Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
das mijn droom van dit jaar.!!!
en die komt aardig in de buurt .!!

zowiezo nacompetitie.!!
(dan worden we toch weer genaait daar niet van...)
en volgend seizoen der weer37 risico wedstrijden derbij.!!!
we love you den haag we do
ooohhh den haag we love you

Waarschuw beheerder
donateur
jefff idd.!!ajax uit ooooooooow dan kan ik weken lang van te voren niet slapen .. maarjah dan krijgt den haag 200 kaartjes zal je alteid zien...
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat R´dam en DH redelijk met elkaar op kunnen schieten hehehehe :d
Waarschuw beheerder
Not ... whehehehehehe
Relllllluuuh
Waarschuw beheerder
souw bes leuk zijn dhaag weer trug
wor wel gesellug dan whehe!
Waarschuw beheerder
donateur
vette ploeg aanwist voor de competitie

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop 't ook...spanning...nerd;)
Waarschuw beheerder
donateur
37 risico wedstrijden??? Tja...hoe zou dát nou komen...

Waarschuw beheerder
donateur
hahahah ray.... jij krijgt als eerste die baksteen naar je hoofd als ik je zie.!!
nerd;)

den haag -feijenoord.!!
oe oe oe.... laten we het hopen.!!
tja hoe zou dat nou komen...geen idee...
Waarschuw beheerder
He tony k zal alvast een plaatsje reserveren voor je bij AZ....
Waarschuw beheerder
Den Haag gaat het in de nacompetitie wel redde. Leuke ploeg op dit moment. Ik zal aan je denken als je lekker naar Rotterdam en Amsterdam gaat terwijl ik weer overheerlijk in Helmond en Oss zit. Jippie :(

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha is goed cca...!!!!

en gekke vos...jah idd jouw ploegen draaienm wat minder top oss 17de geloof en helmond.?? 10 ofsow.??

en nacompetie word den haag altedi genaaid.!!!
dus ik denk dat we het net niet redden beter gewpoon laatste 3 wed. winnen en zwolle rbc en exelsior verliezen.!!!

Waarschuw beheerder
maak nix uit den haag ken wel genaaid worden maar als ze gewoon echt goed spelen en scoren er 3 of vier dan kan er nix fout gaan echt kikke als dh promoveert dan krijgen we weer een zwarte zondag en komen al die ouwe gekken weer terug de harde kern en bestaat de supporters groep weer uit minstens 10.000 man hehehe
Waarschuw beheerder
2 Kamikaze

Dat zou dan weer een typisch geval van meelopers zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
2 mc chill meelopers heb je overal....

maar das cker waar maarjah meer dan 10 jaar gouden gids divisie kijken valt niet mee.....
en ik ken ut weten...

maar de meeste 'ouwe gekken' hebben allemaal levens lange stadion verboden.... dus die komen niet meer terug tenzei ze dan alles kwijt schelden...
en het is algemeen bekend dat den haag de meest trouwe supporters heeft...van de gouden gids divisie dan he...bijv. exelsior thuis (geen clubkaart te laten zien) 9000 man.. en alle 'ouwe gekken waren der weer bij'

en 2 kamikaze.. hahahah jij bent cker nog nooit geweest in het zuiderpark of heb je den haag ooit wel eens zien spelen.??? hahaha 3of 4 nul hahahah we hebben het over den haag he..??? als ze met 1-0 winnen is het al veel..
Waarschuw beheerder
Hey tony das misschien wel waar van 1-0 maar nacompetitie levert de vreemdste uitslagen op...
Waarschuw beheerder
Al wordt het 6-5 als die punten maar binnenkomen denk

Waarschuw beheerder
donateur
jah dat is ook wel zo.!!

en nacompetitie zijn ook wel vreemde wedstrijden maar toch...
Waarschuw beheerder
Dat maakt de nacompetitie ook zo leuk vind ik.
Alles is namelijk mogelijk
Waarschuw beheerder
to CCa

Mag ik ook nog beslissen over het kaartje van Tony?

Want ik wil hem niet bij ons hebben hoor. :D

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik zit lekker bij jullie in het uitvak....(kan met den haag clubkaart bij gene ene andere club naar binnen... waarom toch?) hahaha

maar ach tot nu toe zijn het alleen nog maar dromen.!!
Waarschuw beheerder
En dromen zijn vaak bedrog.

Dat wil niet zeggen dat ik het je niet gun hoor Tony

Waarschuw beheerder
donateur
jah dat heeft die kankahborsato nog eens mooi verzonne met ze liedje... kankahond

hahah je bent gewoon bang jij.....;)
Waarschuw beheerder
Ik niet hoor.
Ik vermaak me altijd wel als jullie op bezoeke komen. :D

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha jah met het maken dat je weg komt hahahahaha ;)
Waarschuw beheerder
Nou ik niet hoor.
Maar ik geeft niet meer zo om het rellen.
Het is allemaal eigenlijk ook te triest voor woorden dat gevecht.
Waarschuw beheerder
MC chill, ga je wel is heen dan??
Lachuh steeds meer Alkmaarders.

En tony ik regel anders wel clubkaartje voor je..

Waarschuw beheerder
donateur
hahah is goed cca.!!!!

en mc hill dat hoord der nou eenmaal bij he...

Waarschuw beheerder
2 mc hill ja er zullen zeker meelopers zijn maar heel veel "oudere"hooligans hebben stadionverbod en als den haag promoveert worden die stadionverboden opgeheven dus komen ze terug dat betekent dat den haag weer de oude harde kern terugkrijgt
Waarschuw beheerder
Stadionverboden die opgeheven worden als een club promoveert.
Dat zou inderdaad wel beter voor jullie zijn.

To Tony: Het is niet dat ik er voor wegloop ofzo, maar ik ga het niet meer fanatiek op lopen zoeken.

To CCA: Ik ga al jarenlang bijna elke uit en thuiswedstrijd heen

Waarschuw beheerder
az was trouwens wel lachen uit man beetje jammer dat ze ons een half uur lang in het stadion lieten w8en zodat al die AZ supporters wegwaren
Waarschuw beheerder
Ja sorry daar kan ik ook niks aan doen, maar het zijn inderdaad wel altijd beladen duels

Waarschuw beheerder
donateur
2 kamikaze...... welk sprookjes boek heb jij gelezen dan.!?!?
Waarschuw beheerder
Haha ado uit en kampioen worden in het zuiderpark das kicke. Wij werden dik een uur vasteghouden en met de bus door het park afgevoerd..

Maar MC chill, waar zit je dan??

En kamikaze waar haal jij dat vandaan?? Heb er nog nooit van gehoord, je krijgt er eerder meer bij..

Waarschuw beheerder
donateur
jah idd.!!

en
je komt den haag niet uit
!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja als denhaag promoveert gaat het los, maar ja we worde tog wel weer genaait, en met ajax uit krijge we tog maar 200 kaarte..dus ja...
Waarschuw beheerder
MC HiLL-> ken jij trouwens ene simon?? hij gaat ook naar alle thuis en uit wedstrijde van az, is me neef...die woont ik alkmaar...het mietje :S

Waarschuw beheerder
donateur
jah en dan word iedereen gescreent die een van die 200 kaarten ajax uit wil hebben...
dus 200 nerds krijgie dan...

Waarschuw beheerder
2 tony dat is geen sprookje ik was er zelluf bij en btw met wie ga jij altijd naar dh dan ik heb je nl nog nooit gezien moet je niet gelijk gaan roepen van jaaaaaaa ik ga elke wedstrijd of denken dat ik je wil beledigen want het zou best kennen dat je ook gaat maar ik heb je nog nooit gezien daarzo en als jij ook vaak gaat dan ken jij die gaste met wie ik ga ook zeker wel jatoch, maar jij was er dus duidelijk niet bij tegen AZ anders zei je niet dat het een sprookje was
Waarschuw beheerder
haha mietje!! Dat ben je der zeker nog nooit geweest..

Waarschuw beheerder
het jaar dat az promoveerde speelde den haag tegen hun de laatste wedstrijd voor az uit bij dh, midden in het seizoen speelde dh in alkmaar tegen AZ en toen werd het geloof ik 1-1 toen scoorde winston faber in de allerlaatste minuut, maar omdat er voor de wedstrijd al rellen waren bij die lelijke chinees vlakbij dat stadion van jullie wilden we er snel uit om door te gaan met de rellen en ik zweer het je de ME was er op voorbereid en liet ons een half uur lang w8en in het stadion zodat jullie veilig naar huis konden, ik weet het zeker dat het daar was want we mochten toen nog met eigen vervoer, ik zeg ook wel eerlijk dat er nog wat alkmaar supporters stonden te wachten buiten maar dat waren er hooguit 500, wij waren dan wel met minder maar iedereen weet wie de geksten zijn de ME dus ook, ik weet het nog heel zeker want die gekke Miranda (dat haagse hooligan wijf tony kent haar denk ik wel) die ging nog huilen dat we het stadion nog uitmoesten omdat ze de volgende dag vroeg op moest

Waarschuw beheerder
donateur
sprookje was over de stadionverdoben die dan opgeheven zouden worden nerd;)

en ik ben tydje uit de roelatie geweest en niet vrijwillig!!
(goh hoe zou dat nou komen)
en wie ik ga ken jij niet...zijn gasten van 29+
maar wie weet zie ik je vrijdag almelo uit.??

of ben jij der dan mechien niet..?:) tje

Waarschuw beheerder
donateur
ff wat anders wel mooi hoor die groen en gele gekleurde topicsssss

the hague midduh noorgd

Waarschuw beheerder
Ja ik denk dak je waarschijnlijk wel zie ja man maar ik weet nog niet zeker of ik wel ga en kom nou niet gelijk met "nepsupporter bla bla bla
Waarschuw beheerder
wat heeft de <<O>> nou weer met het zuiderpark te maken?

Waarschuw beheerder
joh bemoei je er lekker ff nie mee
Waarschuw beheerder
Rustig jongen , dit is een forum iedereen die wil mag reageren.En dat er stadionverboden opgeheven worden bij promotie , geloof je dat nou echt zelf???
Waarschuw beheerder
Hehehe denk ook nie dat ze dat gaan doen...

zou wel lache zijn, dikkie mee naar ajax uit volgend jaar :S

Waarschuw beheerder
stadion verboden worden zeker opgeheven maar ik bedoelde als het nieuwe stadion komt dat duurt nog wel ff maar het komt er wel aan..., en ik hou me wel rustig maar het lijkt agressief omdat je het zo opschrijft maar als je me zou horen praten dan zal je merken dat het allemaal niet zo bedoeld wordt///
Waarschuw beheerder
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?
Ik hoorde dat het bij het Forepark zou komen , klopt dat?
Hoeveel zitplaatsen gaat het krijgen , en wanneer verwachten ze het gebouwd te hebben?

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat wil jij dat ik ga zeggen dan...

en je moet niet voor anderen denken...

en voor jouw namen noemen helemaal geen zin in jonge haagse bluf.?? hahaha jah toch....wat jij wil

en die namen die jij noemt.... moet je niet doen... is niet stoer...echt niet...
en laten we hier verder maar over ophouden voordat het ruzie word...
Waarschuw beheerder
Het Zuiderpark schitterend stadion met die gracht. Ook in de rust al die turken bij het uitvak met stenen gooien als je net een broodje aan het eten bent :P

Lijkt me wel lachen als ze promoveren. Leipe Chaos

Waarschuw beheerder
donateur
jah 3suh dat klopt als het goped is forepark.! maar stadion word zow gebouwd dat er ringen boven opgezet kunnen woorden als het goed draaid...gellof over 3 a 4 jaar klaar... maar veel protesten weer van bewoners wijk ypenburg dus...

Waarschuw beheerder
ja Tony is goed man het is jouw dag vandaag...
Waarschuw beheerder
Ik sta altijd bij MO10 onderaan bij de oude gasten CCA.

En to whitejunkie. ik weet niet of ik
Simon ken misschien van gezicht, maar niet van naam.
Waarschuw beheerder
ik hoop eg dat de haag promoveert, ik heb nmlk haags bloed! Forza ADO:D
Waarschuw beheerder
werd net gebeld, we gaan als ADO nacompetitie speelt met een groep PSVers een passpartout nemen, om ADO te steunen!!

Waarschuw beheerder
donateur
jah maar de passpar2 is is waarschijnlijk alleen voor uitwedstrijden.!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
vind het wel een goeie

net zon opmerking als jaaa vitesse komt wel een keer uit de rode cijfers

neej hou gewoon nie zo van voetbal mag da ook

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha cambuur.??? neej hoor soory ga maar vast huilen want dat word weer niksss
Waarschuw beheerder
No one likes us

We don't care!

:)
Waarschuw beheerder
ik hoop toch op ado, want dan hoef ik minder ver te reizen dan als ik helemaal naar leeuwarden moet:D
Waarschuw beheerder
ja toch jef , we gaan gewoon terug dit jaar , dan ga ik echt huilen als dat gebeurd , eerst maar effe dat kankah Heracles een pak slaag geven omdat ze maar 186 kaarten beschikbaar hebben voor ons.. dus gaan er geen supporters etc.. dus gaan we lekker met ze allen vanaaf op midden noord zitten en via het grote ascherm kijken , wordt gezellig.. lijkt me wel lekker als Ajax naar het zuiderpark komt , dan gaat het echt los..!
'je komt Den Haag niet uit '.. kankahboeruh..!!!

mzzl Hagenees
Waarschuw beheerder
Periode kampioen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga nog harder huilen als we terug promoveren echt geloof me

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://62.250.7.67/~remco/pics/frontpage/ado2emmen2.jpg[/img]

jaja zij weten het al
Waarschuw beheerder
Den haag terug in onze competitie.. kan inderdaad wel lachen worden. Alleen jammer van alles s.v.'s. Bij ons zijn er ook 300 en iedere wedstrijd weer een aantal erbij.. vet gaar!

Weet niet wat het is, maar sommige clubs lijken wel beschermd voor die verboden. Kijk maar naar pisvee of kutrecht. kutrecht krijgt geen moer en pisvee wordt met 60 man opgepakt en vervolgens zonder iets weer losgelaten.. wij krijgen direct een 'poging tot doodslag' opgelegd...

MF, was jij aanwezig bij die groep op Damrak laatst? Allicht heb je me daar nog gezien. Op dat moment stonden we met 5 man tegenover 75 ofzo van jullie... was net nadat jullie los mochten gaan lopen van de M.E. bij de Bijenkorf.
Waarschuw beheerder
Is het niet zo dat die 45 PSV-ers werden opgepakt voor de identificatieplicht?
Lijkt me sterk dat je daar een stadionverbod voor kan krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
den haag is alteid het 'zwarte schaap' geweest en zal ut alteid blijven ook
Waarschuw beheerder
Ja 3SUH, omdat ze de andere dingen niet gebruikten. Als wij ons in een stad laten zien, al is het wel met I.D., dan kun je de bui al zien hangen. Vervolgens wordt onze groep (5 man) op dat moment aangevallen, waardoor er een korte confrontatie is terwijl M.E. gewoon staat toe te kijken. Paar klappen aan beide kanten... daarna worden ze wel weggejaagd door de M.E...
Als zoeits gebeurt door ons, dan zijn we echt zwaar de lul...

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.denhaagfc.nl/images/voorkant.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AJAX!!!........;)

Waarschuw beheerder
donateur
goed gelooooooooooot sparta,exelsior en volendam kortom wij promoveren.!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Laten we het hopen .. kunnen we samen weer ....... tegen die J*d*n pardon dan kunnen we samenwerken ;)
Waarschuw beheerder
Beter gewoon Excelsior erin.
Waarschuw beheerder
Ik zie ook liever Excelsior , maar anders Den Haag.Ik vind het wel tijd worden dat Sparta maar es degradeert in ieder geval.

Waarschuw beheerder
donateur
den haag heeft dit seizoen 2 x gewonnen van exelsior dus jongenssss helaas..
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Denken jullie dat ik nog wel veilig met m'n pappa naar de voetbal kan volgend seizoen? :C

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha als ut aan mij ligt niet ;)
Waarschuw beheerder
Ado promoveren= totale leipheid :D
Waarschuw beheerder
Inderdaad sowieso Sparta er effe uit, dan zullen ze weten wat nou de club van Rotterdam is. Zielige mannetjes die Spartanen. Toch gaat Ado het ook dit jaar weer niet halen, dus dan zal het toch echt Excelsior gaan worden... PS: Tony M; wil je me alsjeblieft niet zo bang maken....

Waarschuw beheerder
DEN HAAG SLAAPSTAD, LOPEN NOG STEED SMET GROENE BOMBERJACKS EN MATJES IN HUN NEK.

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha je je schijd nu 7 kleuren he.???;)

Waarschuw beheerder
donateur
9...
Waarschuw beheerder
ado vink wel schattug
maja
excelsior moe owk door
en sparta moe mah eers een jaartje gaan bewijzen dat ze goed genoeg zijn
dus alles winnen in de eerste divisie

we zien t allemaal wel

Waarschuw beheerder
donateur
eeerste wedstrijd 3-3 maar we hadene kunnen winnnen den haag was 1000 keer beter..
maarjah nu nog hopen dat exelsior een keer verliest komt alles goed.!!!!!

Waarschuw beheerder
JUHLUHLUHLUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!
we gaan seker promoveruh (hoop ik)
Waarschuw beheerder
Excelsior moet ik zeker niet erin hebben; zijn gewoon kakkerlakken 2. Volendam en Telstar zijn voor mij clubs die ik er graag in zou hebben. Sparta hoort sowieso in de ere en den Haag vind ik ook wel leuk.
Den Bosch en fortuna mogen oprotten.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat den Haag zo gigantisch triest zou zijn om samen te spannen met de kakkerlakken; ook al zullen de kakkerlakken wel verwoede pogingen ondernemen.
Waarschuw beheerder
wat een kankerwedstrijd zeg , ben je zowat heel de wedstrijd beter tegen dat laffe kanker Sparta , behaal je maar een punt omdat je erbij ook nog een scheidsrechter hebt die Luinge heet , 2 strafschoppen ontnomen , zuivere..
conclusie , we worden weer genaaid..!!!
en over het hopen dat excelsior een keer verliest , dat hoef je niet te hopen want dat gebeurd de 16de wel..!!
Waarschuw beheerder
Prhyme, eindelijk verstandige woorden :D

Witte Leeuwen promoveren (volgend seizoen dan hehehe)
Waarschuw beheerder
to Prhyme>> nee daar was ik niet bij nee, daarom had ik dat berichtje laatst aangepast anders leek ik weer z'on internethoolie;)

-----
Is het niet zo dat die 45 PSV-ers werden opgepakt voor de identificatieplicht?
Lijkt me sterk dat je daar een stadionverbod voor kan krijgen.
-----

de helft van die gasten heeft al een stadion verbod en de andere helft heeft nix gekegen ze werden na de wedstrijd en de volgende dag vrijgelaten

Waarschuw beheerder
zeker we worden weer genaaid beetje jammer, maar als den haag nou maar blijft winnen komt het zeker goed

Waarschuw beheerder
donateur
al 3-0 voor den haag.!!!!!!!!!!!!!

joduh we komen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
4-o gewonnen.!!!
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd, nu nog ff doorzetten!

Waarschuw beheerder
ja echt relaxed weer he

Waarschuw beheerder
WIJ GAAN PROMOVEREN JULULULULU JULULULULU. VOLENDAM INGEMAAKT, MAKKIE 4-0!!!!! HAHAHAHA
KAMPIOENEN, ALS EXCELSIOR NOU GELIJKSPEELT TEGEN SPARTA UHHH VANDAAG EIGENLIJK, KOMT HET HELEMAAL GOED, SPARTA MAG OOK WEL WINNEN. EXCELSIOR THUIS PAKKEN WE MAKKELIJK, IS AL 1X GELUKT DIT JAAR.

JODUH WE KOMUHHHH!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik als AZ-supporter was gister ook bij Volendam-Den Haag en ik heb me prima vermaakt.
Vooral met Dennis den Turk. :D

En iedereen maar denken dat wij Hagenezen waren. :DEVIL:
Waarschuw beheerder
hey Scorpion , zat jij op de tribune achter de keeper.. daar zaten wel meer hagenezen omdat ze geen kaartje hadden kunnen bemachtigen..
het was echt gezellig , vooral op de dijk al met ze allen vooraf lopen zuipen in de kroegen , de mensen wisten niet wat ze mee maakte.. en achteraf weer met ze allen terug gegaan naar de kroegen :)
Waarschuw beheerder
Dat waren allemaal gasten van AZ, maar een paar van ons hadden een Den-Haag shirt aan. :D
Wij steunen jullie, maar vooral Dennis den Turk
Waarschuw beheerder
dat vind ik echt tof dat jullie ons steunen , ik vond het al raar dat hij als eerst naar jullie liep na de wedstrijd maar hij wist dat jullie van AZ waren..
Waarschuw beheerder
Ja hij herkende ons. :D
En ik hoop echt voor jullie dat jullie het redden en waarschijnlijk komen we nog een wedstrijd kijken

Waarschuw beheerder
donateur
heej mike zeg dat donderdag nog is.!!!;)

Waarschuw beheerder
donateur
hahah zeggen dat je het kicke vind dat az ons steunt heel hard roepen op noord....;)

Waarschuw beheerder
donateur
0-0 nog stedsssssssssssssssssssssss sparta-exelsior.!!!!!!!!! het komt nu akelag dichtbij...... wat zal der nu nog weer mis gaan.!!

Waarschuw beheerder
nog steeds 0-0 tony maar ja let maar op in de laatste minuut scoort sparta zeker dat hebben wij weer krijgen ze weer ineens een penalty mee let maar op maar beter blijft het 0-0 gek dan ben ik echt blij, ik vin het echt wel spannend

Waarschuw beheerder
zie je nou kankerzooi 1-0 sparta hopen dat het nog gelijk wordt zal wel niet

Waarschuw beheerder
donateur
kankahspartanen.!!!!! jah dacht ut al hoor nou moet je dus sparta uit winnen....

maar we staan wel boven aan door doelsaldo geloofik????

maar jah eerst donderdag exelsior thuis moet winen.!!

Waarschuw beheerder
ja sparta gaat moeilijk worden man echt verrot

Waarschuw beheerder
donateur
noujah valt mee ik bedoel thuis sparta hadden we net zo goed kennen winnen dat hun nou toevallig 3 kansen 3 gaols maken das pech hebben... en 1-0 winnen van exelsior is ook niet overtuigend en ze moet nog een keer tegen elkaar ja toggggg

Waarschuw beheerder
ja DAAR heb je gelijk in tony maar dh heeft het altijd moeilijker uit he ik hoop het beste man maar ik heb er niet echt een goed gevoel over
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je begrip Tony.
We zullen nog een keer komen kijken.

Waarschuw beheerder
maar den haag staat nog bovenaan, wel op doelsaldo, maar toch.... excelsior pakken we wel. Is makkelijk te doen nou maar hopen dat sparta een steekie laat vallen....IK HOOP HET!! Wat denk je als we promoveren gek!!!!! HAHA FEEST IN HET ZUIDERPARK!!!

Waarschuw beheerder
donateur
he scorpion was als geintje bedoelt tegen hagenees.!!! later !!! :)
Waarschuw beheerder
Shit man ben ik dan echt zo serieus. :S
Ach ja je hebt soms van die mensen he. :D
Waarschuw beheerder
ik zal het roepen morgen jef haha..!!

Waarschuw beheerder
donateur
ckers als de supporters er nogh niet in mogen enij der al zit.... tsssssss mietje;)

gewoon in de rust ofsow hahah ik hoor je morgen wel....
Waarschuw beheerder
Ik hoorde trouwens dat er geen Hagenezen naar Excelsior mogen.
Is daar wat van waar?

Waarschuw beheerder
donateur
jah das helaas waar... omdat we in de comp te veel vernielinguh hebben aangericht in hun stadion......... ze morgen overigens wel bij ons komen
Waarschuw beheerder
Die wedstrijd is morgen toch?
Ik denk dat ik nog wel naar Sparta-Den Haag ga

Waarschuw beheerder
donateur
neej morgen is fc den haag exelsior
en zondag is exelsior fc den haag
en ik ga ook sekers naar spata uit !!!
Waarschuw beheerder
Dan zie ik je wel bij Sparta. :D

Waarschuw beheerder
Vanavond lekker excelsior thuis....ik heb er zin in..............KAMPIOENEN!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja ik ben vanavond ook van de partij als het goed is...

Waarschuw beheerder
KANKERZOOI, sorry hoor maar moest er ff uit, kut kut kut.....
Waarschuw beheerder
tering, tering, tering joduh!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tering tering kenker kakkerlakken.
Jammer jongens volgend seizoen beter...

Waarschuw beheerder
donateur
kankahleven kankahzooi kankah exelsior kankahalles....

SORRY is taal van een volslagen hagenees die ze verdiet ff moet uiten......
Waarschuw beheerder
zeker alles , ben je beter , verlies je de wedstrijd , hoe raar kan voetbal zijn..?!?
mijn verdriet kan ik alleen onder woorden brengen door te zeggen dat we 9 punten pakken dus ik blijf geloven in promotie , zeker op het oog dat sparta - volendam wordt gefloten door Dick Jol , maar laten we eerst zelf maar winnen..!!!

Waarschuw beheerder
ik zie het somber in man:'(

Waarschuw beheerder
donateur
kankahlevuh kankahlevuh

we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer geeeenaaaaaaaait,we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer genaait,
we worden weer geeeenaaaaaaaait,

Waarschuw beheerder
donateur
Baas boven baas :p

Rotterdam :-)

Waarschuw beheerder
ja zwaar verkankerd

Waarschuw beheerder
das kut
Waarschuw beheerder
Excelsior was dus de enige club die er van mij niet in hoefde. Laten we hopen dat het dus alsnog niet gebeurt.... Ze mis je direct 1 van de leukste uitwedstrijden in het jaar.... altijd gezellig op de Sparta-tribune.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja krijg je volgend jaar excelsior - Ajax 0 - 5

En het is dan stijf uitverkocht met 3500 man :s:s:s

Waarschuw beheerder
donateur
ben zow verdrietig....

terwijl exelsior nog niet eens mag promoveren.....

en den haag trekt zich mechien terug uit de nacomp... dus dat word weer een jaar die kut wedstrijden....
Waarschuw beheerder
hahhahahah

maak fc den haag niet kapot

stop voetbalgeweld

joden we komen jajjajajajjajjajajajajajjajajajja

internet het gekste