Partyflock maakt gebruik cookies en diensten van derden en deelt gegevens over jouw gebruik van Partyflock met derden.
Zonder deze cookies en diensten kunnen wij geen koppeling met Facebook aanbieden, geen Youtube video's en geen Soundcloud spelers tonen. Zonder deze technologieën wordt de mogelijkheid om de site rendabel te houden aanzienlijk beperkt omdat we voor inkomsten volledig afhankelijk zijn van reclames waarvan een groot deel cookies vereisen om gerichte (en daarmee toepasselijke) reclames te kunnen tonen.
Door na deze melding gebruik te blijven maken van Partyflock, ga je impliciet akkoord met het gebruik van deze cookies en diensten.
Zie ook onze privacy statement.✓ Akkoord
Partyflock
 
­ Nederland Waarschuw beheerder
1048x bekeken
 
Waarschuw beheerder
donateur
hallo mensjes...
ik heb een keer toen ik gewoon in een disco hier in de buurt was gaan stappen lach gas gehad! nou da was echt wel cool! hebben jullie da ook wel eens gehad? ik vind het echt klote da ze da hier nie meer verkopen! ik gebruik verder helemaal nix geen pillen geen coke helemaal nix! ben 1 keertje para geworden dus ik heb me lesje geleerd maar die balonnen vond ik echt cool! alleen f*cking duur man :(
hebben jullie da wel eens gehad en wat is jullie ervaring er mee?
(K)(K)(K) Linsy
 
Waarschuw beheerder
tjah je hebt ook van die slagroomkloppers... in die units zit lachgas... 3 units in een ballonetje.. wel grappig
Waarschuw beheerder
juist nichtje van me slagroom patronen roeleerd :d
 
Waarschuw beheerder
wahaha t zit echt in de familie geloof ik
Waarschuw beheerder
vroeger toen ik klein was heb ik een keer bananenschillen op de barbaque gelegt en dan met een theedoek erover en dan de lucht opnemen..


de tering stoned
alleen niet zo goed voor je!!!
Waarschuw beheerder
Echt kick, wij hebben altijd op onze feesten lachgas gehad in den haag zou het zeker weer doen als de kans krijg.
Waarschuw beheerder
Nee, nog nooit gehad, maar klinkt wel leuk eigenlijk!
 
Waarschuw beheerder
hehe voor thuis is het wel grappig naar mijn mening... maar met stappen ofzo... nou neej
 
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik gebruik zelf geen drugs dus zou wel fijn zijn als ze het weer zouden verkopen dan heb ik er ook wat aan:D
Waarschuw beheerder
donateur
lachgas is ook drug
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook een keeertjuh lachgas doen!!!
waaaarrr?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Whaaaa, werkt echt verslavend!!!
Wel super lekker, krijg je echt een kick van.
We hebben een keer op de verjaardag van mijn vriendin zo'n fles met z'n allen gekocht (wel super duur).
Dat was echt super!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja weet ik maar lach gas is nie zo erg als ghb of coke ofzo! lach gas is gewoon lekker:D ik heb het nog nie zo vaak gehad hoor maar was wel cool hihih[img]http://www.smilies.nl/lol2.gif[/img]nee ik zou het ook nie elke week pakken als ze da hier hadden hoor het is leuk voor een keertje maar nie voor elk weekend[img cacheid=00004bd600005f653ec6fead1a0000f484]http://www.smilies.nl/nut.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
het is volgens mij niet goed voor je hersenen
 
Waarschuw beheerder
donateur
denken ook nie maar da doet ook iedereen:D
Waarschuw beheerder
donateur
das waar
 
Waarschuw beheerder
donateur
en van denken krijg je een dikke kop en van lach gas nie
 
Waarschuw beheerder
donateur
heeej ik had op me verjaardag nog lach gas...vind ut wel grappig.. allees als je 30 van die balonntjes op heb is het lachen je wel een beetje vergaan hahahah;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja da kan ik me voorstellen [img]http://www.smilies.nl/lol2.gif[/img] nee ik heb het nog nie zo vaak gedaan 1 a 2 keer ofzo maar wel meteen 2 balonne hihi was wel ech lache[img cacheid=00003e5600006240483af9da1a0000f569]http://www.smilies.nl/happy/bigok.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
deze forum is nie echt bekeken:(
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaa lachgas de laatste keer dat ik alleen thuis was. ik jatte die patronen mee van werk (werk in de horica de patronen van een slagroomspuit) en een vriendin van mij had een slagroomspuit en ballonnen en hupaaaaaaa en lachen joh vooral als je het samen met z'n allen tegelijk doet dan zie je iedereen vertrekken en je hele lippen worden blauw op een gegeven moment. als je het vaak doet is het echt slecht want er komt voor een paar seconden geen zuurstof
bij je hersens maar ach....ff experimenteren...daarna had ik ook vette koppijn!!
owja ik kon uit zo'n patroon maar 2 ballonnen vullen hoor!! moet wel goeie ballonnen hebben natuurlijk en blijven inhalleren anders werkt ut nie
je wordt er voor 5 a 6 sec echt knettertje vaag van!!
Waarschuw beheerder
donateur
lachgas rulez
Waarschuw beheerder
Altijd leuk dat lachgas
zolang je niet teveel inhaleert kan het geen kwaad.
LOL heb je wel
Waarschuw beheerder
Slagroom-patronen? Of een hele fles? Waar.... scoor je dat dan? Bij de AH? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Patroon leeg laten lopen in een slagroomspuit. En daar een ballon op zetten. en dan die ballon leeg laten lopen zou je lichaampie in. En je haalt ze bij de Makro ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
lachgas is lekkerrrrrrrrrrrrrr! Alleen ja een ballonnetje = 10 ballonnetjes, dus ik probeer het altijd zo lang mogelijk uitstellen. En laatst ben ik er 15 sec. ofzo fout op gegaan, daarna klapte ik heel hard terug op aarde. Het was gelukkig dus maar kort en ook niet echt eng ofzo, maar wel ff schrikken, was nog nooit eerder fout gegaan...
 
Waarschuw beheerder
Toen de 'Heat'nog open was in Rotterdam daar verkochten ze altijd van die balonnen we bleven ze halen....heel de avond door, het is alleen niet zo goed voor je, wel jammer dat die tent dicht is, was altijd supertof!
Waarschuw beheerder
ik heb t jaren verkocht en je lacht je rot wat een verrotte junkies je maakt met lachgas verkoop ongelooflijk ze bleven maar me portemonneee vullen en de junk uithangen met zon rare ballon aan je muil. doe t gewoon een paar keer goed en kappe dan tis echt een trieste vertoning anders.....................
Waarschuw beheerder
Hehehehe met die slagroomspuit is wel leuk ja :)

Ook zo vaak gedaan op mijn werk, hadden we nog ballonnen achter ook :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb daar ook wel weer een keer zin in man:D
Waarschuw beheerder
Je kan die slagroompatronen kopen bij Blokker (per 10) elk patroon heeft ongeveer genoeg gas voor 1 balon. Je moet dus wel zo'n mondstuk hebben waarvia je de gas uit de partonen in de ballon krijgt.

Als je een beetje goed je best doet ga je tot ong. max 2 minuten van de planeet %-)
Waarschuw beheerder
20- Lachgas, N2O

"High op lachgas; ik ben hier eerder geweest De vreemde trilling van hetzelfde oude universum"
(Allan Ginsberg)

Lachgas behoort, net als sommige andere voor highs gebruikte middelen, tot de anestetica, dat wil zeggen stoffen die gebruikt worden om patiënten tijdens operaties te verdoven. Lachgas is de minst schadelijke en ongevaarlijkste manier om een entheogene ervaring te hebben. William James, een beroemd psychiater die in de vorige eeuw op allerlei manieren "de religieuze ervaring" onderzocht, schreef over lachgas; "Bij mij, net als bij alle anderen met wie ik heb gesproken, is de kern van de ervaring het enorm opwindende gevoel van een intense, metafysische verlichting. De waarheid opent zich in steeds diepere lagen met een bijna oogverblindende overtuigingskracht."

Inderdaad: lachgas is een pijlsnelle "shortcut" naar een andere dimensie ! Het gas werd al in 1776 ontdekt, maar het duurde nog twintig jaar voordat sir Humprey Davy ermee ging experimenteren. Hij was medewerker van het Pneumatic Institute in Bristol, waar men het therapeutisch gebruik van gassen onderzocht. Al snel werd lachgas populair in Engelse artitieke kringen. Niet alleen de dichter Samuel Coleridge genoot ervan, ook de porseleinmaker Josiah Wedgwood en de uitvinder James Watt waren enthousiaste gebruikers. In de loop van de negentiende eeuw werd lachgas een attractie op de kermis. Giechelende toeschouwers keken toe hoe anderen in een roes kwamen van het gas, of omvielen en buiten westen raakten. Deze vorm van vermaak verdween weer, maar het gebruik bij kleine operaties in ziekenhuizen en bij tandartsen werd zeer algemeen. Veel mensen herinneren zich nog het lachgasmaskertje. Deze vorm van verdoving is langzamerhand verdrongen voor andere, minder euforische methoden. Tegenwoordig zou lachgas dan ook nauwelijks meer te krijgen zijn, als het niet in de voedingsindustrie gebruikt werd.

Hoewel de naam lachgas doet vermoeden dat je alleen wat lacherig wordt, gaat de werking veel verder dan een grijns of het "wahwah-pedaal-effect" van geluid. Wie een flinke hoeveelheid zo lang mogelijk binnenhoudt, voelt een sterke kracht door het lichaam omhoog schieten naar het hoofd, waarna een paar minuten volgen van intens geluk, plotselinge inzichten en visioenen. Het is een korte, hevige, kosmische ervaring, waarin het mysterie van leven en dood even op een bijzonder prettige manier duidelijk wordt. Wat dat betreft kan lachgas vergeleken worden met inwijdingsstoffen als LSD en mescaline. Een idee is dat de "waarheden", die je met lachgas ontdekt, moeilijk vast te houden of te formuleren zijn. Bekend is de anekdote over William James, die onder invloed van lachgas een "kosmische openbaring" opschreef:

"Hoggamus higgamus, man is polygamous. Higgamus hoggamus, woman is monogamous."

Veel gebruikers hebben erop gewezen dat de lachgas-trip lijkt op de verslagen van mensen die een "bijna-dood-ervaring" hebben gehad. In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen. Lachgas is onschadelijk, behalve bij overdreven veel gebruik. Als je zo gelukkig bent de beschikking te hebben over een gascilinder, verkrijgbaar in de groothandel of bij de fabrikant, zet dan niet je lippen direct aan het mondstuk. In de eerste plaats kunnen ze vastvriezen, maar veel ernstiger is dat je longen kunnen bevriezen, omdat het gas ijskoud de cilinder verlaat. Schep een aangename sfeer. Laat iedereen zitten en vul de ballonnen en deel ze uit, maar laat iedereen wachten met inhaleren tot het hele gezelschap is voorzien. Op feesten ontstaat vaak een gretig gedrang rond de gascilinder. Een van de kenmerken van lachgas is dat de meeste mensen meer willen en zich er niet van los willen maken. Het is goed als de gebruikers zitten, omdat ze kunnen omvallen of zelfs even het bewustzijn verliezen. Soms treedt een lichte misselijkheid op, maar dit heeft te maken met een volle maag of alcoholgebruik.

"Ik raad iedereen ten sterkste aan om dit experiment te herhalen, dat met puur gas kort duurt en volkomen onschadelijk is."
(William James)


Bron: "Uit je bol, Gerben Hellinga en Hans Plomp"
Waarschuw beheerder
ik heb nog een fles staan en nam er gister een vuilniszak van dat gas deed over me hoofd en hahahhaahh lachen dat gas ja
Waarschuw beheerder
hoofdpijn
 
Waarschuw beheerder
donateur
das vet lachuhhhhhhhhhhhhh

werkte in t begin niet bij mij, na 1 jaar proberen kwam ik t weer eens tegen op dat feest van extrema op aquabest, nog 1 keer proberen en alst weer niet werkt doe k t nooit meer.........sowheeeeee, en oftie werkte :-D :-D
sindsdien werkt t altijd, zijn nog steeds feesjes waar ze die dingen hebben, en sommige afterclubs ook :-) :-P
 
Waarschuw beheerder
Die slagroomspuit-patronen kan ik wel vinden, maar weet iem. ook waar ik de juiste slagroomspuit kan kopen??
 
Waarschuw beheerder
heo werkt het echt?

je hebt slagroomspuit.

alle slagroom eruit spuiten? Dan ballon van het gas opblazen en dat opzuigen?
 
Waarschuw beheerder
Men neme :

1 Slagroomspuit (zit geen slagroom in)

N2O Capsulus, deze draai je in die slagroomspuit

Een ballon, laat het gast via het pijpje in de ballon stromen, houd het tuitje wel dicht, anders ben je het kwijt!

Plaats het tuitje in je mond en adem in de ballon en weer uit, adem in....adem uit.... adem in.... adem uit. Gewoon dit blijven herhalen, todat je in de andere dimensie stapt :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit alles bij de plaatselijke Blokker:p
enne, deze week oook weeer af te halen op Teknival:)
Waarschuw beheerder
donateur
en die patronen kun je wel bij grote supermarkten kopen zoals de macro ect..:D
of gewoon mee gappen van je werk zoals ik doe:D
horeca:)

aan die slagroomspuit zit een draaidop.. als je die eraf haalt komt de oude patroon eruit en stop je de nieuwe in de dop.. je draait 'm erop.. doet de ballon aan het tuitje en drukt op de knop van de slagroomspuit en hij blaast de gas in de ballon.. 2 patronen zijn leuker hoor:D

alleen als je het heel vaak doet wordt de sl. spuit ijskoud! hehehe
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ben nu bij Blokker R'dam en Arnhem geweest en ook nog bij de makro, maar nergens een slagroomspuit te vinden :( Weet iem. waar ze wel te krijgen zijn?
Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahahaha

haahhaahahahahahahahahahahaha

ahhaahahahahahahaahahahawhahahaha

hahahahahahaahhaahahahahahahawha

hahahahahahahahahaaahaahahahahahahaahhaahah

ahahahahawhahahahahahahahah
ahahawhahahahahahaha

hahawhahahahahahahahaaahahahahahahahahaah

haahahahahahahawhahahahhahahaahha

ahahahahahahawhahahahaahahaha
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ok, iemand moet me ff gauw zeggen waar je een slagroomspuit kan kopen voor N20 capsules...
Die capsules zijn wel te vinden, maar waar zijn die spuiten te koop?

mzl
Waarschuw beheerder
Blokkertje heb ik er een keer eentje gehaald
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons in de sligro hebben ze wel van die spuiten.. Dat is dan in Veghel, maar die zitten toch op meer plaatsen?? Misschien dat je daar kan kijken?

Vrienden van me zijn er volgens mij een beetje aan verslaafd, ze lopen de hele dag aan die ballonen te sucken, maar wed maar dat het slecht voor je hersenen is.. Tot blauwe lippen toe. Mij niet gezien, ik krijg daar steken van in mijn hoofd en aangezien dat ik die altijd heb zo rond de dinsdagavond, is dit een ding waar ik gemakkelijk van af kan blijven!!
Waarschuw beheerder
in amersfoort zit ook een sligro voor mensen die hier in de buurt wonen
Waarschuw beheerder
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van sligrom gehoord :S:(
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kon altijd bij liquid air in eindhoven op het terrein klimmen en flessen stelen van 40 liter !

jarenlang plezier van gehad
Waarschuw beheerder
whahahahahaaa...
Hoeveel moet ik je betalen als jij voor mij zo'n fles steelt? :)
Waarschuw beheerder
donateur
op teknival hebben ze ze verkocht :)
 
Waarschuw beheerder
gister op beachpop gedaan
was wel leuk het was namelijk een tijd geleden dat ik dat gedaan heb :-)