Partyflock
 
­ Nederland
Hebben jullie daar weleens over nagedacht?
Wil je begraven worden of gecremeerd?
Welke muziek?
En nog andere rare wensen?


Ik wil op sterk water gezet worden of m'n lichaam doneren aan Korperwelt dan gaat het er ongeveer zo uitzien:



Alleen vinden me ouders dat niet zo tof.
Als ik doodga als m'n ouders nog leven dan wil ik denk ik gecremeerd worden, want het idee dat je graf na x aantal jaren geruimd wordt vind ik ook niet zo fris :-S
laatste aanpassing door een beheerder
Ik wil er eigenlijk nog niet over nadenken.
Er kan je elke dag wat overkomen natuurlijk, maar ik vertrouw erop dat mijn ouders een goede keuze zullen maken.
 
Waaahhhh dat vind ik zo eng!!!!! en hoe ik het zelf wil hebben? weet ik nog niet precies... als het maar nie zo'n drama wordt met van die zielige liedjes... als dat gebeurt kruip ik hoogst persoonlijk uit die kist om de muziek uit te zetten.
 
k heb r al heel goed over nagedacht n k weet t al voor n groot deel, mn ouders ook... wat n hoe = al1 persoonlijk dus gooi k niet hier neer
't is misschien wel eng enzo om daar nu al over na te denken, maar om anderen daar mee op te zadelen terwijl ze al zoveel verdriet en pijn hebben...
Ik weet het wel, maar ik heb het niet in een testamen gezet ofzo

Maar wil wel gecremeerd worden. En op mijn begravenis is iedereen blij en ik wil zeker wel met hardcore worden begraven. En dan kun je wel zeggen, dat is asociaal voor je familie. Maar ja, ze nemen afscheid van mij en niet van iemand anders
vind het niet eng om erover na te denken. ben een erge realist wat dat betreft. ben niet bang voor de dood, kan elk moment gebeurd zijn. daarom blijf ik ook maar doorgaan met feesten zolang het kan.
weet wel dat ik gecremeerd wil worden, maar heb nog niks vast laten leggen of zo. ook muziek weet ik nog niet. niet te treurig in ieder geval.
 
Pcies Damien hehe... daarom gaat Green velvet - la la land (dave clarke remix) eggggg wel gedraaid worden :D
ik heb alleen over de muziek nagedacht, of je me opfikken of begraven maakt me niet zoveel uit. natuurlijk geef ik ook al mijn organen aan de donorstichting, helping others
 
lekker wijf
 
Nutero gaat ervan uit dat hij eerder gaat dan zn ouders! :P
Tuurlijk heb ik er wel eens over na gedacht, maar ik heb het nooit in een testament verwerkt. Eng om er over na te denken is het voor mij ook zeker niet. Ik vind het eigenlijk wel leuk om erover na te denken.

Ik ga er even vanuit dat het in dit topic er om gaat dat ik nu dood zou gaan.

Begraven worden of gecremeerd weet ik niet. Dat boeit me ook niet en dat mogen mijn ouders kiezen.
Ik wil dat iedereen in zijn dagelijkse kloffie komt en niet in het net.
Ik wil dat iedereen iets bij mijn graf kan leggen, een bloem ofzo. Een steen zoals ze dat op het eind van Schindlers List doen vind ik ook wel mooi.
Ik wil dat een paar van mijn vrienden een toespraak houden waarin zij op een leuke manier vertellen hoe zij mij hebben meegemaakt. Vol met grappig stomme dingen en rare acties die ik heb uitgehaald. Iig niet te dramatisch en serieus. Het moet meer iets zijn van jammer dat ie er niet meer is, maar we hebben wel een leuke tijd met hem gehad en denken met een lach terug aan die oude gek.
Ik zou het leuk vinden als er van alle soorten muziek die ik tof een nummer zou worden gedraaid. Alleen moet dat niet zo heel overdreven duidelijk en vol dramatiek worden gedaan. Al die nummers blijven namelijk vaak jaren bij de aanwezigen door hun hoofd spoken. Mijn ouders mogen het verder ook beslissen. Ik vind hun mening bij mijn begrafenis belangrijker dan de mijne. Ik merk er toch niets meer van.
 
over t punt begraven cremeren heb k wel een uitgesporken mening die k niet zo persoonlijk vind om hier t zetten n dat = begraven. cremeren betekent jezelf verbranden, in mn ogen zelfverminking, pijn n vuur= hel n daar wil k juist niet heen!
 
btw meissie je plaatje doet het niet omdat de site down schijnt te zijn
Oh ja, vergeten. Mijn lichaam moet worden gedoneerd aan de wetenschap of het ziekenhuis of whatever ze er nog voor nuttigs mee kunnen doen. Dat mogen mijn ouders niet beslissen, dat beslis ik wel.
 
Ik weet het al helemaal.

Ik wil een crematie (begraven lijkt me niks, dan ben ik voer voor de beestjes die ik nu zo goor vind!), en alles in het wit (lijkwagen enz). en er moet natuurlijk hardstyle gedraaid worden (nee geintje).

Verder mogen de 'nabestaanden' de rest invullen.
 
locklee/ partysita (zelfde reply?? zelfde ipnmr toevallig??) , 1 v mn begrafenisnmrs = wel hardstyle eigenlijk un beetje, maar k wil un onderdeel v dat nmr n dat = niet bruut hard. Het moet bij JOU passen, t = jou begrafenis.... dat t niet in de kerk past = bijzaak. Op een begrafenis mag ALLES gedraait worden tegenwoordig. T gaat om de pers. niet om d kerk.

btw t idee v begraven een voer voor beesten is incorrect. Daarom zit r un kist om j heen. Kijk maar op discovery bij de opgraving v lijken, zien r alles behalve opgegeten uit... alleen een los velletje voornamelijk.
 
Ow ja, mijn lichaam mag ok wel voor de wetenschap, de rest word gecremeerd, zoalng ze mn hoofd maar heel laten vind ik t best
 
haha, 2 dancegirl: ik zat ff verkeerd ingelogd haha
Ik vind het wel een leuk topic trouwens:)
Was ik ook nog ff vergeten erbij te zetten idd. Ik ben ook donor, hoop dat als ik zelf m'n organen niet meer nodig heb iemand anders er nog wat aan heeft.

Wat muziek betreft, in elk geval moet 'Such as life' van Rank 1 gedraaid worden en 'The End' van de Doors en ook nog iets van Radiohead ofzo.
Als ik van te voren zou weten dat ik dood zou gaan, zou ik zelf een stukje opnemen waarin ik nog dingen zeg die ik wil zeggen, dat mag dan ook op m'n begrafenis afgespeelt worden.
't Moet allemaal niet te dramatisch ofzo, wel mooi. Liever ook niet in zo'n stom zaaltje bij een uitvaartcentrum, die dingen zijn altijd te klein voor mijn familie :-(, eerder een oude kerk of fabriekshal :-)
 
't = un goede topic omdat het eigenlijk un taboe = terwijl t wel allesbepalend = uiteindelijk. k ga mn nabestaande r niet mee opzadelen als ik overlijd, hebben z al genoeg pijn (denk'k). z mogen zelf aanvullen maar k geef nu al richtlijnen.
 
2 snowwhite: de lokatie bepalen j nabestaande samen met de uitvaartdienst. d meeste worden in d kerk gedaan bij begrafenis n bij crematie in z'n kamertje.

k ben ook donor, mijn ogen en hart mogen z niet hebben. dat = uit t principe leven na de dood, die 2 wil k bij m houden. de rest moeten z overleggen met mn nabestaande.
Juist mijn ogen zouden ze wel mogen hebben. Ik vind het wel iets moois hebben om iemand anders het zicht te kunnen (terug)gevens als je er zelf niets meer aan hebt.
Kerk zal het bij mij wel niet worden, ben niet kerkelijk ofzo. Maar die kamertjes heb ik echt een schijthekel aan :bah:, vind dat iedereen gewoon er bij moet kunnen zijn. Weet wel dat het niet kan een andere locatie, best jammer eigenlijk, 't was ook maar eigenlijk een soort fantasietje dat je op een hele mooie locatie de 'dienst' zou kunnen houden.
Of het moet gewoon buiten gebeuren maar dan op zo'n heeeeeeeeeeeeeel oud kerkhof met allemaal van die vergane graven en dan super mooi weer of juist keihard onweer met regen (maar ook dat heb je niet in de hand)

2Koenie:thanx :-)
 
hmmm k wel in een kerk ook al ben ik niet kerkelijk, k ben gedoopt n vind het leuk... k was daar net na mijn geboorte als binnenkomst en doe dat ook net na mijn dood als vertrek.
ik wordt begraven wij hebben een familie graf en
daar kom ik bij te liggen dat blijft daar voor altijd
als ik kom te overlijden wil ik net zo begrafenis
als miles stutterheim
de mensen moeten niet in het zwart maar in het wit
en er moet trance gedraaid worden
en ik wil me draaitafels meenemen in mijn graf en er moet iets op de steen staan
LIFE IS TO SHORT SO ENJOY EVERY DAY
 
Ik wil gecremeerd worden en wil een witte kist.
Heb de muziek ook al uitgezocht, eigenlijk wil ik dit alles vast laten leggen want nu weten alleen mijn moeder en vriend dit allemaal maar misschien zijn ze dat tegen die tijd al vergeten :(
Maar de muziek wil ik zeker vast laten leggen, is een oud gabber nummer met een hele mooie melodie in, die wil ik gewoon laten draaien als ik vroeg mocht sterven.
Niet zo'n leuk onderwerp net nu op mijn B-day maar ja...
Denk er wel vaak over na.
Dat zien we dan wel weer he, maar ik weet wel zeker dat er wat bassen zullen dreunen op mn begrafenis :P
staat bij mij allang vast

begrafenis wil een witte kist met rode en witte rozen.
2 nummers als eerst i did't my way van frank sinatra en dan van jones & stephenson the first rebirth.

ik heb dit allemaal dus al vast laten leggen via mijn verzekering zodat niemand t anders kan doen
 
ik wil dat er een groot feest word gegeven !! en dat iedereen een laatste neut op mij nemen.
Ik word gewoon verbrand ofzo, wel ff me Donor zooi eruit voor mensen die het nodig hebben
 
ik wil gewoon dat ze er een party van maken op me begrafenis, heel veel tiesto's platen maakt niet uit welke blowen en zuipen en feesten, en er moet 1 nummer van andre hazes worden gedraaid: Kleine jongen
OOk k-ci en jojo met all my life daarna pleuren jullie me maar in de zee, die begrafenis van dance at G zoiets alleen heb ik geen draaitafels
hmmzz

ik denk liever niet na over de dood, wil niet begraven worden want dan rot je weg maar cremeren wil ik ook niet over nadenken eigenlijk....

ik wil gewoon nog lang niet dood :D :D :D

(K)
 
Ik wil er niet echt over nadenken...

Maar weet wel dat ik absoluut geen kerkelijke muziek wil.
Wil graag begraven worden ennuh gewoon leuke muziek. Iedereen gewoon in zijn eigen kleren en niet zo opgedoft
En veeeeeeeeel mooit witte rozen, witte kist + mooie witte auto (tja je moet toch een keer in een mooie auto gereden hebben)
En na afloop moet iedereen lekker verder gaan met ze leventje!
En desnoods meteen gezellie de kroeg in duiken!
En mij wel op een speciaal plekje bewaren natuurlijk! :)

naja meer heb ik niet!
alleen niet verdrietig zijn!!!
 
Gooi mij maar voor de haaien :)
Hebben die ook weer plezier :D
 
Broertje van een vriendin van mij wilde ook een witte begravenis, en kreeg dat ook. Erg indrukwekkend als alles wit is. Dat lijkt mij op zich ook wel wat. Verder heb ik ook niet zoveel wensen. Beetje oldstyle muziek. Zowieso Dr Macabre - Poltergeist, Rob en Joe - The beat is flown, DHS - House of God en 4 Nu Tek - Control the universe.
En na afloop eerst volproppen met bier en shoarma en dan een big party met 6 uur Rob en MC Joe live. Ja, daar doe ik het voor :)
 
ik wil wel een digitale grafsteen!
Ik wil ten eersten graag vredig dood gaan, en niet vermoord/verongelukt ten zielen gaan..

en ik wil graag ge cremeerd worden...
weet niet precies waarom, maar vind het
beter dan cremeren

en muziek:
1. 6.000.000 ways to die
2. Willy & Willeke alberti - Droom land
3. Roling Stoned - Angie (gewoon goed nr hehe)
 
bizar maar ik heb er al zo`n 7000 meegemaakt.
Ik heb op een crematorium gewerkt en heb mijn diploma uitvaartleidster.

ik heb er dus ook goed over nagedacht en ja sommige dingen zijn prive.

ik vind een rouwkoets heel mooi,maar dan wit.
het lijkt me fijn als mijn man en kinderen mijn kist dragen.

er zal veel muziek zijn,want toespraken wil ik niet.
iedereen heeft al genoeg aan m`n kop gezeurd,gnagna

ik wil in mijn bruidsjurk gekleed zijn en de sleep moet over de kist gedrapeerd zijn.

iedereen mag afscheid nemen met een rode anjer,met een persoonlijke groet.

En ik ga de aula uit en de begraafplaats op met keihard; THE FINAL COUNTDOWN.

en natuurlijk word I did it my way gedraaid van Herman Brood.

komen jullie ook...ere gabber haag ofzo:)
ga er nog niet over nadenken hoor,hoop dat ik nog lang mag leven maar weet wel dat ik begraven wil worden en geen crematie wil!
wel over nagedacht en eigelijk maakt t me niet zoveel uit wat er met me gebeurt ik ben toch dood dan ( als t goed is :D )
Ik moet in het zwart opgebaard liggen.. de rest allemaal wit.. Iedereen moet blij zijn.. Niet omdat ik dood ben... Maar omdat ik een leuk leven gehad.. En omdat er voor anderen nog een heel stuk van hun leven voor hen ligt.. Treuren helpt niet.. Gewoon doorgaan en terugdenken aan de gene hoe hij was zeg maar..

Verder mag leuke muziek ook niet ontbreken....
® TeKnObiTcH © 11 mei 2002 18:45
Gooi mij maar voor de haaien
Hebben die ook weer plezier
--------------------------------------

Ik wil als haai terug komen op de wereld :D
alles is hier al geregeld

begrafen, weet alleen niet waar ik wil liggen
Ik weet het al helemaal!!!

Ik wil gecremeerd worden en dan met glitters door me as heen...en dan met een vuurpijl afgeschoten worden boven de zee....het liefs s'nachts...weet niet of dit realistisch is, maar het lijkt me wel vet...

Als mn familie en vrienden me op willen zoeken dan hoeven ze niet naar zo'n saaie begraafplaats, maar naar de zee..om aan mij te denken:D

Maar gelukkig is het nog lang niet zo ver (hoop ik)
ik wil iedereen in t wit. en alle kisten ensow ook.. met black light.... en dan mooie muziek.... van silence, tiesto mix van 11 mins... en 6 million ways to die, en he died from an overdose..... net zoeits als die begrafenis van Finals... weet jullie nog??/
 
uhm ik heb zo'n donordinges
volgens mij mogen ze alles hebben behalve mijn huid die werkt toch nie teveel last van allergieen he

ennuh mijn luhtwegen lijkt me ook nie zo best (astma) ennuh naja eigenlijk hebben ze niks aan mij ik ben een lopend lijk :P

"Walk the day you daywalker"

maar goed met wat er over blijft maken ze maar een fijn feestje

lekker op de bbq leuke muziek er bij enya ofzow within temptation mag ook :P lalalala zo 'n steen is niks voor mij geef mij maar een doosje pas ik best in :P
Niemand moet treuren....want ik heb toch wel lol gehad in mijn leven...
Heel veel Vrolijk gekleurde bloemen...op mijn witte kist..want zwart is zo zwart....Ik ben altijd wel vrolijk dus...dat moet je zo houden toch...???
Het uitzoeken van de mooie muziek laat ik aan mijn nabestaanden over...die hebben mij goed genoeg gekend om dat uit te kunnen kiezen
En dan ook een mooie witte steen die bij me kistje past....

En verder wil ik er eigenlijk nog niet echt over nadenken.....Ik hoop dat ik nog lang niet in zon kistje hoef te liggen....want ik wil nog veel te veel doen...in mijn leventje....

(K)
als ik dood ben mogen ze mij van mijn part in een sloot dumpen, ik ben dan toch dood dus last hebben ervan zal ik nie. kzou in principe wel willen worden verbrand en dan ergens in de bergen uitgestrooid maar het interreseert me niet echt eerlijk gezegd.