Goudlokjebianca 11 oktober 2002 18:02Ik heb een vriendin aan de lijn en die vraagt of er morgen nog leuke jongens gaan naar Thunderdome, ze wil scoren..............
14 oktober 2002 23:33...thunderdome was leuk... IK heb me iig wel misdragen, maar jullie vast ook. Alleen een beetje jammer dat we jullie niet gemeet hebben Donna zit nu waarschijnlijk handenvrijvend achter haar pc'tje. Beetje jammer hoor van haar. laatste aanpassing 14 oktober 2002 23:34
isababe 15 oktober 2002 12:04donateuren en en en??? hoeveeeeel vrienden heb je gemaakt op thunderdome??? het blijft altijd spannend he, hoeveel scoor ik er vanavond weeeer??? *sjonge jonge tis te hopen voor je dat je al zwaaar toen je dit intikte*
Goudlokjebianca 15 oktober 2002 15:34En Danielito, heb je me er tussenuit gepikt of niet?? Geloof niet dat ik jou gesproken heb?? Ik was in het roze!! Ik sta wel op wegwerpcamera´s, even wachten tot ze ontwikkeld zijn. Kijken of ik er leuk opsta. Ik heb me super GOED gedragen. Heel veel gefeest alleen. Te veel want toen ging ik door mijn enkel helaas. TRB, ook jij ziet niet in dat het een geintje is!!!! Lees hierboven maar eens alles!!!!!
16 oktober 2002 10:48GRRRRRRR....Nee, Goudlokje...ik heb je helaas niet uit kunnen pikken maar ik ben ook niet op de meeting geweest 2 The Real Bitch--> Goudlokje is lief!
Goudlokjebianca 16 oktober 2002 10:57Jammer Danielito, misschien heb je me wel ergens rond zien springen of huppelen...... Helemaal roze..... Ach wie weet volgende keer?? 2 The Real Bitch ---> Danielito is ook lief!