Wie is er net als mij ook fanatiek bezig met fitness???
www.perfectbody.nl
Als je wat goedkopere shit wil inkopen moet je maar ff bovenstaande site checken, misschien wel makkelijk !
Als je wat goedkopere shit wil inkopen moet je maar ff bovenstaande site checken, misschien wel makkelijk !
laatste aanpassing
Het is ook niet zo dat een x'rtje kuren al meteen heel erg schadelijk is, maar ben wel van menig dat aangexien mijn interne huishouding toch al dusdanig vaak op de proef word gesteld, aangexien ik een groot fan ben van alles wat '-ine' eindigt [
] [
]
Ik hoop toch voor je dat je daar geen morfine mee bedoelt!
Voor de rest valt me op dat je er idd veel verstand van hebt en redelijk al dan niet heel erg goed bij het rechte end xit, waarmee jou 'eigenwijsheid' je meteen vergeven is! [
] [
] [
]
Rest me alleen toch nogh even te vragen waarom je er ooit mee gstopt bent? Heb hte idee dat je inmiddels wel heel erg 'huge' had kunne xijn ! [
]
Rest me alleen toch nogh even te vragen waarom je er ooit mee gstopt bent? Heb hte idee dat je inmiddels wel heel erg 'huge' had kunne xijn ! [
Thanks!
Sja, waarom ik er mee gestopt ben...
Ik denk dat ik het gewoon zat was me zoveel weg te moeten cijferen omwille van mijn sport. Het enige sociale leven wat ik had, was mijn sportschool. Dag in, dag uit hang je onder het ijzer, trainen en trainen doe je helemaal volgens schema, weinig variatie dus. Ik weet het niet, had het gewoon gehad met fitness. In feite leef je heel beperkt, de écht leuke dingen des levens moet je laten staan of heel beperkt houden.
Heb het een tijd geleden nog wel eens geprobeerd op te pakken. Maar ik heb er geen tijd meer voor. Werk overdag, zit 2 avonden per week op school, ik houd gewoon niet genoeg tijd over om effectief te kunnen trainen. Want áls ik weer ga trainen, wil ik het weer goed oppakken. Niet van dat halve werk.
Maar nog even terugkomend op die vrouwelijke hormonen. Jouw betoog over de spierversterkende eigenschappen van vrouwelijke hormonen is écht nieuw voor me. Wil niet zeggen dat het niet waar is, heb er alleen nog nooit eerder van gehoord.
En die borstvorming, of gyno! Da's heel vervelend ja. Daar heb je als je een testosteron-etser neemt, net zoveel last van hoor. Kijk, je dient jezelf een stoot testosteron toe, je lichaam merkt dat je hormoonspiegel uit balans raakt, en gaat dat proberen te compenseren door een gedeelte van je testosteron af te breken en 'om te bouwen' tot oestrogeen. Ik gebruikte Tamoxifen tegen gyno, Clomid schijnt ook heel goed, zo niet beter te zijn!
[M@thys] Zo! Hier leer je nog eens wat!!!
Da's het mooie van fitness! Het is geen sport, het is een way-of-life! Er zitten zó veel kanten aan! Het trainen op zich is nog één van de makkelijkste kanten. Op bijvoorbeeld het gebied van voeding en voedingssupplementen valt écht heel veel te leren.
Hetgeen wat ik dus doe is zoals Guen het zo mooi zegt:
Écht verstandig trainen is gewoon lekker je uitleven in de sportschool, goed op je voeding letten, en goed rusten. En dan mag je je voeding nog supplementeren met een eiwitshake (niet teveel, werkt vergiftend) en creatine, maar andere dingen zijn gewoon al niet echt gezond.
Ik ben hiermee dus echt enorm gegroeid de laatste tijd. Heel benieuwd ben ik dan ook hoe het zal gaan als ik straks stop met de Creatine (heb net zes weken gebruikt en dit is m'n laatste week)
Op zich ben ik over het resultaat van dit spul best tevreden...
Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik circa 5 kilo ben aangekomen... Nou is het zaak dit vast te houden!
Oftewel.... op naar de sportschool [
]
Écht verstandig trainen is gewoon lekker je uitleven in de sportschool, goed op je voeding letten, en goed rusten. En dan mag je je voeding nog supplementeren met een eiwitshake (niet teveel, werkt vergiftend) en creatine, maar andere dingen zijn gewoon al niet echt gezond.
Ik ben hiermee dus echt enorm gegroeid de laatste tijd. Heel benieuwd ben ik dan ook hoe het zal gaan als ik straks stop met de Creatine (heb net zes weken gebruikt en dit is m'n laatste week)
Op zich ben ik over het resultaat van dit spul best tevreden...
Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik circa 5 kilo ben aangekomen... Nou is het zaak dit vast te houden!
Oftewel.... op naar de sportschool [
Hoe zwaar weeg je nu? Vetpercentage? Lengte?
laatste aanpassing
<Ik hoop toch voor je dat je daar geen morfine mee bedoelt!>
Haha been there done it...
Kan mij idd goed voorstellen dat je met zo'n druk week scheme weinig tijd meer over houd om intensief bezig te zijn, enerzijds geef ik je gelijk, daar ik ook niet alles wil laten voor het trainen en (soms
) ook nogh wel een social life heb!
Maarre anderzijd haha met the 'knowledge' de kennis die jij al hebt,
om goed effiecient en snel te kunne groeien is het ook wel zonde om al die kennis zo maar te laten liggen!
<Hoe zwaar weeg je nu? Vetpercentage? Lengte? >
Du?!
Haha been there done it...
Kan mij idd goed voorstellen dat je met zo'n druk week scheme weinig tijd meer over houd om intensief bezig te zijn, enerzijds geef ik je gelijk, daar ik ook niet alles wil laten voor het trainen en (soms
Maarre anderzijd haha met the 'knowledge' de kennis die jij al hebt,
<Hoe zwaar weeg je nu? Vetpercentage? Lengte? >
Du?!
laatste aanpassing
Weeg nu 90 kg. vetpercentage zal ergens rond 't gemiddelde liggen en ik ben 1.90..
I used to do a *lot* of aerobics , at a very good gym @ home (Luleå, Sweden), it's a NIKE certified gym. The leaders of the classes, Whow, such energy and innovativeness when it somes to choreography!!! Really good, and profesionall and innovative. That's why I am not training now, I didn't find any place with Aerobics classes that are any good! It is really the greatest feeling, when you got the flow and your moving really hard and fast and the choreography is just there, nothing you have think of and you can just enjoy it with a big smile and the sweat is just pouring and you feel light As A Feather. Waaahh I get all energetic and get goosebumps just thinking of it! It is a feeling very close to the feeling you can have after a great party, when you haven't been able to sit still!
laatste aanpassing