Partyflock

Waarschuw beheerder
Ik vind het geluid niks in dat schaats stadion! Het is er niet voor gebouwd . en dat kun je zeker niet oplossen zo als zij dat denken!! qlimax maar weer iets kleiner en lekker gewoon in de hmh. OOk als het kleiner is dan gaan eerst de liefhebbers eerst een kaartje kopen, omdat die bang zijn dat het anders uitverkocht is. En al die mensen die er dus niet thuis horen rel schoppers feestverziekersdie kunnen dan lekker in hun plaatselijke discotje blijven .
De twee in de HMH vond ik allerbij tien keer beter dan deze , deze vond ik het slechtste van allemaal. ook slechter dan bullerlaan. Alleen eindhoven weet ik niet want daar was ik niet !
Waarschuw beheerder
donateur
dan moeten er maar 2 qlimax feestjes gegeven worden,, 1 in HMH en 1 in thialf,, ik vond het geluid wel iets minder in thialf maar de sfeer geweldig!! en de vloer was idd zeer relaxed,, en eindelijk is een feest waar ik maar 5 minuten voor hoef te rijden in plaats van 3 uur!!! dus zowieso 1 X per jaar in thialf!! en thialf heeft in het verleden toch een aantal knallers gehad!! thunderdome en shadowlands,, alleen de trance energy feesten zijn hier kut!!! maar met de nieuwe isolatie wand in thialf mag het geluid tenminste eens wat harder,, en houd die kut gemeente van heerenveen eindelijk is op met zeiken over het geluids overlast,,

kortom 1x thialf en 1x HMH!!!

Waarschuw beheerder
ben nog nooit in tialf geweest... maar hmh is zowiezow een top locatie
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond qlimax wel super heb me goed vermaakt...alleen de HMH vind ik een betere locatie ik hou wel van dat net iets knussere...
kun je iedereen weer vinden en heb je idd alleen de echte feestgangers ...maar ja..thialf was ook wel lachen maar veel groter vinik nix aan
Waarschuw beheerder
Ik ben het er helemaal mee eens qlimax moet gewoon weer in de HMH, het was nu gewoon te groot en te commercieel en het geluid was minder. En in de HMH was het echt gewoon keihard qnallen en waren het echt twee super feesten waar je oren nog een week na zaten te suisen :D:D, zelf persoonlijk hou ik ook meer van de kleinere feesten waar dan ook de echte partygangers komen en niet die hehoooo gasten.
Waarschuw beheerder
qlubtempo weekend wordt super . Ik denk zelf beter dan qlimax !!!!
Waarschuw beheerder
Qlimax in de HMH is tien keer beter maar ja dan moeten ze weer gaan inkrimpen (minder bezoekers) en ik denk dat ze dat niet in de planning hebben zitten......
Ik zou zegge bouw een feestje in Den Bosch!!!!
Qlimax in de brabanthallen zou best goed te doen zijn (laatste Impulz was het geluid zeer goed te doen, weinig op aan te merken)