Partyflock
 
­ Nederland
Ik vroeg me nou weleens af hoeveel % vande pfers zijn ouders weten dat zijn kinderen drugs gebruiken??? Mijn weten dat ik het af en toe gebruik, maar ze weten niet in welke maten en wat ........ Ik schaam me daar tegen mijn ouders over. Die hebben mij toch netjes opgevoed en zullen hier door niet trots op mij zijn. Ze moeten natuurlijk wel weten dat je het af en toe doet. Gebeurt er wat dan zijn ze een beetje voorbereid!!! nu de rest :
2 superrupsje:

ehm nee, het valt nog mee

maar om eerlijk te zijn lieg ik soms wel beetje, had op teq bv 4 pillen op en had er 1,5 van gemaakt tegen me ouders :$
 
Ja, ze weten het...

En ook dat ik nogal matig gebruik en dan alleen ook maar goed spul!

Nop problemo dus!
q-sebas > haha gesnapt ;) Maar of je nou 4 of 1,5 zegt, het zegt ze toch zo weinig denk ik... Dus kan je er maar beter iets minder van maken...
 
Heb het altijd ontkend... gaan ze zich alleen maar ongerust om maken en wie schiet daar wat mee op?? Woon toch al lang niet meer thuis en gebruik bijna niks... lekker houden zo. Mochten ze dit ooit lezen, mijn excuses, het was voor jullie eigen bestwil :)
mijn ouders denken dat ik 1x heb geslikt 1x heb gepaddo't en 1x heb gesnoven..........denkfout
 
Artiest William Tech
Hehe, haal ff een oud topic naar boven :D
Mijn ouders weten het ondertussen, ik was betrapt toen ik een jointje aan't draaien was en aanvankelijk waren ze VET boos en dreigden ze met allerlei dingen die ze me zouden afpakken. Na een uurtje draaiden ze bij en 2 dagen later heb ik er met ze over gehad en heb ik gewoon verteld dat ik al 2 jaar blow en dat ik het af en toe doe. Hoeveelheden heb ik ze niet verteld en kunnen ze beter maar niet weten ook. Ze vinden het goed dat ik het doe, zolang ze het maar niet aan me merken zeg maar.
En harddrugs vertel ik ze ook niet, ik gebruik toch zelden en ze kunnen het beter niet weten. Zelfde als Robske: mochten ze dit lezen -> sorry het was voor jullie eigen bestwil :S
They know:D

Beter maar ook!!!!
Mijn ouders weten dat ik vroeger drugs heb gebruikt, en dat ik nu nog blow..

en natuurlijk waren ze er niet blij mee, maarja
die van mij weten het ook
 
Ik heb het ze 3 jaar geleden ook maar verteld, maar ik woon niet meer thuis dus heb daar verder geen last van.
Ze hadden zoiets van ach ja we zijn al wel wat van jou gewend dus kan dit er ook wel bij.

En ik maar denken dat ik ze zou gaan shockeren, maar dat lukt niet.
had pa en ma nooit wat verteld...se dachte ut wel en vonden ook wellis zooi ensow.
maar ik dacht altijd dat als ik het zou segguh dat ze vet uit hun dak zouden gaan.....nu al 2 jaar nugter...vorig jaar allus aan me pa verteld....reageerd hij vet relaxt whehe
en offik het nog is zou proberuh, en als ik er ma eerlijk over was dat hij het niet erg zou vinden enzo, zolang het ma niet uit de hand liep...whehe knetter vaag vonnik zelf dus
hmm m'n ouders vroegen 't... toen heb ik maar gewoon eerlijk geantwoord.. toen zeiden ze dat ze dat al dachten.. verders doen ze er vrij relaxed over.. alleen m'n pa zegt altijd voor een feest zoiets van 'je weet 't he.. doe een beetje rustig aan'.. en als ik thuis kom zoiets van 'shit wat zie jij d'r uit.. ga maar snel slapen'