Partyflock
 
Forumonderwerp · 21052
­ Nederland
Okay het is een lang verhaal dus ik probeer het kort te houden.

Ik werd een paar weken geleden door mijn chef, vrouw 45 jaar ziet er best wel goed uit voor haar leeftijd, bij haar op kantoor geroepen. Ze had het er over dat ik flink carriere kon gaan maken binnen het bedrijf.

Hier had ik uiteraard wel oren naar, maar ze begon op een gegeven moment achter mij te staan en voor ik het wist zat ze in mijn broek, van het een kwam het ander en we hebben dus sex gehad.

Nou ja dit is nog niet het ergste, blijkbaar is hier iemand achter gekomen en nu weet iedereen het, iemand had het namenlijk op ons intranet gezet. Alle collega's kijken mij nu raar aan want mijn chef blijft beweren dat ik dit verzonnen heb.

ik moet dus om 16:00 mij gaan verantwoorden bij de directeur.


wat moet ik nu in godsnaam gaan vertellen? Ik wil mijn baan hier niet kwijt. ofsow ensow halow ik ben een homow!!

plies help!!!!!!
2Muff--> ik dacht dat jij om 16:00 bij de directeur moest zijn??
Ik heb het niet over het nivo op PF, maar mensen afkraken of topics openen die nergens op slaan waar sommigen serieus op gaan reageren waarna jullie ze uitlachen, daar moet ik serieus van kotsen.

Kinderachtig, laag en nou niet bepaald nivo nee.
 
ik heb geen pik,kan er niet op getrapt worden.

Misschien als je toch zoveel tijd over heb,zou je kunnen denken dat met sommige onderwerpen er mensen gekrenkt kunnen zijn.

Niet iedereen heeft het I.Q van b.v Alexander onze nieuwsman en gabber mamma,die gewoon alles weet:devil:

Onwetenden zijn niet zoals de bijbel ons leert altijd de zaligen,het zijn vaak de barmhartigen,die jullie toesnellen met hulp en medeleven.

Daarom bezie het vaak niet als humor ,maar hebt mededogen.
 
Het gaat er toch niet om dat jij jezelf voor lul zet.. ik moet je nageven dat je een zeker zelfrelativeringsver­mogen hebt rando.. maar ondertussen zit je te bidden dat iemand er serieus op in gaat zodat je 'm uit kunt lachen op wl.. en dat is het lame aan jullie humor.

Maar goed.. jullie hebben alweer veel te veel van mijn aandacht gekregen vandaag. En daar is het jullie natuurlijk allemaal om te doen, dus tenzij jullie nu weer extreem achterlijke dingen gaan zeggen brei ik er voor vandaag een eind aan ok?
2 confuzer,

Dat is jouw mening en die respecteer ik.
doe de groenten aan je barbies bamb
2 bamb,

Neem je het leven niet iets te serieus??
Ik bedoel, mag er dan helemaal geen lol meer worden getrapt?

Overdrijf je het niet allemaal een beetje??
'Niet iedereen heeft het I.Q van b.v Alexander onze nieuwsman en gabber mamma,die gewoon alles weet"

maar dat lijkt me duidelijk, jij bent een van de weinige die niet elk weekend drug gebruikt GB ;)
trouwens wat gaan jullie slikken vanaaf???
heb ik gereplied in het topic, wat ga jij gebruiken op X-Qlusive
 
Ik ga zo ook weer verder breien,dus jullie houden je verder best wel koest,toch? Ik ga zo weer aan de breeezers ,want het is weer weekend,dus af...

Anders moet ik jullie chef/cheffin in gaan lichten.

En zover ik weet heet tie Nol,en als tie je te pakken krijgt.....juist,je kent hem nog:D
laatste aanpassing
als ie me te pakken krijgt? ben ik in 20 sec weer klaar
ik denk dat ik surinaams ga slikken :D:D
 
Jezus,echt een konijn zeg,geniet jij nog wel eens ,zo buiten de drugs om?
samen surinaams gaan slikken Haak?
Heb er wel wee is zin in.
Vorige week voor het laatst gedaan.
meeting??? :lief:
Ja!!

Neem ik mijn base-pijp mee!!
Gewoon tegen je directeur zeggen dat zij alles verzonnen heeft uit wraak en frustratie, omdat ze al maanden een oogje op je hebt, maar jij haar al diverse malen hebt afgewezen, omdat je niet op zoek bent naar een moederfiguur...
laatste aanpassing