Partyflock

Forumonderwerp · 21019
892x bekeken
Waarschuw beheerder
wie ziet er nog verschil tussen een meisje en een vrouw tegen woordig, ik vind het erg jemmer dat er veel meisjes van rond de 13 en 14 jaar al lang geen maagd meer zijn vind ik gewoon jammer ik heb gelukkig nu wel een meisje die 17 jaar is en die is gelukkig nog wel maagd maar niet voor lang 8) maar ja dit wou ik gewoon even kwijt :knuffel: aan alle maagdellijke meisjes (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, als ze kan schommelen kan ze ook wippen :)

Nee maar serieus, ze zien er echt veels te jong al ouder uit. Had laatst nog meisje die zei dat ze 17 was. Verteld ze me na 2 weken dat ze 14 was, jezus, schrok me dood. DOEG!
Waarschuw beheerder
glenn?
wie is je nieuwe meissie dan?

17, ja het kan, maar ben zoooo benieuwg wie het is..

toch niet de ex van ronnie he?

hahaha

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
tis gewoon n kutleeftijd, tussen laken en servet heet dat dan, maar tis echt zo.
ik was zelf 14 toen ik alles ondekte, en dan maar meteen goed :-D
mijn oudste is bijna 13, en hij mag van mij alles gaan ontdekken (op sexgebied dan, drugs absoluut nog niet), hij ziet r verdomds goed, en krijgt de lekkerste meiden, om jaloers op te worden :-)
als ie zegt dat ie 16 is gelooft iedereen t ook (maar ja, hij's al groter als ik, 1. 86 nu schat ik, lengte bepaalt veel, had ik vroeger ook)

en 2 bashil {knip}Ben benieuwd wat het vroegtijdig 'toedienen' van die hormonen voor schade kan aanrichten eigenlijk. {end}
zeker weten doe ik t ook nie natuurlijk, maar omdat ik zo lang was op 13 jarige leeftijd besloten ze n scan te maken van mn hand, en dat, samen met de lengte van je ouders bepaalt wat je ongeveer zult worden, bij hadden ze t goed geschat (mn zoon zou 1.96 worden volgens dat onderzoek), maar die arts stelde mn ouders voor om me remmende middelen te laten gebruiken, maar.........dan moest ik me op mn 30e wel na laten kijken op n verhoogd risico op kanker.....:-(, laat mij dan maar lekker 1.83 worden hoor, zonder extra ricico op kanker.

eigenlijk vinik t wel funny dat mn 13 jarige zoon nu al groter is als ik :-D
Waarschuw beheerder
2 roxy--> ben jij al 22 ??????? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz, vind het rare opvattingen hier af en toe hoor! Ik ben zelf al vanaf mijn 12e 1.82, en werd dus toen al als veel ouder gezien. Kwam op mijn 13e alle discotheken gewoon in. Tuurlijk was ik daar hartstikke blij mee, maar dat wil niet zeggen dat ik daardoor ook vroeg sex wilde!!! Ik was zelf 18 (is dus nog maar kort geleden) en dat vind ik een normale leeftijd. Maar als je nichtje van 16 je dan verteld dat ze 13 was bij d'r ontmaagding dan sta je toch raar te kijken hoor!!! Het is dat ik het niet eerder wist :@! En die gozer (toen 21) kan ik nog steeds wel schoppen! Maar goed..ik hoop maar dat mijn kinderen dit later niet overnemen maar wees eerlijk jongens. Wat wil je daar nou als ouders aan doen??? Zoals Linny al zei, je bent er als moeder niet bij!
Waarschuw beheerder
2 juzzie bee--> jaja al bijna 21 zelfs :)

je voelde je zeker wel aangesproken door dit topic he hahahahahaha :)

;)

Waarschuw beheerder
"ik heb gelukkig nu wel een meisje die 17 jaar is en die is gelukkig nog wel maagd maar niet voor lang maar ja dit wou ik gewoon even kwijt aan alle maagdellijke meisjes", Bigga 18 oktober 12:05

Jezus, Bigga, wat ben jij triest zeg!
Waarschuw beheerder
tjaa wat zal ik hier nu van zeggen.... ik vindt 13 of 14 ook wel erg vroeg.. ik was zelf 19 en het had veel eerder gekund maar ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan...

wat betrefd er ouder uitzien... ik was ook 14 toen ik de discotheken al binnen kwam maar nu ik 23 ben zou ik een moord doen om weer 19 te zijn hahaha heerlijk lijkt me dat...