hehehe ik luister op dit moment : Doe Maar en t nr is smoorverliefd op jou
en KaluHRelHollander is helemaal geen nazi das mijn vriendjuh.........en tja dan krijg je weer zo'n zinloze discussie van wanneer ben je nazi en wanneer niet????? we hebben t over muziek toch
KaluHRelHollander luv ya
(permanent verbannen)
Luv u 2 gabbabitchjuh van muh .
EAlbums\CD 110\Mysteryland 97 [Hardcore]\CD 02 - Tunnel Of Terror\[12] - Darrien Kelly & Scott Brown - Geleihoofd.mp3
Omdat je profielpic toch wel lichtelijk enige overeenkomsten heeft met hoe een neo-nazi eruit ziet. Ieder zijn meug, hoor...
Of ben je gewoon trots om Nederlander, eh sorry Hollander te zijn en blijft het daarbij? Niet meer en niet minder
NILE - NAS AKHU KAHN SHE EN ASBIU -->extreme Terroristic!!!
maar oke ik zit nu linkin park te luisteren in the end kickuh nummer en voor nazi of niet forums moet je ergens anders een topic voor openen of nalezen want daar is al zoveel over gezegd........wordt er gewoon moe van en ik heb nog geen zin om moe te zijn en laten we t gezellig houden ieder zijn eigen toch.......en ik heb KaluHRelHollander en klaar is anita hehehehehe
hehe...sorry Gabbabitch en KaluhRelHolander!!!
ik wil ook helemaal geen nieuwe topic hierover beginnen, ik vroeg het me alleen effe af!!
Lekker muziekie luisteren tijdens het internetten is het leukste wat er is!!!!
Alice in Chains - Rooster (Tja, je kan niet de hele dag Hardcore te luisteren!)
(permanent verbannen)
Nah, ik zie alleen maar rood-wit-blauw en rood. Geen hakenkruizen ofzo??? Of witte veters?? Kleurenblind ofzo.
EAlbums\CD 100\Bass-D And King Matthew - In The Mix Volume 3\[14] - Hard Creation - Bastard - Asshole.mp3
En anita heeft idd nog geen zin om moe te zijn, eerst nog een broodje hahahahaha
ik hoef geen broodje.........geen zin in en op t moment heb ik de muziek ff uitgedaan of ga luisteren via headset want danny wil ff studio sport kijken en de rest wat op de bank zit hehehehehe
en excuses aanvaard danielito......internetten en muziek luisteren vooral op zondag is heerlijk voor danielito
en voor mijn vriendjuh
(permanent verbannen)
Aaaaaaaaah, arme meid! Gaan ze sport kijken Lekker saai Rookeenseenjointofzo. Dan vullen ze in slaap en dan zet je heel hard Unknown - Speedcore 960 bpm.mp3 op en dan schrikken ze zich de kanker!
EAlbums\CD 100\Bass-D And King Matthew - In The Mix Volume 3\[19] - Noize Suppressor - Kiss [DJ Promo Remix].mp3
en een :kusje3: voor mun vriendinnetjuh
Ben nu aan het luisteren naar A state of Trance 60 Hour 1.mp3 Erg lekker weer
(permanent verbannen)
He jammer de rust is wedergekeerd in ut topic. Zal ut middelste deel van mun naam wel ni mee eens zijn denk??
EAlbums\CD 101\DJ Paul Elstak - Offensive\[05] - DJ Paul Elstak feat. The Stunned Guys - Thrillseekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"you wanna live, you wanna die...thrillseeka!!!"
Ik heb al teveel gereld, jong!! Ik ben oud en moegestreden...
Je hebt me geïnspireerd, jong...
C:\Dani\Hardcore mp3's\50% of the Dreamteam-Open Sesame (Harikiri)
"geal - losing my feeling", in de mix met "da tekno warriors - the sound of hardbass"