Partyflock
 
­ Nederland
Dana ik vind haar super, en ik ken eigenlijk geen mensen die haar nix vinden en dat wil ik dus ff weten. Zijn er hier Pf'ers die Dana nix vinden????

Ik geloof er nix van

Greets Sossa
dana? mmm leuk om af en toe te horen maar hoeft van mij niet ieder weekend . lady aida rules
Dana is the best of the whole world and univers.

Ze kan echt lekker draaien :|:|
ohhhh men I LOVE THAT GIRL!!!!
vroeger al met de harcore !!!
nobody can stop here !!!!

ik vind het een toppertjuhhh!
ik vind dana echt wel een toppertje..

maar met dat van ophoog neuken, kijk de DJ- wereld is een wereldje van ons kent ons...heb je veel vrienden in dat kringetje en kun je een beetje draaien kom je er sneller door als een goede dj die niemand kent...
en het verhaal dat dana met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel vet bekende DJ heeft lopen rollebollen is bij iedereen bekent geloof ik..
ik vind haar altijd super draaien en heb respect voor haar, ze blijft haar zelf en heeft geen kapsones (teminste zo komt ze over als ze daar staat)
wel heeft ze natuurlijk geluk dat ze 1 van de weinige vrouwen is in dat mannenwereldje dat heeft haar zeker geholpen aan de top te komen maar ja

ze draait gewoon GOED!:bounce:
DaNa= wel relaxed hoor.. en tja elke keer dj heb wel n keer zijn/haar kloteavondjuh en draaien ze niet altijd joepie... maar heb geen klachten over DaNa tot nu toe..
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
kvind Dana een beetjuh te commercieel worden ze wordt gewoon te vaak ingehuurd kijk LUNA heeft net zijn doorbraak en dat doet hij duz Qnallund ma ja kben een beetjuh iop Dana uitgekeken zo goed draaid ze niet meer :C
 
neeh man

dana roeleert de pan uit!
Dana Rulezzzzzzzzzzd hard! Ze kwam al vier keer in ons saaie stadje draaien! Kom maar snel weer eens langs in de P60. Was keihard beukuhhhh.! Neem Pavo ook maar weer mee! Qlubtempo in juni was SUPERparty! Op naar Sensation Black!
Moet zeggen op Multi was ze toch echt wel aan het beuken met haar collectie hardcore platen :D Maar ze heeft ook haar mindere momenten zoals op Riverdance waar het geluid erg slecht was maar daar draaide ze soft :S dus ze heeft haar ups en downs maar die heeft iedereen :D
 
Huh omdat een DJ als dana vaak geboekt wordt is ze opeens commercieel en roeleert ze niet meer? Maar commercieel zijn alle DJ's tenminste ze staan daar ook omdat ze vet betaald krijgen hoor. Wat betekent in jou ogen commercieel?

En een Chris Liebing, Carl Cox, Miss Djax John Digweed, Paul Oakenfold etc etc zijn dan ook kut omdat ze veel geboekt worden? Dat is regelrechte bullshit man.

Dana roeleert gewoon en daarnaast is het een tof wijf wat absoluut geen kapsones heeft en dat kan ik van veel DJ's niet zeggen!
 
lady dana = lief :].

Maar laat r hardcore draaien das ook r favoriet. dana = trouwens haar hardstyle name
lady dana = haar hardcore name :D
 
ik vind dana nix....

bijdeze..
iemand geef die Chemisrty eens een klap voor ze kop:P
kijken of hij wel bij ze positiefe is:P
Pfffff....Dana is een leuke DJ ja, ik vond dat ze vroeger toen ze nog hardcore draaide het aardig deed, niet meer en niet minder. Ze is zo slim geweest om pionier te worden van een nieuwe trend, die hardhouse heet. Dat deed Jean een jaartje of 10 geleden met clubmuziek, en dat was toen ook de held. Iedereen wilde de IT-cd's hebben. En nu wordt hij uitgekotst.

Ik vind haar technisch gezien echt geen toppertje, weinig kunst-en vliegwerk. Verder draait ze vaak dezelfde platen. Maar ja, vind hardhouse sowieso vrij simpele muziek. Sprak laatst DJ Dano, die zei dat het makkelijk is om voor hardhouse te kiezen. Het verkoopt goed, is niet moeilijk te mixen en je weet zeker dat je als DJ die al naamsbekendheid heeft goed geld gaat verdienen. Dat doet Dana ook, en ik geef dr gelijk. Cool voor haar dat zoveel mensen op haar uit dr plaat gaan, maar het is en blijft gewoon een doodnormaal vrouwtje, jullie behandelen haar alsof ze een of andere godin is!

Leuk vrouwtje, en draait af en toe een paar aaridge plaatjes. Niets meer en niets minder, en ZEKER niet te vergeklijken met DJ's op wereldniveau die hun naam ook hebben waargemaakt met technisch zeer sterke sets en het produceren van eigen muziek e.d.!!!
 
Artiest William Tech
ik vind'r heus niet nix hoor, ze is gewoon een goeie dj en krijgt mijn voeten iig elke keer weer van de grond! ik aanbid haar niet ofzo want zoooo geweldig draait ze technisch gezien niet maar haar platenkeus is meestal wel in orde
 
idd wackie (Y)

jij snapt hem volledig
 
Go Jackie jij slaat de hamer effe heel goed op zijn koppie!!!!!!
iedereen doet zoooooo achtenlijk als Dana in de buurt komt, oooooo kijk daar is ze Kwijl Kwijl!!!
terwijl als ze geen bekende DJ was geweest der geen hond naar der om had gekeken!!!
ik geef toe dat ik in mijn pubertijd Dana ook geweldig vond, maar dat was omdat ze Terror en hardcore draaide!!!!! nu ze hardstyle draait vind ik der niks bijzonder, en der zijn zeker heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat betere dj's dan haar!!!!!!!
 
Pionier?
ik ken dana uit de tijd dat ze helemaal niet zo bekend was (tussen haar hardcore en hardstyle periode) en toen moest ze schraal bij verdienen in de coffeyshop bij mij uit de buurt.. dus dan is dit wel even beter voor haar maar ik vind haar gewoon slecht draaien... maar vanavond zie ik haar weer eens hardcore draaien dus even kijken hoe dat weer word!!
 
Vind Dana niet zo. Alleen als ze echte hardcore draait dan is het wel ok.
idd dana kan lekker hardcore draaien .. maar zeker geen techno. en ook haar hardstyle vind ik niet zo heel erg .. maar ik hou zo ie zo niet van hardstyle .. wat een slappe muziek zeg .

is echt een slap aftreksel van hardcore...

techno all the way..

greetz
 
IK BEN EEN WIJF voor de 10de keer

en ja ...ik kam nog liever de haren van jaap v zweden dan dat ik naar een setje van die dana moet luisteren
Ik vind Dana nix.
Als ik voor hardstyle ga,dan voor mensen zoal technoboy of luna ofzo...
 
DANA IS THA MASTER!!!!!
 
na sensation vind ik dana een stukkie minder

wie weet zet ze het op qlimax weer recht voor me...of ML, maar ik weet niet of ik haar daar ga checken
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
dana kick wel ass :P ze draait goede hardstyle en hardcore :D dus niet klagen :P
Werkzaam bij Partyflock
dana draaide afgelopen vrijdag echt weer lekker!
dus ik vind dana wel top! :D
 
Dana....sja...
Ik vind het allemaal een beetje TE !!
ze draait TE veel, is TE zelf-verzekerd.
en sja maakt niet uit wat ze doet... iedereen vind haar zo geweldig wat een hype allemaal zeg.
Ennuh btw. heb ze nog nooit gezien ZONDEr loop-neus..
Voor de leken onder ons... een loop-neus door de coke die ze 24/7 naar binnen gooit !
 
Dana is my favourite!
 
als het Dana is is het 3 x nix, huiluh bij hardstyle.

Lady Dana daarentegen kon me altijd wel bekoren qua draaien.
Whahaha...:) Niets meer en niets minder... LoL!:)
She's been there, done it :bounce:
Al die onzin over zogenaamde honor, code and loyaltie in de zogenaamde 'scene'...
Don't think that any one of us... women included:) would do it better!;)
Ik vind er goed, maar echt niet een van de beste hardstyle dj's.
Doe mij Luna of Warmdusher maar :P
 
ik vind dr echt 3 keer nix...zowiezo erg uitgekeken op die lompe k*tmuziek die ze draait.
 
L

Dana is supèr!
DANA ROELS IDD erg zwaar. IK ga ook zekers weer genieten van haar stamp @ Hardbass en @ mystery land :D
Werkzaam bij Hard Knowledge
Artiest {SHOWLIST artist 63717, 51237, 36142, 57698, 57699, 2602}
DANA @ HARDHOUSE MANIAX IN DEN HELDER VRIJDAG 2 AUGUSTUS,KEN JE HAAR WEER BEWONDEREN IN DE BUMPERS!!www.bumpers.nl
laatste aanpassing
 
Zonder dana was Sensation black een flop geworden...

Dana kan egt wel goewd draaieh
alleen met hardcore beukt het meer :D


ps: hoe doe je dat groene jump poppetje :$
 
Zonder het HH-publiek was Sensation Black een toppertje geworden ... :vaag:

:bounce: = : b o u n c e :
Wat betreft dr Hardcore Kunsten ... is ze gewoon een beest ..dan haalt ze wel wat trucjes uit achter de decks...

maar wat betreft hardstyle... euhm tja..
ik vind t leuker als ze Hardtrance draait.. dat doet ze net weer wat anders dan anderen
laatste aanpassing
Owwww Yanze, je haalt me letterlijk de woorden uit de mond!!!!!!

Thumbs up!!!
 
op 1 detail na: HH moet zijn HS
Vindt er weinig speciaals aan..;)
Ehhh pussy lounge??? Voor leuk of 'mooi' publiek moe je of naar tedje gaan of naar Silly's... :)
Maarre Sensation? Sensatie:)...
Staat dat nie voor id&t, vooor duncan, voor merchandising, voor commercie en dus automatisch vaak! (let wel... vaak, maarre wie ben ik?!:) voor shittie publiek?! :p
laatste aanpassing
Maarre et ging over dana... :bounce:
I don't care if/ or what! she 's inhaling, injecting, sniffing, licking or sucking whatever...:)
Vond eigenl. de ex van ene marcello,:) genaamd 100%....een btr voorbeeld van je zelf 'naar de top werreken' zeg maar...:)
Maare wa'k wel goed en belangrijk aan haar vind... (Dana!:) ) is d'r muziek :bounce: en die 's gemaakt door een gepassioneerde geest en wat het vrouw xijn ook nog eens vrij baanbrekend:)'k Denk toch wel iem. met potentie:)...blijkt toch ook nie altijd iedereen te hebben:) Maarre afijn weer genoeg gebrabbeld:)
laatste aanpassing
dana en pavo zijn allebei top!!!!

Draaien goed , zijn gezellig en houden van een drankje !!!
Ik vin dana zeker toppie maar toen ik hoorde dat ze pufstyle ging draaien werdt ik wel een beetje misselijk maar gelukkig doet ze dat alleen voor het geld . dan vin k ut nie erg :)
 
Werkzaam bij Creative Elements
Ik vind dat dana zeker wel goed maar of ze nu 10 keer beter is dan een andere bekende dj in het algemeen zeg ik toch echt nee.

En nu... tjah in elke boerenschuur staat dana elke week ergens anders.. Er is zo veel meer en ik heb geen zin om op elke feest steeds DANAAAAAAAAAAAAAA te moeten horen omdat die zoi genaamd nergens kan ontbreken.

Dikke onzin...

Goede DJ maar niet schokkend goed vergeleken bij andere bekende DJ's (Ik noem Haze & Abyss) 2 nieuwe namen in de scene waar ik persoonlijk van gecharmeerd ben. Ze draait immers dezelfde platen die zo veel DJ's draaien. Maar omdat het dan DANA is worden die platen 10 keer beter gevonden..

want het is wel dana...

maaarjah... niemand zal mijn mening hier delen..

Ik vind Dana een media hype...Ook al draait ze lekker..

(moet ik al onderduiken ????)whahaha
laatste aanpassing