Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
't is toch niet te geloven he...heel het stadion stil en dan heb je er altijd weer een aantal tussen zitten die van zich moeten laten horen...weliswaar een paar individuen...

logisch dat een aantal Utrechters er op reageert met het hamas hamas joduh aan 't gas...
Waarschuw beheerder
waarom weer het algemeen Ajax supporters ???

het was er maar 1 mensen, die mafkees zat toevallig een rij of 10/15 voor mij en hij heeft ook de nodige aanstekers naar zijn harsers gehad na zijn optreden
Waarschuw beheerder
www.zinloosgeweld.nl Een minuut stilte is niet genoeg!

Als je die man nou gewoon eert, door een stille tocht, vind ik het best, leg een bloem neer, en het is gebeurt! hoor je nu nog dingen over de dood van Meinderd Tjoelkerd (of hoe je dat ook schrijft) ? nee toch?

kom op zeg! we leven in een wereld, waar elke minuut wel een dode valt (maakt niet uit op welke manier) en alleen al aan zinloos geweld vallen er velen doden per dag in de wereld... als je daar nou ook bij stil zou staan, heb je geen vrije tijd meer over...

Pim is dood,
leven gaat door.
Waarschuw beheerder
Ik was erbij en die gasten van Utrecht die begonnen te schreeuwen, als je goed opgelet had had je gezien dat er aan bijde kanten een vlag hing met een erewoord aan PIM.
Verder geen kwaad woord ik ga alleen voor de lol, en het was inderdaad heeel zwak dat die ene minuut niet in acht genomen kon worden. Groetjes