Partyflock

461x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahha...Ben in ene een teef volgens wat meiden hier op PF ;) thnxss for the compliment (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar die hondjes op je plaatjes dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
AciD/TeKnO BiTcH 9 mei 2002 23:10
ooh ja tis een poesje :P
--------------------------------------------
whaha meteen goed gegokt :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 nutero: Die lichtbruine amstaff was van mij,maar die heb ik in december weg moeten doen,omdat ie me hele huis sloopte als ik ff weg was :s
Waarschuw beheerder
Dus jij bent een teef... sow chill

Aangenaam, ik ben lief ;)
Waarschuw beheerder
nou ja wel een teef in de goede zin dan!
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe vind het wel prachtig om te zien dat meisjes die aangevallen worden ........
zich meteen gaan onderbouwen met allemaal dingen van zo
ik zoen wel met iedereen en mijn bek is wel lelijk maar dat geeft nie ik heb hier helemaal goeie argumenten waarom ze mij niet meer moeten pesten
whahahahaa prachtig !!!!

p.s. om even olie op het vuur te gooien was laatst met een pf'er in de stad en we hadden het zo over partyflock en die vertelde me wat er nou eigenlijk gaande was hiero tussen teqnobitch en SW en die kwam met de conclusie nah ja weet je ik zeg niks maarrruh die teqnobitch heeft wel gelijk ja......ik vind het ook...en veel mensen van partyflock zijn het eens met DE!![ja die ene die persoonlijke, waarmee ze die ene persoon aanviel zeg maar] opmerking van TB maar ja die bemoeien zich er maar niet meej enzo...tis zo kwetsend he...
:D *grinnik*
Waarschuw beheerder
Het begon toch om die opmerking over een verlepte bek? Of heb ik nog iets gemist?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 koenie: neej daar begon het niet mee hoor..
ik zei wat over poekie en toen voelde sw zich aangesproken ofzow..gaf alleen mijn mening ergens over en ja toen begon SW zielig te doen..dus ja..toen kreeg ze een lullige opmerking trug van mij en toen barste de bom whaha.. :D

Waarschuw beheerder
ist weer eens zover ?? Gaat ook geen dag voorbij he zonder dit onderwerp...

HousePinda -> :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
hubert>> ik heb er al een krat doorheen gejaagd, en jij? gaat hard tegen hard hier:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 miech: hard tegen hard?
Dis nog nix man..:p

Waarschuw beheerder
donateur
in dat geval wacht ik vol spanning op 'le grand finale'

Waarschuw beheerder
mmm ben er niet echt van onder de indruk eigenlijk:9:9:9