Partyflock

Forumonderwerp · 588114
Sjonge is het nou ZÓÓÓ moeilijk om goed te vlaggen/fluiten?? :@ Pfff de knvb heeft altijd een grote bek, maar zet nou maar eerst es een fatsoenlijke scheids/grensrechter op het veld!
Echt élke wedstrijd erger ik me weer dood aan die irritante klootviolen! :s

Vanavond was het weer Temmink die erg veel moeite had met normaal fluiten :s En die grens (van Dijk ofzo?? :frusty: ) snapte er al helemáál geen ruk meer van...
Daardoor beginnen de Ajax supporters zich op te winden en komen de bekende spreekkoren weer naar voren. En wat gaan we dan doen? Jawel! We leggen de wedstrijd stil :s :frusty: Stelletje schijtlijers! Als je nou éérst es fatsoenlijk gaat fluiten/vlaggen dan wordt het allemaal een stuk leuker! En ook zul je niet zo snel hebben dat die spreekkoren beginnen. Want ALWÉÉR door een fout van de scheids wordt Ajax genaait en krijgt Chivu zo een onterechte rode kaart en die galbak hoogendorp pleurt em er nog in ook!! :@:@:@ BAH! :kots: Vieze matennaaier!!!! :@

Sorry maar dit moest er gewoon ff uit :p
Nou, we hebben er gister wel weer een mooi staaltje van gezien hoor...:S 1 keer voordelig voor die Ajax, maar veel keren voor die fransen... een paar penalty's?

:kots: er soms echt op...

En iedereen doet hier maar of het altijd voordelig is voor Ajax, maar er zijn talloze voorbeelden van jullie clubs ook. Alleen door jullie eigen subjectiviteit en de media weten jullie 3 voorbeelden van ons op te schrijven.. hulde hoor jongens... :Z:Z:Z:Z
laatste aanpassing
prhyme de laaste tijd is het juist in het nadeel van ajax!
HQpartypeople 30 oktober 2002 11:59
ajax is al vaak genoeg in het voordeel geweest, als ik alleen al denk aan onze gestolen beker

Dat had ook niet mogen gebeuren toch? Ok ik was blij dat we gewonnen hadden, maar zat toch wel beetje nare smaak aan toen ik herhaling zag...
Ach man, een overwinning voor Ajax was gewoon verdiend... en daarnaast. de frustratie is geweldig... ze zijn nog steeds helemaal mad en ik lach me dood!

Het was meters meters meters buitenspel!!!! Het was meters meters meters buitenspel!!!! En Kloeg de zag het niet, en utrecht zag het wel! Het was meters meters meters buitenspel!!!!