2106x bekeken
donateur
Zoals roxy al zei, het is een hype, ik zelf ben hetero, maar word er een b-tje moe van dat iedereen zichzelf bi noemt, want naar mijn idee ben je bi als je gevoelens kan hebben voor beide geslachten en niet als je met een meid kust meteen bi bent. maar ieder zijn mening, in ieder geval succes ermee 
donateur
nee absoluut niet, ik val niemand aan. Iedereen moet doen en laten wat 'ie wil
donateur
hihi go roxy!!! 
Wat betreft het 'vinden' van een bi 'iemand' gaat dat toch net te werk als bij hetero's? Je flirt wat en je weet snel genoeg of de ander interesse heeft 
Ik denk alleen dat het op sex gebied wat meer afwachten is, sommige meisjes willen alleen maar zoenen en sommige durven/willen all the way.
Gewoon duidelijk en eerlijk zijn is denk ik de snelste en beste oplossing!
Ik denk alleen dat het op sex gebied wat meer afwachten is, sommige meisjes willen alleen maar zoenen en sommige durven/willen all the way.
Gewoon duidelijk en eerlijk zijn is denk ik de snelste en beste oplossing!
*bloos* 2 Barbie & UK
Moeilijke keuze skatebike of een leuk meisje
En om toch nog maar even terug te komen op het mode-verschijnsel bi-zijn, de meiden die het doen om erbij te horen of hun vriendje te behagen genieten er niet echt van, dat is jammer want maakt niet uit wat je doet in je leven, je moet gewoon overal helemaal achter staan toch?
Moeilijke keuze skatebike of een leuk meisje
En om toch nog maar even terug te komen op het mode-verschijnsel bi-zijn, de meiden die het doen om erbij te horen of hun vriendje te behagen genieten er niet echt van, dat is jammer want maakt niet uit wat je doet in je leven, je moet gewoon overal helemaal achter staan toch?
Eigenlijk is het allemaal helemaal niet ingewikkeld
Zworkje: jouw reply is ook al net als al die andere replies die al eerder op PF over dit onderwerp zijn gepost, boeiu dus 
Al zoen je met een meisje omdat je niet bi bent maar bijv:
Nieuwsgierig
Dronken
Onder invloed van drugs
Geil
Op ontdekking naar jezelf
etc. wat maakt dat nou uit???? Laat lekker iedereen in zijn/haar waarde en 'zeik' niet zo
Net of mannen niet zoenen met meisjes als ze GHB op hebben....pfffff....wat zijn dat dan? Gigolo's??? *proest*
Al zoen je met een meisje omdat je niet bi bent maar bijv:
Nieuwsgierig
Dronken
Onder invloed van drugs
Geil
Op ontdekking naar jezelf
etc. wat maakt dat nou uit???? Laat lekker iedereen in zijn/haar waarde en 'zeik' niet zo
Net of mannen niet zoenen met meisjes als ze GHB op hebben....pfffff....wat zijn dat dan? Gigolo's??? *proest*
Toyax wanneer krijgen ik nou eens die dames van jouw profiel pic te zien jongen
2 bridget: Moeilijke keuze skatebike of een leuk meisje ...
Jah vroeger vondt ik dat wel
Maar nu???
arme wesz hahahaa
Echt he!!!
Oke ik ga nu maar weer ontopic, maakt me geen fuck uit bi of niet echt bi, het blijft en is geil
Inderdaad.
Maar jij verwoord het dus verkeerd.
Jij zegt:
Maar je bent dan geil...
In mijn ogen ben je Bi als je juist wel gevoelens hebt voor mensen van beide geslachten en er niet alleen maar op geilt!
Maar jij verwoord het dus verkeerd.
Jij zegt:
je bent bi als je je sexueel aangetrokke voel met n meid,heeft gevoelens nie veel mee t make..
Maar je bent dan geil...
In mijn ogen ben je Bi als je juist wel gevoelens hebt voor mensen van beide geslachten en er niet alleen maar op geilt!
Ik ken een meisje die claimt dat ze bi is...ze legt t uit als: wordt wel aangetrokken door de uitstraling van een meid, of ze lekker is etc...gaat ook naar bed met meiden, maar zou niet een vrouw als vaste leefpartner willen hebben...hoe denken jullie hierover dan?? is ze bi of niet??
laatste aanpassing
Ieder zijn ding, respect to all.
Ik val op mensen gewoon. Al mijn relaties tot nu toe zijn met mannen geweest maar dat komt ook voornamelijk omdat het gewoon moeilijker contact leggen is met iemand van hetzelfde geslacht (vind ik)
Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit verliefd ben geweest op een meisje.... volgens mij eerder nog zelfs dan dat ik ooit op een jongetje verliefd werd...
I just don't have the guts, i wish *zucht..*
Ik val op mensen gewoon. Al mijn relaties tot nu toe zijn met mannen geweest maar dat komt ook voornamelijk omdat het gewoon moeilijker contact leggen is met iemand van hetzelfde geslacht (vind ik)
Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit verliefd ben geweest op een meisje.... volgens mij eerder nog zelfs dan dat ik ooit op een jongetje verliefd werd...
I just don't have the guts, i wish *zucht..*
oh dat is niet zo moeilijk hoor roxy!! die vriendin van me had daar ook zo moeite mee...ik heb gewoon gezegd: als je van beide weet hoe je over meisjes denkt, dan moet je gewoon wat brutaler zijn en gewoon aantonen dat je haar een lekker ding vindt, en als je dat wat vaker "oefent" dan zul je zien, dat je er veel makkelijker overgaat praten, dat is het belangrijkste, het moet je gewoon normaal aanvoelen als je erover praat met een andere meid, dan neem je ook gelijk haar onzekerheid weg!! 
Heeeeeeele goede!!!! Daar verbaas ik me dus ook over, maar ik persoonlijk vind sex met je eigen vriend heel anders (intiemer) als sex met een meisje, tenzij je er natuurlijk echt een langdurige sexuele relatie met een vrouw op na houdt naast je vriend.
Maar dat is voor iedereen denk ik verschillend, van je vriend hou je met hart en ziel en met een meisje is het meer lust.
Maar dat is voor iedereen denk ik verschillend, van je vriend hou je met hart en ziel en met een meisje is het meer lust.
precies, als je aan een meid vraagt, of t lekker met een andere meid is dan met een jongen, dan krijg je altijd te horen: is "anders"...het is allemaal wat gemoedelijker/teder en niet zo "ruw" (wat ze ook wel weer zo nu en dan lekker vinden
), dus het is zeker niet alleen maar lust, het gebeurd met meer gevoel, maar ook weer geen liefdesgevoelens...
Maar ja wees eens reeel er zijn maar weinig meiden die op je afstappen om je eens mee uit te vragen of een praatje met je beginnen omdat je misschien niet op die zelfde manier denkt.
ik stap ook niet zomaar op een meid af om bijv. te zeggen dat ik haar er erg lekker uit vind zien en haar dan misschien ook nog mee uitvragen.
ik stap ook niet zomaar op een meid af om bijv. te zeggen dat ik haar er erg lekker uit vind zien en haar dan misschien ook nog mee uitvragen.
laatste aanpassing
Om ff een antwoord proberen te geven op de vraag waarom mannen het minder of niet erg zouden vinden als hun vriendin zou zoenen/sexen met een andere meid, maar het niet zouden accepteren als zij dat met een andere gozer doen, is gewoon een beetje terug te vinden hoe de natuur in elkaar steekt, dunkt me.
Een andere gozer wordt gewoon gezien als bedreiging; het geeft je het gevoel dat je minder bent en/of niet goed genoeg bent en onderdoet voor die andere gozer...als je iets met iemand hebt dan heb je het gevoel dat 'die persoon van jou is'...
Als je vriendin staat te kleffen met een andere meid, dan zal dit in veel gevallen minder erg zijn, omdat jij als man niet te vergelijken bent met een vrouw, en je zou het eerder als 'raar' kunnen beschouwen dan als een onacceptabele actie [als je er toch iets op tegen hebt] of juist als grappig en/of spannend als je het allemaal niet zo erg vindt....en dan kan je je weer afvragen waar de grens ligt...is sex voor hun 'toegestaan'?
Maar meestal is het antwoord 'ja', als de man zelf mee mag doen natuurlijk
Een andere gozer wordt gewoon gezien als bedreiging; het geeft je het gevoel dat je minder bent en/of niet goed genoeg bent en onderdoet voor die andere gozer...als je iets met iemand hebt dan heb je het gevoel dat 'die persoon van jou is'...
Als je vriendin staat te kleffen met een andere meid, dan zal dit in veel gevallen minder erg zijn, omdat jij als man niet te vergelijken bent met een vrouw, en je zou het eerder als 'raar' kunnen beschouwen dan als een onacceptabele actie [als je er toch iets op tegen hebt] of juist als grappig en/of spannend als je het allemaal niet zo erg vindt....en dan kan je je weer afvragen waar de grens ligt...is sex voor hun 'toegestaan'?
Maar meestal is het antwoord 'ja', als de man zelf mee mag doen natuurlijk
donateur
op feesten lijkt het alsof alle meiden bi zijn, maar in werkelijkheid zijn dat er volgens mij een stuk minder..
bi ben je pas, als je met biede sexen een relatie aan kan gaan. op beiden verliefd kan worden. zo zie ik dat tenminste.
Als je af en toe met meisjes zoent enzo, ben je nog nie gelijk bi.
Dat vind ik tenminste hoor..
bi ben je pas, als je met biede sexen een relatie aan kan gaan. op beiden verliefd kan worden. zo zie ik dat tenminste.
Als je af en toe met meisjes zoent enzo, ben je nog nie gelijk bi.
Dat vind ik tenminste hoor..
Ouwe stempel
Yeah, right
Ik word gewoon overspoeld door bi-vrouwen
Ik denk dat 75% van de vrouwen met wie ik feest bi is. En van degene van wie ik weet dat ze echt gewoon bi zijn omdat ze bi zijn kan ik het heel goed accepteren hoor, maar der zijn der veel te veel die het doen omdat het mode is, en daar kots ik gewoon op.
Wat ik ook jammer vind aan veel bi vrouwen is dat ze vinden dat als ze bi zijn maar een vriend hebben, dat ze dan gewoon nog met andere meiden mogen zoenen (en van jongens vind ik het nog veel stommer dat ze het toestaan, je gaat gvd je eigen vriendin toch niet delen (behalve natuurlijk als je aan haar niet genoeg heb en gewoon zo zoveel mogelijk vrouwen in bed wil hebben) Ik bedoel, het is natuurlijk een hele makkelijke manier om een trio te krijgen. Een vriendin die bi is, alles toestaan en hoppa, simpel geregeld.
I Would Never Do That
My girl would be mine, and I would never share her
Yeah, right
Ik word gewoon overspoeld door bi-vrouwen
Ik denk dat 75% van de vrouwen met wie ik feest bi is. En van degene van wie ik weet dat ze echt gewoon bi zijn omdat ze bi zijn kan ik het heel goed accepteren hoor, maar der zijn der veel te veel die het doen omdat het mode is, en daar kots ik gewoon op.
Wat ik ook jammer vind aan veel bi vrouwen is dat ze vinden dat als ze bi zijn maar een vriend hebben, dat ze dan gewoon nog met andere meiden mogen zoenen (en van jongens vind ik het nog veel stommer dat ze het toestaan, je gaat gvd je eigen vriendin toch niet delen (behalve natuurlijk als je aan haar niet genoeg heb en gewoon zo zoveel mogelijk vrouwen in bed wil hebben) Ik bedoel, het is natuurlijk een hele makkelijke manier om een trio te krijgen. Een vriendin die bi is, alles toestaan en hoppa, simpel geregeld.
I Would Never Do That
My girl would be mine, and I would never share her
laatste aanpassing
Ben het meest met Damien eens!!
Meisie die BI zijn en met hun vriend en 1 van hun so called bi girls een trio willen doen met hun vriend erbij is simpel weg ,OMDAT ze niet in hun eentjuhh hun vriend kunnen bevredigen....die mokkels kenne gewoon niks dus nemen ze er iemand bij.
2Damien your right no f*cking body tough my girl unless you wanne be![[img]http://www.plauder-smilies.de/rough/schuss.gif[/img]](http://www.plauder-smilies.de/rough/schuss.gif)
Meisie die BI zijn en met hun vriend en 1 van hun so called bi girls een trio willen doen met hun vriend erbij is simpel weg ,OMDAT ze niet in hun eentjuhh hun vriend kunnen bevredigen....die mokkels kenne gewoon niks dus nemen ze er iemand bij.
2Damien your right no f*cking body tough my girl unless you wanne be
![[img]http://www.plauder-smilies.de/rough/schuss.gif[/img]](http://www.plauder-smilies.de/rough/schuss.gif)
hehe, ravebeast 
Ja, soms is het zo dat ze de man niet kunnen bevredigen
MAar ik denk dat het in nog meer gevallen is dat de man de vrouw niet aankan, en dat ze der daarom dus nog maar een vriendin bij neemt
dus mannen
Als je vriendin om een meisje in bed erbij vraagt, ben je niet goed genoeg
Ja, soms is het zo dat ze de man niet kunnen bevredigen
MAar ik denk dat het in nog meer gevallen is dat de man de vrouw niet aankan, en dat ze der daarom dus nog maar een vriendin bij neemt
dus mannen
Als je vriendin om een meisje in bed erbij vraagt, ben je niet goed genoeg
donateur
2 clint: waar ik de lijn trek of iemand bi is of niet? tja, iig niet bij zoenen. Als een meisje een keer een meisje zoent, is ze nog niet gelijk bi. Ik zoen wel s meisjes, maar verliefd worden of een relatie aangaan met een meisje.. no thanks! ik zie het nog niet gebeuren.
daarom: pas als je verliefd kan worden op beide sexen, relatie kan hebben met beiden sexen.. dan ben je bi. En niet als je s een keertje zoent of wat dan ook, met iemand van hetzelfde geslacht.
daarom: pas als je verliefd kan worden op beide sexen, relatie kan hebben met beiden sexen.. dan ben je bi. En niet als je s een keertje zoent of wat dan ook, met iemand van hetzelfde geslacht.
2 anastasia: ok duidelijk!! maar ik heb ook wel gemerkt dat veel meiden "beweren" dat ze bi zijn, ondanks dat ze toch iets hebben van "ik zou geen relatie met een meid aankunnen zoals ik een relatie met een man zou hebben"...met andere woorden, wel een soortige sexrelatie, maar geen "echte" commitment-relatie...maar zo denk jij er dus absoluut niet over??
2 missoldstyle: hoe vaak heb je wel getriood dan??
2 missoldstyle: hoe vaak heb je wel getriood dan??
Wat een bullshit dat je meteen een zware relatie met een meid (gehad) moet hebbe om jezelf bi te "mogen" noemen! Als je nou alleen op jongens valt en nog niet toe bent aan een vaste relatie mag je jezelf zeker ook geen hetro noemen? Kom op zeg! veel meiden hebben wel bi-gevoelens maar weten het mischien nog niet zeker. De enige manier om daar achter te komen is toch door het te proberen, of nie soms? En als je jezelf dan geen bi mag noemen wordt wel een beetje lastig om andere meiden te vinden. En wat is er mis mee dat sommige meiden wel sex maar geen relatie willen Okee je kunt mischien vinden dat zei minder bi zijn ofzo maar als de ander daar geen problemen mee heeft wat maakt het dan uit? De gevoelens zijn er even goed wel mischien alleen op een iets andere manier!
laatste aanpassing

![[img]http://www.smilies.nl/kiss.gif[/img]](http://www.smilies.nl/kiss.gif)
![[img]http://www.plauder-smilies.de/cry.gif[/img]](http://www.plauder-smilies.de/cry.gif)
![[img]http://www.plauder-smilies.de/love/ladysman.gif[/img]](http://www.plauder-smilies.de/love/ladysman.gif)
![[img]http://www.plauder-smilies.de/kiss.gif[/img]](http://www.plauder-smilies.de/kiss.gif)
ik ben bi hoor

![[IMG]http://smilies.networkessence.net/contrib/sz/killtheimu.gif[/IMG]](http://smilies.networkessence.net/contrib/sz/killtheimu.gif)