Partyflock
 
Forumonderwerp · 20755
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Zoww dis ookwel ff leuk om te weten... als vervolg op dah andere topic.
--------

Mijn slechtste was Digital overdose op 4 DEC 1999 in leeuwarden, eerst kotse van teveel bier en ben toen met me kop op een tafel inslaap gevallen :S bwhahah kan der nu wel op lagguh eigeluk :P, heb wel lekker geslapen haha, muziekie derbij
 
rebound new years rave 31-12-01 eerst al vet lang wachten daarbuiten brrr wat was et koud in me shirtje toen iedereen vet leip die gozer bij de ingang proberen omver te beuken(da had opzicht wel wat)

en tja binne was het ook allemaal nie zo best lampen gingen aan en toen weer allemaal uit :S was vet donker enz enz
Nou dat was dus zeker: Qontact!!in eindhoven (beursgebouw).Stelle­tje scheit dj's.
En verder..Sensation Black..echt een super sfeertje maar die muziek!!!Dat kan echt niet!!We gingen gvd naar black om te STOEMPEN!!maar dat viel dus weer vies tegen.
 
rave the city in zwolle, ontruimd door de me en dan nog de hele nacht op het station moeten w88. vanaf een uur of 3 was het als ik me herinner.

bladerunner martinihallen, omdat ik foute p had gehad
 
jah die relle waren best heavy, maar ook wel weer lekker, zoals je op me plaatje kan zien!

Maar als ik naar een feest ga kom ik voor de hardcore, me maten en vriendinnen weer zien, en nieuwe mensen leren kennen, en feeste natuurlijk. Ik sta op met de hardcore/terr. en ga ermee naar bed
.
 
Ik heb nog nooit een kutfeest meegemaakt. Echt zonder gein. Tuurlijk.. Trance Energy (door een ex meegesleurd) was kut, maar....

GOD schiep ALCOHOL !!!


Kolere, wat was ik de weg kwijt. Als het ergens kut is, zet je het op een zuipen, en ga je fulltime wazige mensen in de boot nemen. Gegarandeert dat je een superavond hebt.
 
ehm Extrema rewind in eindhoven..dat was pas een saaaai feest kutmuziek ..veel te "soft" was trouwens ook me eerste dus ik had er geen idee van..maar dan weet ik dat ook weer he
Artiest Vexer
Hardcore Overdrive 31-03-2001, Antwerpen, België

Waarom was het de grootste KUT feest dat ik ooit bezocht had ?

1. Kut geluid (gewoon niet hard, je kon vooraan praten)
2. Ringen gesloten (dacht de OUWE TD "grote" mee te maken)
3. Sportpaleis was zelf in verbouwing...je kon uitkijken voor openputten enzow
4. Leek op een SH*itler Jugendbijeenkomst :
- Donkere gozer moeten wegtrekken bij wat relbelgen die hem zonder reden onderspuugde/schopte
- Constant geshitheil (ook door wat "medelanders")
- Van die knakkers die zomaar gingen rellen op alles en iedereen
- Domme opmerkingen van wat van "die" lui

Heb nooit zo`n slecht feest meegemaakt en zat toen echt te denken om te nokken met feesten....zo ernstig...
Gelukkig niet gedaan, feest nogsteeds :)
Wat wel positief was, was de binnenstad van Antwerpen...gezellig­e stad :)

Afgelopen keer sportpaleis scheen wel vet wezen...niet bezocht toen...
Ben ook 1 keer in Antwerpen geweest in het sportpaleis, nou 1 keer nooooit weer..... die belgen zijn echt een stelletje minne pipoos bij mekaar...... 1 groot vlaams blok wat daar loopt, 1 grote rel........ ik ga ook zeker nooit meer naar een feest in Belgie
 
MASSIVE in 1999

Thuderdome 1998 the eastern edition

shockers 2000

op deze feesten hing gewoon geen sfeer!!
mijn slechtste feest is toch wel awakenings mei 2002 in ndsm warehouse. line -up viel tegen,geluid mocht niet harder dan 90db.slechte dj sets.maar 1 bar ergens afgelegen in de hal,de toiletten in afrika zijn nog beter dan de toiletten daaro.om +/- 0300 uur stroomde ze al over,en om +/- 0430 uur waren ze dicht,en toen begonnen een heleboel mensen gewoon in de zaal te pissen,gatverdamme!!­!!nee ik heb nog nooit zo'n slecht feest meegemaakt.en dit had ik toen ook helemaal niet verwacht van die Rocco
 
hahaha wat van de forumopener der/zijn slechtste feessie was was mijn beste..:D
mijn slechtste was ik wel,uuh house classics vorig jaar!slecht georganiseerd,slecht­e airco en geen sfeer,en geen goede muziek!:Smaar ja
Slechtste feestje, QLimax december 2001. Stond eeuwig in de rij en voor de jassen. Kon uiteindelijk mn jas niet kwijt en was ook nog ziek!
Maar wat er zo slecht is aan ID&T?? Prijzen zijn hoog maar als je het te duur vind ga je niet maar het is wel meestal goed geregeld allemaal. Qua aankleding en shows alleen de locaties werken niet altijd even mee. (wc's, geluid)
Slechtste Party dan ga ik ver terug in de tijd en kom ergens in 1998 volgens mij een Ruffneck Party in Circle Studios Dordrecht ik kom binnen lopen in de zaal en het is al matten dag sfeer dus minder hoor

greetz

Excess
 
Jeffrey = naar Lyon 16 oktober 2002 09:07
euh.....

dat feest in het diemerbos, was drama
gelof dat er 15 mensen waren, geluid was kut en alle drank was lauw

Dat feestje begon ook eigenlijk pas om 20.00 uur i.p.v. 12.00 uur. Na achten was het best gezellig, er zijn uiteindelijk nog 200 man geweest. Trouwens, de organisatie bestond alleen maar uit vrijwilligers. Die gasten doen het er maar bij als hobby.

Mijn slechtste feest was Dutch (Dimension) Royalty met 9 uur lang Tiësto. Was op zich niet verkeerd, totdat m'n (ex-)vriendin een badtrip kreeg en we drie uur lang bij de EHBO hebben gezeten. Vrienden konden ons niet meer vinden. Zij in paniek, ik in paniek. Na drie uur weer terug in de zaal, ging het weer verkeerd. Taxi naar huis genomen.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
voor mij Thunderdome '99. Dat kwam omdat ik gewoon veels te veel had gezopen en geblowt. Kep een uurtje meegekregen terwijl ik er toch zeker een uurtje of 7 a 8 ben geweest. Dat was ook meteen de eerste en de laatste keer dat ik zoveel blow op een feest!!