Partyflock
 
­ Nederland
ik ben nu aan het werk leuk he ik ben bewaker in een super groot pant eng he ik kan een super feest hier bouwe :xtc:
 
Zit je daar helemaal alleen?

Als je je verveelt kan je ook het beste naar start2dance gaan want daar heb je altijd topics van wie is er nog wakker en daar pas jij ook wel goed bij :)

forum.start2dance.com
en dan in het humor forum :D
ja ik ben daar alleen ik ga ff op die site kijken thx :xtc:
ff naar id-t ff muziek op zetten ik wil FEESTE :frusty:
 
np ! :)
 
Feesten op een donderdagavond :P
altijd in voor een feesie
super ik moe nog tot 9 uur werken :frusty:
 
wat is het leven tog lekker als je zo als mij een niets nut bent.. geen werk en geen school en tog geld.... hahaha lang leve de lol
Hoe doe je dat?
Ziektewet
dealen tuurlijk :xtc:
Waar is mijn techno wijffie eigenlijk? Tis zo stilletjes :(
 
tja ...... gewoon zaakies goed op een rijtje zetten en als dat goed loopt komt de rest vanzelfff
ik weet nei ik vraag het me ook af
 
en niet dealen daar zit geen brood meer in want die is dood hahaha
Das een goeie :-)

1-0 voor jou!
geef toe een goeie jij wint
 
maar zijn genoeg andere manieren om aan geld te komen hoor dat heeft papa me zelf geleerd...
en werke is voor de domme zegge ze hier in de haag
Teach me
 
woon je op je zelf???
Wie van de twee?

Ik niet in ieder geval
 
jij.... aha das jammer want dat is de eerste regel om geld te verdien zonder er voor te zweten
ook nie maar over een maand wel :bounce:
Hahahaha okay dan...

I am not doing Illegal shit anyway so.
 
tja is wat je illegaal vind ja tog ik bedoel me oma heeft zelf een paar van die plantjes in een kamertje... you know... en champignons in de kruip ruimte.....
I don't do drugs either :P

Maar het maakt me niet uit als anderen het wel doen :P... If you are happy than it is fine by me!
kut werk moe weer ff een ronde maken ben zo terug :frusty:
Trouwens ik ben wel dol op champignons (letterlijk) Rauw of gebakken in een beetje roomboter met een klein beetje citroen er over!! heerlijk!
 
aha wel relaxt alz je je zelf zow opstelt.. ik ben me beste vriend verloren door een avondje stappen met drukz en ik heb het toen ook 7 maanden niet gedaan maar daarna tog weer begonne maar wel met mate
Tsja :-)
 
Hoi allemaal (voor zover er nog mensen zijn), ik wens jullie allemaal een prettige nachtrust. ik ga lekker slapen, want ik ben een beetje dronken en moet morgen weer vroeg beginnen!!! Dikke kus, JJ
 
ag jah me ouders weten ervan en dat vind ik het belangrijkst ja tog.. dat ze nooit voor verassingen komen te staan.!!
Dat is waar :-) Mijn pa weet er ook van dat ik niet gebruik hahahaa....

En je bent zeker dronken Gapie...

Kus
er zijn alleen mannen hier!
 
Evengoed geef ik jullie een kus hoor ;) Ik ben de moeilijkste niet hoor. Of maak ik jullie nu bang???
 
jah dat is beter niet gebruiken...
omdat gapie dronkuh is laat hij zijn ware aard een beetje naar voren komen g(r)apie!!! hahaha
tonym.. je hebt sterke woordspelingen ;-).

Ach ja Gapie... It is only the internet!
 
ja tpg en dat op de laate avond?!?! maar ja is only i-net jah maar met een webcam kom je een heel eind??!
Die heb ik niet ;-))
Al boeven gevangen Gizmo..:P
 
aha ikke wel.... gebruik ut alleen nooit....
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is ze dan! Eindelijk!!

I missed you ;'(
 
goede avond mizz t. is 538 idance wat gewoon op zaterdag????
Op zaterdag is er echt geen f*ck aan, er komt echt superjong publiek...als je gaat dan is vrijdag het leukst en de afterparty's zijn ook vet!
 
aha na welke feesten zijn die afterparty's daar dan....??

ok dan geen aanradertje om een keertje te kijken
beter dat ik het nu al weet dan dat ik daar binne sta
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
 
haha ja idd!! gebuerd er bij jouw in de buurt nog wat kwa feesten dan krive??
Doe eens een gok ;-)
 
hahaha egt helemaal niets dan???????????