Partyflock

Forumonderwerp · 587846
1015x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende maand, 29 november om precies te zijn zal er een nieuw hardstyle evenement plaatsvinden.
En dat in Haarlems beste locatie, namelijk de Lichtfabriek.
Door de line-up met namen niet minder dan: Greg Martini, Bmc, Prophet, Tegnoclone en Luna,
zal deze avond ongetwijfeld een succes gaan worden.

Begin volgende week zal alle verdere informatie bekend gemaakt worden.

Bron
Waarschuw beheerder
hehe die Blade.
Waarschuw beheerder
We gaan je weel tegenspreken Bruno, want EN de Lichtfabriek wordt groter, EN het patronaat.

Die twee staan overigens wel los van elkaar. Het patronaat kirjg toch een hele uitbreiding, wat gezamenlijk met andere culturele projecten in de stad wordt verandert. Kijk maar naar de stadsschouwburg op het klokhuisplein/rivier­vischmarkt. En zo zijn er nog een paar onderdeln die ze gaan veranderen in de stad.

De lcihtfabriek wordt dus echt vergroot, en daar is al een half jaar geleden ook iets over gezegd.

Waarschuw beheerder
Lul niet, Stalker is de beste locatie in Haarlem, Lichtfabriek een goede tweede;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja Stalker is ook erg ok!
Waarschuw beheerder
donateur
5000 man in de lichtfabriek hahaha ik denk eerder 500 ...
Ben er al wat keer geweest en het is niet groter dan de gemiddelde discotheek...
Waarschuw beheerder
donateur
Flyduck je moet natuurlijk wel goed lezen!
Waarschuw beheerder
idd René! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ok hij staat in de agenda!

Maximus

Waarschuw beheerder
I'll be there.
Wordt erg gezellie, zeker weten.
Kan alleen maar beter worden daar.
En diegene die daar aan twijfelen, see with your own eyes and hear with your own ears!

MAXIMUS RULES

Waarschuw beheerder
licht fabriek in haarlem? is dat niet die fietsenstalling waar totaal 10 fietsen in passen?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is de fietsenfabriek! :)

Waarschuw beheerder
oh ja en dan was de lichtfabriek die waar er vijf in paste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach dan is er toch geen plaats meer voor jou! :)

Waarschuw beheerder
ik heb wel wat beters te doen dan rondjes te springen in een fietsenstalling :vaag:

Waarschuw beheerder
De Box was altijd rielekst stampen!

Pandora's Box, jammer dattie weg is

Waarschuw beheerder
tsja..!das echt jammer inderdaad
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wie hier nu nog steeds heengaan.

En lichtfabriek is in de Waarderpolder, vet mooie locatie, en er passen 550 fietsen in...
Waarschuw beheerder
lees net op q-dance dat id&t dreefzicht heeft opgekocht en dat ze daar een discotheek van gaan maken!!!!
Waarschuw beheerder
dat de lichtfabriek erbouet wordt weet ik maar ik weet ook dat de gemeente geen vergunningen meer uitgeeft oor feesten als oxygen in de lichtfabriek. waren echt vet veel drugs, geweld en geluidsoverlast. de bijts is nu wel grotendeels weg waardoor er helemaal geen huizen meer in de buurt staat maar denk niet dat dit genoeg is om de gemeente ervan te overtuigen dat er dit soort feesten weer toegestaan worden

we zullen het vanzelf wel merken
Waarschuw beheerder
hehe leef je nog jongen!?