Partyflock

Waarschuw beheerder
ik vraag het me wel eens af hoeveel sommige mensen nou gebruiken in een gemiddeld weekend dus dan bedoel ik ook de "coktail" gebruikers

om maar eens te vergelijken of ik nou veel of weinig gebruik (ik moet er ff bij zeggen dat ik meestal wel aardig doorga zelf) het mijne ligt tussen de 3 a 4 snoeppies over 2 dagen en meestal snuif ik er ook nog bij(1 pakkie) drinken doe ik niet, maar dit is een gemiddelde natuurlijk ik heb wel eens uitschieters gehad dat ik van vrijdag tot zondag doorging met 10 snoeppies en een hoop snuifwerk
Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH.......PPffffffff
Waarschuw beheerder
hmmz, nog best wel weinig bij de meeste, khad meer verwacht.
alleen Fairytale ... jij kan der ook wat van zeg. :D
Ik gebruik gwoon eg alles doorelkaar. maak me der eg nie druk om. :S
behalve GHB. dat heb ik nog nooit gehad, en zal ook wel nie gebeuren.
Iz dat zo strakkie dan? :S
Waarschuw beheerder
blowe doek alleen doordeweeks
en drinke doek helemaal nie behalve op verjaardagen
pille 4 of 5 per feest
en das ook nog nieens elk weekend
en speed alleen met speciale gelegenheden (o.a.nieuwjaar en op vakantie)
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik niet ieder weekend maar als ik gebruik: dan begin ik voor dat ik binnenkom met een lijntje PEP(eroni) soms nog een pilletje maar verder de avond alleen pep...
Waarschuw beheerder
Pfff hehe blowe elke dag, soms wel een geeltje per dag, ook gewoon in de pauze op me werk ensoow (moe ik eg mee mindere) Nah op bijna alle feeste wel paar pilletjes, en dat zijn meestal wel 2 avonde per weekend en dan varieert het over het hele weekend tusse een stuk of 6-12 :S...Verder af en toe grammetje sos enzoow, maar nie zo vaak. Pep doe ik helemaal nie meer daar ben ik eg teveel van naar de klote gegaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Bloowuh probeer ik niet meer doordeweeks te doen, in het weekend wel heel veel. Bij mensen thuis, als er de gelegenheid is, meestal wat sos en af en toe snoepies (thuis tussen de 2 en 3), en op feesten heel af en toe wat pep en een gemiddelde van 3 a 4 snoepies. En dan bij thuiskomst een snuiffie poppers in combinatie met een jointje, lekkerrrrrrrrrrrrrr!

Waarschuw beheerder
smoken elke dag en bikken alleen op feesten
Waarschuw beheerder
Gemiddeld op een feestje denk ik zo'n 4 pillen en een halfje sos...

Mijn grootste uitschieter was op lowlands 2000, euh... 8 geeltjes paddos, een gram speed en tussen de 12 en 18 pillen... Was eigenlijk bedoeld voor heel lowlands.. Maar was al op voordat lowlands begonnen was :S
Waarschuw beheerder
donateur
2 JosSa je hebt me bezig gezien afgelopen zondag;)

Waarschuw beheerder
:bloos:
ga niet in op detaills, maar normaal weekend: niet zoveel..

afgelopen weekend: veel teveel! :devil: :9
Waarschuw beheerder
voor een party af en toe eens een jointje (niet vaak)
op party's werk ik meestal een pilletje of 5 naar binnen.
met nog flink wat pep.
en na feestje ook nog wat sos
Waarschuw beheerder
hangt ervanaf hoe groot het feest is, of het een toffe discotheek is etc etc...

maar denk gemiddeld een gezelligheidje of 3 in me mik!!
Waarschuw beheerder
eeeeh heb alleen geslikt. Een paar maandjes elke vrijdag en zaterdag. Gemiddeld 2 per weekend. Dus viel mee. maar ben gestopt nadat ik gigantisch fout ben gegaan op Impulz. En dat is alweer 4 maanden geleden..
Waarschuw beheerder
donateur
kslik alleen op (grote) feesten
voorderest zuip ik al teeringveel in het weekend en afentoe een jointje

Waarschuw beheerder
ik doe eigenlijk nooit meer dan anderhalf tot twee. neem dan nog 2 herbals erbij. en doe het niet ieder weekend. wil het een beetje in toom houden...

mijn ideale combo, 2 herbals en anderhalve pil...