Partyflock
 
­ Nederland
 
nou de tietel zecht het al dank ik
ik vint zelf van wel naameluk (y)

%)
8)
FLIERP
 
FLieRP is niet uitgevonden,maar is altijd daar.

FLieRP mag niet misbruikt worden,als je dat blijft doen heb je last van een ander virus.

virus; onbegrip ,vaak opgelopen door gebrek aan respect.

FLieRP is ook geen virus.

Voor sommige een ;way of life
voor anderen gedachtenstromingen of hersenspinsels.
voor anderen weer anders.

SO DON`T MESS WITH FLieRP.

PLEASE(k)
Mama, je haalt me de woorden uit de mond!!! en dat meen ik!!! zat net te bedenken wat ik allemaal zou gaan zeggen om dit 'misbruik' van FLieRP en de verloedering ervan te weerhouden!!!

Verder... Vind ik Jossa geen randdebiel maar een lieffie waar je super mee kan lachen en feesten!!!
En als ik van de kaart ben, ben ik altijd een beetje verliefd op m... :bloos: Zoals op Multi en Qbase!! hahahaha.....
:kusje:
neeuh, je bent gewoon lekker prettig gestoord :D
Jongens maak je niet druk. Ooit krijg ik hem.

Ik wou eerst naar zijn huis gaan met een honkbal knuppel , maar mag niet van fanny. ze zegt je moet hem tegen komen. En niet zo goed als dood slaan. maar gisteren avond tijdens mijnwerk , toen ik het tegen iemand vertelde kwam die hele agressie weer boven........... gvd.

Kloten blauwe oog ziet er niet uit. Maar alcohol is gelukkig een goed verdovend middel ;)
 
Wie is er tegenwoordig nou geen randdebiel.
 
ik:)
je kan iemand maar beter doodslaan dan, als je hem verminkt mag je je hele leven betalen :-P ;)

:D:D:D
 
boeie :D
stampen kan je wel
en daar leven wij voor lijkt me
de rest is bijzaak
randdebielerigheid is een relatief begrip

tis maar vanuit welk oogpunt je t bekijkt
RETARD!!
 
nou bij shockers leek je me idd egt een randdebiel :P:P:P
idd gunstig tog :D hehe
 
2 fairytale>:bloos:..............:bloem: ik moet toegeven hetzelfde te hebben als ik je zie op een feest (K)
:lief:
Artiest C-Baze
www.cu2.nl/RaNd-DeBiel-NL