Partyflock

349x bekeken

Waarschuw beheerder
HARDCORE RULES THA WORLD :)

ik zou nie weten wat ik zonder die muziek moest hehe. volgens mij word ik dan helemaal depri.

ik sta met hardcore op en ik ga er mee slapen.

mahjah ik heb nie voor niets de bijnaam gehad van summeke Horny Hardcore Bitch :P
Waarschuw beheerder
Terug kijken met weemoed naar vroeger is misschien wel leuk, maar je moet niet vroeger met nu gaan vergelijken.

Toen was dat vet.
Nu is de nieuwe situatie vet tenminste dat vind ik wel!

ik merk altijd dat de personen die t minste lol hebben op t feest dezelfde zijn als die van begin tot eind over ieder negatief dingetje moeten zaniken.

Terwijl ik altijd denk SCHIJT en FEESTUUUUUUUUH!!!!
Waarschuw beheerder
jah, je heb helemaal gelijk hoor, want ik vind het allemaal ook wel wat hebben tegenwoordig, maar de muziek van NU zoals armageddon project vinnik ECHT wel kick! TErwijl ik de nummers van de MOH cds nie zo goed vin. Dat gezeik op lonsdale kennik opzich, maar het straalt gewoon iets uit en daar voel ik me wel goed bij, niet dak nazi ben, zeker weten niet, maar je laat toch zien dat je bij een bepaalde groep hoort! Net als met de aussie toendertijd. Ik liep in 98 al met lonsdale, dus om te zegge dak een meeloper ben vinnik onzin! Gewoon lekker feesten, en geen gezeik!!