XTC > helemaal goud! Beetje naar de klote de dagen daarna, maar als je maar goed genoeg eet en slaapt (als dat lukt) valt het allemaal 100% mee!
GHB > heb het een keer gedaan en ben vervolgens als een roos gaan slapen 3 uur lang (m'n vriendje kon me alleen wakker krijgen) door een kneiterhard beuknummer in m'n oren te draaien, dus dat nooit meer voor mij.
ik zie hier vaker terugkomen dat ghb niet slecht is voor je inwendige organen? verdiep je eens wat meer zeg.
GHB is een negatief ion wat altijd aan een positief ion gebonden zit (simpel gezegd dan). Dit ion is normaal altijd Na+ (natrium). Die natrium zit ook in keukenzout, samen met een cl- ion. MAar omdat ghb een andere lading heeft en grotere dichtheid zit er meer natrium per gram dan bij gewoon zout. En die natrium is het probleem. Krijgt er hogere bloeddruk van en hart en vaatziekten. Ik weet nu zo even het onderzoek niet (heb het op internet gevonden) maar zal de link een plaatsen.
ach ja geen enkele drugs is goed
maar ghb vind ik toch echt wel grote troep
donateur
Voor mij geen GHB!
Klote spul is het! ben een paar uur goed ziek geweest! en was totaal van de wereld! damn wat voelde ik me kut!!!