party-Q: een battle lijkt me een vet idee! Maar of het er ook echt van komt... ik betwijfel het. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, 't is tussen 93 en 98 een graag geziene act geweest op alle feesten, en in de afgelopen 2 maanden heb ik in de fun, en op Hardbass, 2 keer een battle gezien, Pavo vs Dana, en Pavo vs Luna... op HB was 't echt vet, want dat was niet gepland, dat was een verassing voor 't publiek, dus dan is 't toch extra leuk, want dat betekent dat zelfs de organisatie 't feest en de sfeer goed vinden, en trust me, die zijn erg kritisch!!!

En vergeet vooral niet dat HS afstamt van HC, dus dat de kans dat die wegen kruisen, echt niet klein is!!!
Waarschuw beheerder
ja idd een battle lijkt me ook wel wat maar het hoeft niet persee onbekende landen te zijn idd holland tegen italie:D zou wel phat zijn dj pavo tegen technoboy... sunny d tegen zenith... luna tegen danielle mondello... pila tegen supermarco may... dat zou wel super phat zijn:D:D:D lekker :bounce: maar idd ik weet niet of dat er van komt... als q-dance ooit zoiets gaat organiseren ben ik er zeker bij:D:D maar back 2 earth!! Dana 9 uur live nee ik denk idd dat niet gaat gebeuren en hoop het ook niet... dat verpest gewoon de X-Qlusive Qoncept!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
RAVER4LIFE>>> Snap 't dan!!! X-Q is geen concept!!!
Q-Dance zei dat dit feest EENMALIG, en dus X-Qlusive zou zijn!!!
'k was er al bang voor dat Q-Dance dit zou doen wanneer de interesse hoog zou zijn, dan heb je namelijk nog een klein uitweggetje, allemaal verschillende landen.
Maar dit is niet wat hun bedoeling was, en als dat wel zo is, dan hebben ze zich niet goed verwoordt bij alle aankondigingen voor dit feest!!

En dat van die battle, alle Italiaanse en NL dj's zien we elke week al, laat 'ns een x wat onbekends zien...

En voor degene die hier bijdehand op wil reageren, NEE, 't is geen optie om minder te gaan feesten, zodat ik minder van die dj's zie, zodat 't specialer wordt!!! ;P
Waarschuw beheerder
wich country will be next??? wat wordt hier mee bedoeld kan je me dat uitleggen?? en bij feesten zie ik nooit battle ze draaien allemaal apart... bij 2fast4trance heb ik de laatste battle gezien en daarvoor multigroove pavo en dana voor de rest zie je weinig battle's op feesten...

Waarschuw beheerder
donateur
RAVER4LIFE>>> Which country will be next, is pas op de latere flyer gekomen, niet op de eerste 2!!!
En zoals ik al zei, was de "battle" een erg goed bezocht fenomeen op HC-feesten, en TOEVALLIG, heb ik 't in de afgelopen 2 maanden 2 keer zien voorkomen op een HS-feest!!!

Je moet wel lezen...

No offense, maar eerst goed informeren voordat je dingen gaat zeggen...
Waarschuw beheerder
ow het spijt me hoogheid party-Q :S :bah: :P weet ik veel dat het de zoveelste flijer is... ik ga het niet allemaal tellen... en als het nou zo erg goed bezocht fenomeen is "battle" laat het dan vaker voorkomen op HS feesten is toch phat!!! maar het gaat er hier om over Dana die 25 january draaid op X-Qlusive en dat vindt ik gewoon een zware tegenvaller!!!!!!!!!­!! ik ken echt wel betere dingen verzinnen dan een Dana die 9 uur gaat draaien!!! btw ik moet werken vanavond mij offense!!!!! mzzzzls

Waarschuw beheerder
trouwens zo exclusief is dana niet meer
dus waarom een feest organiseren om haar

bxr edition is gewoon goed
zie wat picotto deed in de HMH vorig jaar

dat is nog nie ge-evenaard (hoe je het ook schrijft!..je schrijft het niet je typt het..ow..)

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
En vergeet vooral niet dat HS afstamt van HC, dus dat de kans dat die wegen kruisen, echt niet klein is!!!

idd, kijk maar naar de nummers van Brain Ovulation of het begin van de set van Mondello op XQ, gaat toch echt wel richting hardcore, als het nog geen hardcore is :D
als ik ga de 25e, dan verwacht ik toch echt wel dat ze keihard draait hoor, vooral het einde moet gewoon hardcore zijn dat is altijd het lekkerst om op een feest hard te eindigen :D

als q-dance dat niet goed vindt, dan kots ik op q-dance, dana heeft haar oorsprong in de hardcore en als ze dat niet mag draaien dan is dana niet meer als een product vind ik :S
organisaties moeten dj's boeken vanwege hun stijl, niet dj's gebruiken om hun naam en ze vervolgens manipuleren zodat de stijl bij de organisatie past :S
Waarschuw beheerder
IK WL X-QLUSIVE UK EDITION!!!!!
Weet zeker dat daar alleen de echte liefhebbers op af komen en geen nepvolk want die vinden UK HH toch niks `want dat draait dana niet!!!!`
Miech en Bamb denk ff mee voor zo`n Line Up!!!
iig Andy Farley, BK, Nick Sentience en Lisa Lashes.

Waarschuw beheerder
donateur
uhmm dana solo houdt toch echt in dat ze die 9 uur gaat draaien...anders is het geen solo he

en x-Qlusive is wel een concept party-q...q-dance vermeldt het zelf op hun site. Deze editie was eenmalig...al die italiaanse dj's in de HMH...vooralsnog is het XQ concept om een bepaald land als thema te nemen...dus als er op de flyers Dana staat lijkt het me logisch dat de volgende editie de DUTCH edition wordt, met Dana in 1 zaal heel de avond...en andere nederlandse toppers in de andere

Dana solo kan trouwens wel geinig worden hoor...9 uur..dan kan je goed opbouwen, verassende dingen doen waar je normaal niet aan toekomt in je set, dingen draaien die je normaal niet kan draaien omdat je 'maar' 1/1,5/2 uur hebt...

ik zit te twijfelen om te gaan...ik beslis wel als er meer details zijn
Waarschuw beheerder
donateur
als q-dance dat niet goed vindt, dan kots ik op q-dance, dana heeft haar oorsprong in de hardcore en als ze dat niet mag draaien dan is dana niet meer als een product vind ik :S
organisaties moeten dj's boeken vanwege hun stijl, niet dj's gebruiken om hun naam en ze vervolgens manipuleren zodat de stijl bij de organisatie past :S

AMEN ;)
Waarschuw beheerder
Wat een gelul hierboven.

Michel de Hey is ook van oorprong hardcore DJ.
Mag een feestorganisator hem dan ook niet inhuren specifiek voor een andere stijl die hij beheerst.

Lekker kortzichtig hier allemaal weer.
ZUCHT

De organisator betaalt voor hetgeen hij/zij wil hebben op zijn/haar feest. Als de DJ daar geen zin in heeft dan moet hij/zij gewoon niet gaan draaien. KLAAR
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb inderdaad nog liever een Daniele Mondello solo :D tering wat draaide die gast masterlijk!!!!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Verrek ja, Michel de Heij heeft nog op één van de allereerste Mysterylands gestaan geloof ik!!!
Waarschuw beheerder
Klopt ja, onder de naam 'Mac de Hey'... ook nog op Rave the City dacht ik!
Waarschuw beheerder
neej dankjuh :)

Of andere zaal moet knetter zijn....misschien ga ik nog daarvoor :) Maarja zie ik dan wel weer :P
Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat er weer DJ's uit hetzelfde land moeten komen. Het is niet echt erg als dat Nederland is maar laat dan de wat meer onbekende DJ's komen! Ik sta te popelen om prachtige nieuwe HS-decibellen mijn oren in te pompen.
Verder heb ik een vriend die security bij de HMH is dus kan ik waarschijnlijk gratizzzzzzzz als VIP naar binnen! :) Grote kans dus dat ik toch ga. Er zijn toch twee zalen dus misschien kan ik mijn lol wel in de tweede zaal op.

mzzl MDM
Waarschuw beheerder
"een vriend die security bij de hmh is"
hoop ik dat ie bij de ingang staat en dat je hem uberhaupt kan vinden

maar ff ontopic,
dit gaat mij iets te ver hoor, ik ben dana "fan" maar om nou 8 uur tussen de dana-kinders te gaan staan, nee sorry
Waarschuw beheerder
donateur
mischien weet obi meer?????????????
Waarschuw beheerder
zat ik ook al aan te denken,

enige bevestiging van Q kant, obi kan dat dus