Partyflock

Waarschuw beheerder
Ik ben wel eens benieuwd hoe iedereen xtc en anderen middelen naar een feest of discotheek binnen smokkelt.
Ik doe het meestal in mn schoen of in mn sokken.
Waarschuw beheerder
Gewoon in in me schoen....Onder de binnenzool!!
Mochten ze willen dat ik me schoenen moet laten controleren zit (Mysteryland) Zit er altijd nog iets boven...Altijd handig

Waarschuw beheerder
2 Xypso... Read ya private mailbox...

Tis nie zo slim da hier allemaal in geuren & kleuren te vertellen... (al is t meeste wel al bekend bij de security...:D)
Waarschuw beheerder
Ik verstop ze op de enige plek waar ze niet aan mogen komen. Een plek die de security overigens heel goed weet dat daar iets verstopt zit (kennis van mij is uitsmijter), maar ja stripsearch blijft verboden!
----------------------------------------

En ook dat is NIET waar, ik heb al verschillende keren gehoord dat ze iemand bij zijn of haar kruis pakte. Wanneer je er dan een paar pilletjes hebt zitten voelen ze het waarschijnlijk niet, maar met GHB buizen val je al snel door de mand.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar ze mogen het officieel niet
Waarschuw beheerder
GHB bezit is zoiezo niet strafbaar Xypzo. Alleen de verkoop, maar ja, je kan hoogstens worden geweigerd op een feest.
-----------------------------------------------

En ook dat is onzin. GHB valt namelijk onder de medicijn wet en het in bezit hebben van medcijnen zonder recept is OOK strafbaar (wel in mindere mate). Verder zijn ze bezig om GHB onder de opium wet te krijgen (maar dit schijnt nog al moeilijk te zijn).

Dit weet ik trouwens uit ervaring want ik ben een tijdje terug opgepakt voor het in bezit hebben van 1 buisje GHB (in een discotheek).
Waarschuw beheerder
Ja, maar ze mogen het officieel niet
-----------------------------

Of ze je wel of niet in je kruis mogen grijpen weet ik niet, maar het gebeurd iig wel en daar gaat het om.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
IK laat het woord voor de rest aan jou bram
Waarschuw beheerder
hmmmm
word steeds moeilijker zeg :)

ik heb waarschijnlijk kisten aan
zal ik die uit moeten trekken met als gevolg 10 minuten blijven staan?

word echt lastig :(
Waarschuw beheerder
+1
Doe ze altijd in m'n rechter neusvleugel of onder m'n linker oorlel...........
Waarschuw beheerder
Jossa is right. Ik neem sowieso niks mee,want ze keren mij altijd van top tot teen binnenstebuiten.
Voor degenen die niet willen luisteren:pleur ze maar achter de voorhuid!!!

Waarschuw beheerder
2 Shibby: je hebt echt een klankergrappig plaatje bij je naam.
Waarschuw beheerder
donateur
gewooon onder je ballen dan is er niks aan de hand

Waarschuw beheerder
tussen mijn bilnaat, dat gaat best

Waarschuw beheerder
donateur
{xypzo} 2 flugelflesjes stop je niet zomaar ff weg onder je ballen.

ballenprobleempje????????:-D :-D

dr zijn manieren zat, gewoon creatrief zijn.
En af en toe moeten ze er gewoon iemand uitpikken, om hun naam "hoog" te houden, zodat er weer eens n feest geörganiseerd mag worden,en je hebt gewoon vette pech als jij diegene bent.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar buzzzz? Vloeibare sucks...

Zolang ik het niet meekrijg, staat een vriendin garant. Lang leve vrouwen en hun on-aantastbaarheid.
Waarschuw beheerder
alles in me bh

heb trouwes ook welles in me hand gehouwe
was op rebound met nieuwjaar toen ze opeens tweede controle hadde neergeplant na de garderobe ne de wc's , mah da doek toch mah nie meer voor de veilugheid