Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft der ook dat der 1 stuk tekst uit een nummer/film atlijd in je hoofd zit

Bij mij is dat

You Need People Like Me
So You Can Point You Finger
And Say
That's The Bad Guy

Ik denk dat dat stukje toch wel heel vaak langskomt in me gedachte
Waarschuw beheerder
donateur
Noem is een voorbeeld
Waarschuw beheerder
Daar heb ik ook best vaak last van, maar helaas met nummers die ik dan hoor, en niet tof vind

Waarschuw beheerder
Heatwave heeft sindskort een andere ringtone op zijn mobiel: Storm - it´s time to burn. Als dat ding een keer afgaat, blijf ik die melodie de hele dag in mijn hoofd houden. Maar ik heb het ook met nrs als chillen in een bubblebad, zwaar irritant!
Waarschuw beheerder
t Busje komt zo
Waarschuw beheerder
donateur
haha, chilluh chilluh in het bubbelbad

JA, dan baal je als je dat de hele dag in je kop heb

Waarschuw beheerder
donateur
This place ain`t big enough for the two of us...and I`m not going to leave!!!

Waarschuw beheerder
4 strings - into the night... echt zo'n in de auto hard karren liedjuh
Waarschuw beheerder
In de auto heb ik standaard Dj Rush aan, of Simon Digby & Will E Tell
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar ik heb het niet over muziek luisteren

maar gewoon wat altijd in je hoofd zit

Als je tentames maakt
Als je muziek luisterd
Als je op een feest ben
Waarschuw beheerder
heb soms wel eens

Ben Sims - Remanipulated ( Adam Beyer remix ) in me hoofd zitten, of tenminste, mijn tekstversie ervan.

en laatst ook n komisch nummer van Menace 2 Society , hehehe

Waarschuw beheerder
maar die in de auto hard karren liedjuh hebbik altijd in mn hoofd :(

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik al zei dus...ben een vrij agressief typje HIHIHI:)
Waarschuw beheerder
Het meest irritante melodietje ooit, wat ik wel vaker in mijn hoofd heb is die van de Efteling. Je weet wel, het carnaval festival.

Tatatatatatatatata tatatatatatata

De laatste tijd wordt ik vaak geteisterd door het hitje van Gigi d´Agostino. Ik weet niet hoe die heet. Het is dat nummer waarop ze in discotheken allemaal op dezelfde manier hun armen heen en weer zwaaien.
Waarschuw beheerder
een heleboel nummers die je vaak hoort op de radio enzo hebben van die stukjes erin zitten die altijd blijven hangen, beswel irritant

maar laatst had ik wel wat vets toen had ik Hong-hing style geluisterd van akira en die zat dus op mn werk de hele dag in mn hoofd was wel beter

alleen ik was wat KRaNK toen dus ik ging t ff mee neuriën of iets wat daarop moest lijken en ik was er zo mee bezig dat ik niet in de gaten had dat er een klant voor mn neus stond naar me te kijken terwijl ik dus op een vet vage manier een terrornummer aan t neuriën was...
Waarschuw beheerder
Ik heb de hele tijd Mass Hysteria van Bass-D & King matthew in mijn hasses.
Dan heb ik het over het stukje van YOU SHUT THE FUCK UP

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kheb altijd stemmetjes in me hoofd :| :vaag: :D ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Damien, ik roep dat ook de hele dag in mijn hoofd, alleen dan that's the bad girl, is ook mijn lijfspreuk, zie mijn profiel..

2Koenie, dat is l'amour toujour.... leuk liedje, wor ik altijd vrolijk van!!
Waarschuw beheerder
Heb 's op 1 dag in een practicum zaal 4 mensen It's a small world aangepraat.... die avond hadden ze het nog in hun kop :D Da's pass irri

Waarschuw beheerder
donateur
op dit moment ff Milc inc./Wide awake
was effie's geleden op de radio...
Waarschuw beheerder
donateur
ey fairytale :)

Dat is nou nog is leuk

Nog een liefhebber van een goeie spreuk
Waarschuw beheerder
donateur
jahaa... we matchen wel meer he... ;-)
Waarschuw beheerder
Damien 12 april 2002 14:19
haha, chilluh chilluh in het bubbelbad

JA, dan baal je als je dat de hele dag in je kop heb
--------------------------------------------------
Ikke niet hoor :D dan duik ik gewoon mn bubbelbad in en blijf er een dag in liggen :D
Wat een lieve ouders heb ik ook dat ze zo een ding kopen :D

Maar wat er vaak in mn hoofd langs komt qua liedjes ofzo ?
het begin stukje van het nummer scorpia van lady dana dat wat die spaanse debiel zegt :D
Master of ghardcore :D

Waarschuw beheerder
ik heb HEEL vaak liedjes in mn hoofd, meestal niet zo heel veel last van, op smorgens na, word ik wakker met liedje in mn hoofd, die gewoon een paar uur blijft hangen, uiterst irritant!!!

er zijn zelfs dagen dat andere muziek opzetten niet helpt :S
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je zorgen dat je goeie nummers in je hoofd heb zitten

dan is het leuk
Waarschuw beheerder
ik heb altijd beng beng beng beng beng beng beng beng beng beng beng beng in me hoof en ben nog steeds an t uitvinde uit welk nummer

was op trugweg in engeland in de bus ensow erg hak irri deuntje in me hoof en ik hoorde gwoon in alle geluiden speedcore ech ubervaag weer
de trein produceerde muziek, het vliegtuig, alle mense op t station, de wind, was ech super

Waarschuw beheerder
ik heb altijd dat deuntje van G-shock -demons in me hoofd!zit ik vaak te fluiten in de klas :D
Waarschuw beheerder
en bedankt :-( nu zit de rest van de avond its a small world in me hoofd :-( :-(

Waarschuw beheerder
Ik had een toets communicatie van de week, maar ik had niet geleerd. Het enige wat heel de tijd in mijn hoofd zat was:communication is the key to life, communication is the key to us. WILL YOU COMMUNICATE WITH ME!
Dat is een heel beukend nummer.[img cacheid=0000313d0000f1e702932e871a0000f814]http://www.smilies.nl/party/yelclap.gif[/img]

Waarschuw beheerder
manipulateddd ben simss (adam beijer remix)
olee jambo lalala woehoe
[img cacheid=0005536d0000f2df321780121a0000f9e8]http://www.smilies.nl/rough/crucified.gif[/img]
Waarschuw beheerder
heb trouwes ook al steeds die tekst uit blackout in me hoof
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ik had het vanacht ook weer. Dan komen er allemaal stukjes uit die set van Technoboy naar boven ofzo. Soms ga je dan zelf er een variatie op maken. :d:d

Waarschuw beheerder
Ik heb wel als ik van een party afkom dat ik overal muziek inhoor bijv. als er een trein aankomt rijden dan hoor ik daar een base in ofzo heel raar
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa kicken is dat he??? Dan ga je spontaan weer springen en stampen hahaha...:d:d:d

Waarschuw beheerder
what goes around comes around

Waarschuw beheerder
donateur
lekker bellen met hem, lekker bellen met haar..
OEHOEEE
lekker bellen met elkaar! %-)
echt dom maar die zit echt váák in mijn hoofd.

En verder van die zinnetjes uit hardstyle nr's, beste vond ik toch wel: I just can't believe all the things people say
why must I deal with this shit, EVERY FUCKING DAY!
Waarschuw beheerder
wow ik ben heel normaal met me bass uit een trein!
kwis t wel!
Waarschuw beheerder
donateur
vaak van die domme vervelende irritante riedeldiedelnummers *grrrrrrrrrrrr* :-(

Artiest OLdStyLe
Waarschuw beheerder
donateur
uhh eentje en die krijg ik er niet uit Braindead .. ouwe hardcore shit . Braindead braindead people wanna get high!!, ReAL higH and Real fast , and this is gona do it!!!

Waarschuw beheerder
It's okay to fuck all day
It's allright to fuck all night

Waarschuw beheerder
to: q-dance2002,

Jazeker begin je dan weer te springen.laatst dacht ik dat er iemand met een stereo ergens stond dus ik zoeken maar het was gewoon een trein haha

to: Lindaaatje,

Hoor jij dat dan ook altijd?????

Greetz cootje
Waarschuw beheerder
jah en iedreen verklaarde me altijd voor gek
mah ik ben normaal!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er wel heel veel mensen last van hebben maar ik hoor echt overal muziek in dan als er een straatwerker met zijn hamer op de grond staat te raggen dan hoor ik daar een dikke base in.opzich wel relaxd

greetz Cootje
Waarschuw beheerder
donateur
2 Anastasia: Thanxx!!! Das een kicken nummer!! Op QT 8 werd die ook gedraait! Nu nog weten hoe die heet. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat nummer van Madonna zit nu in me kop.... Wamrduscher wist hem erug lekker uit de speakers te laten komen op Qlimax :D

Waarschuw beheerder
He Quinell,

Weet jij hoe die remix heet??? Die moet ik namelijk ook hebben en dat nummer van Pavo (die laatste) was ook gruwelijk hard
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel stemmetjus in mijn hoofd!
Waarschuw beheerder
donateur
ohw ja ik zeg vaak hardop: YOUR MOMMY SUCKS COCKS IN HELLLL!!!
wheheh

en SUCKERSSSSS!!!
kan ook voor leuke situaties zorgen
maar ik zeg ut dus hardop
Waarschuw beheerder
whehe
ik heb dat al paar keer gehad ask ga meezinge met me discman
vooral bij your mum sucks cocks in hell kijke veel mense om jah whehe
Waarschuw beheerder
donateur
BE SILENT!!!................

DAMIEN!!! *boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem*boem* Your mother sucks cock in hell

Paul Elstak feat. The Headbanger - Your Mother Suck Cocks In Hell
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar ben ik fan van,
zo en zo loop je met iemand te lullen en dan in ene boooom suckerssssss!! zi eje zo ook kijkuh van huh !