Partyflock

Forumonderwerp · 20791

Waarom hebben jongens altijd zulke mooie praatjus over elke dag neuken maar als je dann elke dag wilt willuh ze nooit!!!!!

Iemand daar een antwoord op......
of ken dr iemand met me mee praten

(K)(K)

O'dan heb ik weer mazzel met me vriend die heeft ook altijd wel zin,dus ik kom niks te kort bij hem.whehehehehe :P
Als jezelf elke dag wil maar je partner nie dan ken je altyd nog 1 viborator/dildo kopen en anders is er je hand ook altyd nog.Wil je dat nie dan verkracht je je partner gewoon.:D:P
2 Prhyme :
Hmmzz.. Omdat de "mannen" altijd stoer lopen te doen over sex :D
vrouwen zijn daar veeeeel subtieler in ;)
Nou ben het wel met sommige eens hier, zou er geen probleem mee hebben hoor iedere dag maar het word dan op een gegeven moment zo'n gewoonte en geniet je er toch minder van als het gewoon spontaan eens ergens gebeurd. Maar ach als je een beetje lenig ben kan je de eerste 2 jaar je bezig houden met de kamasutra ben je nog wel ff bezig voor dat je dat allemaal afgewerkt heb :p

he KeRMiT*NL toen ik jou wou verkrachten vond je dat ook niet leuk dus niet te bijdehand doen he;)
wheheheheh
IK HOU GEWOON VAN SEX!!!!!

en waarom zegt iedereen nou gelijk dat ik een nymfomaan ben???? ik krijg daar alleen maar berichtjuhs van nu wheheheh:)
(K)(K)
Vind je G.I. Jane???

"Waarom hebben jongens altijd zulke mooie praatjus over elke dag neuken maar als je dann elke dag wilt willuh ze nooit!!!!!"

"he KeRMiT*NL toen ik jou wou verkrachten vond je dat ook niet leuk dus niet te bijdehand doen he
wheheheheh
IK HOU GEWOON VAN SEX!!!!!"

tsja, toch echt afkomstig van vrouwen hoor..:D
2Prhyme,

Je bedoelt afkomstig van MEISJES ;) een vrouw weet waar ze over praat :D

2the_ravebeast Met jou ken ik in ieder geval praten whehehe:)

:kusje:
:$

Gaan we noiken dan :9

hehehhe
laatste aanpassing
ik kan dagelijks. ik ben een lopende motor die door blijft draaien. :d