Partyflock
 
­ Nederland
Wie heeft er een droger voor haar, want ze begint geobsedeerd te raken. :D
Oh ja stem je niet eens op mij? :S
Ik ben weer diep gekrenkt in mijn trots, voor zover ik die heb. :D
Ik vind trouwens dat het te serieus wordt
behalve mijn Knijn dan, want daar heb ik een droger voor :P
Jah en ponies horen in de blender, naaste natte pottuh enzo want dat ken net
Ow, en m'n imaginaire vriendjes (henkjan, Klaaskarel, Johan, Bea en BillyBob ) vinden dat ook
 
paula>> ik dacht dat je op mij zou stemmen! ik ben toch een goeie lijsttrekker. ik lul in elk geval slap genoeg om er 1 te zijn:D
2 Scorpion>> soms ist nodig serieus te zijn, vooral als het om W.R.F gaat...

2 Miech>> dat jij slap genoeg ken lulle is algemeen bekend! maar toen ik op jou stemde was ik nog niet bekend met het W.R.F...


Dead and Destruction to the Bunny's, Pony's and last but not least wet Pots ;D ;D
2>Miech
Ondanks dat je een slap lulletje hebt, mag je ook best wel lid worden hoor :P Zelfs "lijst" trekker van W.R.F mag je worden! Dan ben je gewoon de spreekbuis van alle regenwormen.

2>Scorpion
 
toppertje, en of ik een slappe lul heb kan ik geen uitspraken over doen tegen de pers:P
Miech als lijsttrekker...... moet ie wel ff vertellen wat voor un extra waarde hij ken geven aan deze organisatie!
ik verveel mee, en gaat even fijn op de bank stampuh, mammie is er lekker toch nie :D
Als miech lijsttrekker is trek ik me terug. :P

En ik wil ook op de bank springen, maar we hebben hier op mijn werk geen bank. :S
 
Tering ben je nou nog bezig over je droger :S:S stop dat beest in een magnetron ofzo iets dan droogt ie ook wel :D:D:D
AFWASMACHINE !!??!!
mijn Knijn in de magnetron... weet je wel wat je zegt!!!
das zielig hoor... hier een klein voorbeeldje



DROGER at all Times... :D:D:D
eejzz Sander... jij ook hier!!!
(maar geen afwasmachine, hebbuk nix aan)

:kusje2:
wheheheh die blenderrrrrrr roelzzz mega!!!!!!!
:D:D:D
2 Scorpion>> de bank is broken :S:S:S
 
hij's gaaf he
vanavond issie van ons! ;D
 
Hmm zag er wel grappig uit die magnetron :D:D!
maar euh als je m nou eens droog föhnt ( of hoe je ook mag schrijven) kan je m ondertussen lekker aaien! DEED ik ook altijd bij mijn hond
2 PO>> als ik hem gaat aaien word ie juist weer nat whehehe :9!


2 o'c>> Tonights the night of all nights
2 impulzzie mijn rug is gebroken. :S
2>Impulzzie, natte K'nijnen daar hebie nix aan. tenminste als je hobby (Hoeba) niet "natte K'nijne werpuh is". Want dat(hoeba) kan natuurlijk ook nog (hop) het geval zijn he?
kijk, jij begrijpt het Mizz Mako...
iedereen probeert me maar een nat Knijn aan te praten maar dan had ik geen droger nodig gehad.. Hop(pah) :D!


Off topic>> check reply o'c,(iets hierboven is de url)kikker in blender egt geweldig! ;)
Fuck ik ben echt dom krijg die dingen er echt nie op!
welke dinguh? waarop?
 
je mot er ook een liedje bie zinguh
dan luk alles
hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Wai zain 2 vriendjesss "jai" en ick... :P (das ut accent van denny)
 
tja, als narcistische eigengereide lijsttrekker heb ik jullie toch niet nodig, ik vind wel andere poppen om mijn mijn kabinet te zitten

ai wil roel die wurreld!!!
"ai wil roel die wurrld", zei de narcistische lijst piraat. "harrr, harrrr" zei z'n nymfomane papgaai en bonkend op z'n houten 'po(o)t' strompelde de de ouwe lijst piraat verder....



muppetlolly :P
ik bedoel die kutsmilies en zingen lukt ook nie
whehehe opsouten dan Miech... wij hebbe jouw seker NIET nodig :D!

alweer 1 rijp voor de Frog blender ;D!
 
jullie kunnen niet zonder mij! ik ben de redder des vaderlands, jullie messias, buig voor mij:D
 
'k spijker je wel aan ut kruis...
 
ik blijf toch leven, en er zal een geloof naar mij vernoemd worden!

maar EERST nederland veroveren, dan de wereld, en als summum der perfectie god worden!
wij van het W.R.F zulle NOOIT voor jouw buigen...
wij zijn het verzet en eren alleen onse almachtige REGENWORM!!!






Kijk morgen weer naar een nieuwe aflevering van Impulzzie wil een droger ;D
 
je vergeet, dat ik de macht heb over het machtige rode oog! het rode oog ziet alles, en manipuleert alles! dus je zult voor mij buigen, want ik gebied het oog jullie daartoe te dwingen

buig, of beleef 1000 jaren pijn!
Ha haaa...
kom maar op met die 1000 jaren pijn, ik kan me geen beter genot voorstellen...
Niets dat U mijn aan wil doen zal mij doen buigen voor U, want IK Impulzzie heb ten alletijde bescherming van mijn droger :S
en als U mijn gevangen weet te nemen, dan zullen mijn mede W.R.F.ers mij komen bevrijden met de kracht van DE Blenderrrrr whehehe :P


Death to the Bunny's!!!!! (Hoppah ;D)
 
Uw mede W.R.F.ers liegen u voor dat u gered wordt, ze zijn immers al onderworpen door het oog, en misleiden u. 1000 jaren pijn, zijn pijnen zoals u zich nog nooit kon voorstellen, pijnen zo vreselijk, dat zelfs een sm-queen door de knieen gaat.

niemand komt voor u, en alleen verlossing zal kunnen komen door acceptatie van mijn macht.
1000 jaren pijn. :P
Maak me gek. :D

En Miech lul niet zo intelligent anders kan ik het niet meer volgen. :D
heb jij der ook al soon moeite mee :D
 
hety is mijn taak als lijsttrekker het stemvee ehhh de ge-eerde kiezer op een dwaalspoor te brengen. niemand mag de ware aard van mijn campagne weten

"huh wat, wat doet die microfoon hier? zet gvd uit!" *veel kabaal en een snijdend geluid, gevolgd door een plof*
Geef mji die microfoon maar.
Ik ben namelijk een echt zangtalent.
En ik heb nog wel meer verborgen talenten.
Jaja vrouwtjes.
Komt allen en aanschouw mijn verborgen talenten. :DEVIL:
2 Scorpion>> trek die broek maar gauw weer omhoog, kheb geen behoefte aan jouw verborgen talenten whehehe :9!


2 Miech>> het verzet is op de hoogte van al U plannen... mijn mede strijders zullen snel van zig laten horen (hoop ik, want tis wel erg stil op het moment :S)
 
resistance is futile, we will assimilate you and all our technological and biological qualities will be ours

heb de quote gejat, maar who cares:D
Wat denk je wel weer niet van me Paula? :S En waarom zou jij dan geen behoefte hebben aan mijn verborgen talenten. :P

To Miech. Die Quote is wel vet cool.
Wordt ook gebruikt in gabbernummers en dat vind ik wel relaxed. :D
Op naar de 400.
Nou ja met deze stompzinnige onzin moet dat wel lukken lijkt mij.
Ik vind stompen helemaal niet zo zinnig ?!?

Maar goed, Mako pakt er een zeepkissie bij en klimt op het kissie...

"Hoeba Hoeba Hop" en ze spingt eraf, maakt een 360 in de lucht land op haar rolschaatsen en vliegt zo de halfpipe in..Hoeiii