Partyflock

so ff een tekst aanpassing, d personen in kwestie hebben d tekst bij berichten.
pf is niet meer wat het was, iedereen roddelt over elkaar en soms lijkt t wel alsof d een d ander wil pijnigen, k heb hier geen zin meer in.

Als vb kan k veel opnoemen v wat r gaande is, maar dat doe k niet :) T enige dat k t melden is, is dat k rboven zal gaan staan want k hou van Richard n hij v mij... w zijn sterker als jullie domme daden en geroddel.... k hoop dat d rest ook sterker is en dat t op pf zal veranderen.

al mijn teksten ga k vervangen door een (L)... om t laten zien dat k van rich hou :) n omdat k geen oude koeien uit d sloot wil halen en zo kunnen mensen zich r niet mee bemoeien die r niets mee te maken hebben (aankomende nieuwelingen)

(L)
Hahahaha

Ten eerste als iemand roddelt over je, moet je gewoon zeggen wie, dan weet iedereen dat en dan hoef je niet zo'n vaag topic te maken

en Ten tweede, is het nou zou moeilijk om gewoon klinkers te gebruiken in wrdn,dt lsst nmljk hl mljk.b vbt dnk :P
he dancegirl ik ben die nieuweling die abbey op partyflock heeft gezet en dat probleem dat jij hebt ken ik ook en dat is zeer vervelend.
En je staat volkomen in je recht ze moeten allemaal hun smoel houden.
Laaten we het nou maar gewoon gezellig houden dan doen we al gek genoeg.dusssss.
groetjes snacky (edwinnetje)
ik zeg niks..
hier staat dan ook niks

moet ik hier nou op gaan antwoorden???