Partyflock

Waarschuw beheerder
ik ben nu definitief gestopt met drugs vorig weekend ben ik ook zonder wezen feesten en dat was een compleet nieuwe ervaring en daarom ga ik dit vanaf nu elk weekend proberen.

een beetje zuipen kan geen kwaad hoop ik en een blowtje is ook wel lekker als ik maar kan knallen

no more drugs for this man!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Jos lukt je niet ...ik heb ook pauzes gehad, maar is te moeilijk. Eens een dief altijd een dief. eens een junk altijd een junk

Ik heb nu al veel mensen gezien die echt jaren waren gestopt, maar toch weer op een gegeven moment weer begonnen. Je weet namelijk hoe lekker het is!!

maar ik wens je wel succes, maar op een gegeven moment krijg je een terug slag, het zal verschrikkelijk moeilijk worden...

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet der alles van indian.....
Waarschuw beheerder
donateur
Indian.. Ik ken ook andere gevallen
Waarschuw beheerder
donateur
GoEd Zo!

Ja ik kan niet zeggen dat ik definitief stop.
Maar heb nu ook al een aantal feestjes achter de rug waar ik nichter was.
Het het bevalt mij ook prima :)

Suc6 nog!
xxx
Waarschuw beheerder
Nichter? :vaag:

Das nog erger dan een nicht o nie dan?

Waarschuw beheerder
ik begrijp wat ze bedoeld en daar gaat het om toch????
in ieder geval bedankt girl en ik moet er ff bij zeggen dat het niet echt makkelijk is als je gaat stappen dan wil je het juist nog meer maar tot nu gaat het al aardig ik ben zelfs al wat aangekomen(1kilo wat ik niet verwacht had want ik zit al jaren op hetzelfde gewicht)

Waarschuw beheerder
nicht, nichter, nichts
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja psies.
T is ook best moeilijk soms. Al die wauze mensen om je heen die lekker staan te stampen en hard gaan.
Maar jaaah
T is gewoon ook leuk zonder.
En de dag erna is veel relaxter :)

Vol houden he! Doe ik het ook :)

xxx Nichter