Partyflock

Forumonderwerp · 20348

Waarschuw beheerder
donateur
Het meisje dat verklaarde het slachtoffer te zijn geweest van een groepsverkrachting, is niet verkracht.

==> BRON: RTL4 <==

starZ 3 oktober 2002 20:47 Jah gewoon ziekelijk!! terug sturen die handel!!

PartyTime 3 oktober 2002 20:50 lyers zijn het, en ik discrimineer niet, maar ik maak onderscheid

JLaDY 3 oktober 2002 20:56 allemaal een pot nat bronco (reactie op XXX 3 oktober 2002 20:54 het waren turken...)

HQpartypeople 3 oktober 2002 21:05
nogmaals de bevestiging!!!

Gold Striker 3 oktober 2002 21:36 [knip]het is gewoon het sein van het volk dat ze die buitenlanders die er een zooitje van maken nou ook wel zat zijn

Goudlokje 4 oktober 2002 08:57 Hoezo dom??? Dit geeft weer aan dat vrouwen een stuk vuil zijn in hun ogen

Robbie de Boef 4 oktober 2002 09:22 2 Flappeke > Of het nou Nederlanders Marokkanen Turken Chinezen Belgen Nederlanders Duitsers of wat dan ook waren, over mensen kan je niet echt spreken als ze zoeits doen, dit is DIERLIJK gedrag.

Maar toch wel weer toevallig dat het Turken zijn.......

Confuzer 4 oktober 2002 13:59 SHEBYTE : Zoek eens een bericht op van een groep autochtone kinderen die een kind verkrachten...

En dan de verhouding tov allochtone daders

lady nightshade 8 oktober 2002 19:47 nee antalianen kun je vertrouwen....

Hardcore~pineut 5 oktober 2002 17:17 ziekelijk afmaken die gasten!!

========================================

Boeiend om nu nog eens == DIT TOPIC<== te lezen.

Jullie gaan nu zeker allemaal je excuses aanbieden aan de Turkse gemeenschap in Nederland?

Of maakt het eigenlijk toch niet uit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar het gaat der om dat dat meisje dat verhaal heeft verzonnen aan de hand van die andere verhalen

En het ging der om dat die groep dus al voor de 3e keer een meisje had verkracht of wat dan ook.

Dus dat versterkt het weer, dat een groep keer op keer meisjes verkracht, nu blijkt dat ze het 1 keer minder hebben gedaan, maakt dat die groep dan opeens wel goed ??????

Waarschuw beheerder
donateur
Waar halen jullie dan de berichten vandaan dat er wel een groep jongeren van Turkse afkomst daar aan `t verkrachten zijn geweest en zij daarom het verhaal ook maar heeft gebruikt om het uit de fikken gelopen fikkie te verhullen??

Waarschuw beheerder
Ik volg het geloof ik ook niet meer?

Als ik het goed begrijp..zou diezelfde groep als van dit meisje , WEL andere meisjes hebben verkracht?

Waarom heb ik daar niks over gelezen?

Bron? Anyone?
Waarschuw beheerder
als je het over B hebt, dan moet je niet opeens A erbij halen. Het ging over B (meisje verkracht). Iedereen 'stomme Turken ook'. Dan blijkt dat het verhaal niet eens waar is. Excuses ho maar. Nee, dan begint men met 'ja maar ook al is het niet waar, ze hebben het vaker gedaan, wat maakt 1 keer minder dan uit'
sorry hoor, maar dat ziet er voor mij uit als iets recht proberen te lullen wat krom is. zo probeer je je eigen opmerkingen goed te praten (voordat je het persoonlijk opneemt: ik zou niet weten wat voor opmerkingen jij hebt gemaakt Damien, ik heb het over de algemene strekking in dit topic)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 2 weken geleden der een heel groot artikel over gelezen in het dag blad van het noorden.

Familie uit assen die verhuisd omdat dochter meerdere malen werd ontvoerd en verkracht door 8 mannen van turkse afkomst

Maar ja, kan ook zijn dat ik het mis heb, maar volgens mij ging het hier om het feit dat het weer gebeurde. Tenminste, ik weet nog heel erg goed dat toen ik het las in de krant dat ik dacht, jezus, weer iemand die der slachtoffer van word.

Ik zal is naar bronnen gaan zoeken

Waarschuw beheerder
ehm

dat is niet hetzelfde verhaal Damien...en dat stond in de telegraaf en heb ik nooit meer wat van gehoord...
Waarschuw beheerder
misschien dat jij doordat je dat verhaal las zoiets had van 'alwéér'. Maar in dit topic heb ik nog niet eerder gehoord over dat t vaker was gebeurd door diezelfde groep. Het ging er eerst om DAT het was gebeurd, en later ging het er dus om dat het NIET was gebeurd (en niet dat het ALWEER was gebeurd)

even voor de duidelijkheid ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ontopic is iedereen snel uitgepraat denk, omdat excuses toch niet komen, en als dit topic is aangemaakt om allochtonen weer wat meer aanzien te geven slaat de starter van dit topic ook de plank mis, aangezien beide betrokken partijen allochtoon waren, en het voor de negatieve beeldvorming ten opzichte van allochtonen dus altijd een win situatie is.

Nou...saai zo dat ontopic toch mensen?,zijn we snel uitgepraat

Waarschuw beheerder
donateur
dan sluit hij zichzelf...als niemand meer wat over dit topic te zeggen heeft:)