Partyflock

Forumonderwerp · 20194
2106x bekeken

Waarschuw beheerder
zyn ze er nie of toch wel of ben ik altyd de enige?....
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn er wel alleen je moet goed zoeken.
Tis hip tegenwoordig om jezelf Bi te noemen dus degenen die ECHT bigevoelens hebben hebben dit denk ik niet in hun profiel staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen bi, maar ik val wel op vrouwen.

(K)je?

Waarschuw beheerder
roxy als jy op n feest ben ken jy ze er dan tusse uitpikke?.. ik nie hoor hahahaa... en ccr ray jy bent zeker n vent hahaah... leuk hoor samen met me vriend na vrouwe kyken..

Waarschuw beheerder
donateur
end of line

Waarschuw beheerder
hallo
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals roxy al zei, het is een hype, ik zelf ben hetero, maar word er een b-tje moe van dat iedereen zichzelf bi noemt, want naar mijn idee ben je bi als je gevoelens kan hebben voor beide geslachten en niet als je met een meid kust meteen bi bent. maar ieder zijn mening, in ieder geval succes ermee :D

Waarschuw beheerder
Dit word toch niet weer zo'n zeik topic of iemand zich wel bi mag noemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee absoluut niet, ik val niemand aan. Iedereen moet doen en laten wat 'ie wil
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas kan ik dat nog niet nee...
Maar ja wie niet waagt wie niet wint he?

Ps Debby.... o ja? ;) :P

Waarschuw beheerder
Nou als je het mij vraagt alleen maar ik ben er al genoeg tegen gekomen hier op partyflock!

Waarschuw beheerder
hallo debby en inderdaad...... en armanda je ken bi gevoelens hebbe of nie,t wordt nie n hype ma de mensen durfe er nu meer voor uit t komen... en bedankt....

Waarschuw beheerder
Ik ben geen bi maar val niet onder die Hype die er nu is. Maar ach ja waarom niet...als je een vrouw toch leuk vind dan schaam ik me nie

Waarschuw beheerder
hier op paryflock misschien wel,krekbek.. geen idee kom hier net kyke...
Waarschuw beheerder
donateur
Missoldstyle, het is echt wél een hype nu hoor,
al die meisjes gaan ineens een keertje zoenen met een ander meisje en noemen zichzelf dan bi.
Alleen maar omdat het hip is.

Maar mij boeit het niet, ik val ook niemand aan.
Maar het is zeker wel een modeverschijnsel!!

Waarschuw beheerder
ik schaam me der ook zeker niet voor,en me vriend vindt t alleen ma leuk :)

Waarschuw beheerder
das hun probleem ik heb al iets meer gedaan met n meisje,en ook nie 1x.. en ja mode wat is dat tegewoordig..
Waarschuw beheerder
zyn ze er nie of toch wel of ben ik altyd de enige?....

Er zitten hier meer bi's dan hetero's volgens mij... :)
Waarschuw beheerder
Jippie *juich juich* Daar komt de eeuwige (wanna) bi discussie weer :vaag:

:[
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gold:

Gek he? Er zijn veel meer mooie meiden dan lekkere mannen!! :P

Waarschuw beheerder
roxy daar heb je wel gelyk in... he gold die foto is by de ministry gemaakt he? en jy bent toch geen homo? hahah grapje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he, wat is dit voor attitude

Waarschuw beheerder
mooie foto ouwe school
Waarschuw beheerder
Missoldstyle 10 oktober 2002 14:47 :das hun probleem ik heb al iets meer gedaan met n meisje,en ook nie 1x.. en ja mode wat is dat tegewoordig..

Wat heb jij dan meer gedaan, haha, nou maak je ons nieuwsgierig :p
Waarschuw beheerder
hapbi together :P

Waarschuw beheerder
wa goudlokje??? gna gna..

Waarschuw beheerder
Ja Roxy
Waarschuw beheerder
ja debby

Waarschuw beheerder
Ja Indian

Waarschuw beheerder
dus j wil t ecg wete?... dan stuur ik je wel n ber okee.gna gna......
Waarschuw beheerder
Jij hebt niks te klagen met die lieve mooide meid van je ;)

Waarschuw beheerder
wie

Waarschuw beheerder
Nee alleen dat ze zo ver weg woont dat is minder
Waarschuw beheerder
bij mij lekker niet ;)...ik woon lekker dichtbij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Woont er ook iemand dicht bij mij? :P
Waarschuw beheerder
yep roxy....en binnen kort misschien nog veel dichter !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar ik doelde meer op een mooie dame beste Indian :P

Waarschuw beheerder
Roxy jij komt uit amsterdam ofnie

Waarschuw beheerder
als meiden het nie erg vinden om het met elkaar te doen, dan kan er nog zo goed nog een jongen bij, Hemels! -> aldus een vriend van me..
Waarschuw beheerder
Wat betreft het 'vinden' van een bi 'iemand' gaat dat toch net te werk als bij hetero's? Je flirt wat en je weet snel genoeg of de ander interesse heeft :)

Ik denk alleen dat het op sex gebied wat meer afwachten is, sommige meisjes willen alleen maar zoenen en sommige durven/willen all the way.

Gewoon duidelijk en eerlijk zijn is denk ik de snelste en beste oplossing!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik jou was zou ik gewoon die penis voorbinden en niet lullen maar poetsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik kom uit Amsterdam...

2 C.C.R Ray: Als ik een lul wil neem ik wel een vent!
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
he he he die bi meiden toch in 2020 is 75 % bi van de vrouwen en ik geef de vrouwen gelijk! he he
Waarschuw beheerder
er zijn ook zoveel mooie vrouwen :)

Waarschuw beheerder
Dat ben ik met je eens brigget

Waarschuw beheerder
donateur
Al waren er alleen maar mooie mannen.. Dan nog niet :kots:

Waarschuw beheerder
Maar UK wat vertel je me nu toch ;)

(K)

Waarschuw beheerder
Bridget is een mooi vrouw ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik er niet aan moet denken om homo te zijn :kots:

En Barbie heeft gelijk. Bridget is een mooie vrouw :)

Waarschuw beheerder
sjoooo hai all daar ben ik zelf weer.. toyax thanks:)
Waarschuw beheerder
Schitterend die toyax altijd met zijn profielpic :D
BI tjah, misschien is het iets wat weer in is?
Vroeger had je de skatebike, tegenwoordig heb je bi ;)(niet dat ik het errug vindt hoor ;))
oooow nu krijg ik zometeen allemaal ellende over me heen ;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van my iedergeval niet wes ;) maar ik weet dat byna elke jongen een vriendin wil hebben die bi is....

Waarschuw beheerder
maar is ook wel gevaarlijker.. Als ik een vriendje zou hebben, moet ik nie alleen oppassen voor meisjes, maar nu ook dan voor jongens!!

Ahhh oorlog!! haha Kiddin'

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zal dan wel een van de weinigen zijn die genoegen neemt met een vriendin die hetero is. Van mij hoef al die poespas niet :)
Waarschuw beheerder
das waar missoldstyle, maar jah je kan niet alles hebben :D ;)
Waarschuw beheerder
*bloos* 2 Barbie & UK

Moeilijke keuze skatebike of een leuk meisje ;)
En om toch nog maar even terug te komen op het mode-verschijnsel bi-zijn, de meiden die het doen om erbij te horen of hun vriendje te behagen genieten er niet echt van, dat is jammer want maakt niet uit wat je doet in je leven, je moet gewoon overal helemaal achter staan toch? :)

Waarschuw beheerder
bridget ik geef je helemaal gelyk (K)
Waarschuw beheerder
:) Ja, ik snap niet dat mensen tegenwoordig zo 'moeilijk' doen, ik ben niet echt bi, dwz ik zou niet een echte relatie met een meisje willen hebben, daarvoor val ik toch meer op mannen. Maar ik voel me wel aangetrokken tot bepaalde vrouwen en je voelt dan vanzelf of je met ze wil zoenen of vrijen, niet om erbij te horen maar omdat ze het simpelweg allebei erg lekker vind!

Eigenlijk is het allemaal helemaal niet ingewikkeld ;)
Waarschuw beheerder
Als je het voor jezelf maar weet en voelt toch?? En idd. niet doen om erbij te horen of om de jongens op te geilen, want uiteindelijk heb je alleen jezelf daarmee toch?? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ZEIK ZEIK ZEIK hoeveel van deze topics zijn er al wel niet....

Meeste meiden vinden het gewoon interessant. Bi ben je pas als je ook gevoelens voor een meid kan hebben.

De helft van de bi mensen hier zoenen gewoon met meiden onder de GHB. Dan ben je geen bi, dan ben je gewoon geil/een slet.
Waarschuw beheerder
he he die wesz wat een held, leider van de planeet je hebt het een beetje door he he!~~

Waarschuw beheerder
daar ben ik t nie mee eens je bent bi als je je sexueel aangetrokke voel met n meid,heeft gevoelens nie veel mee t make.. alhoewel je t altyd nog wel kan kryge.. ma dat is later pas..

Waarschuw beheerder
arme wesz hahahaa...
Waarschuw beheerder
Missoldstyle> Nee, die foto is gemaakt bij het zwembad in Dieren :P En ik ben 100% hetero hoor :)
Waarschuw beheerder
Zworkje: jouw reply is ook al net als al die andere replies die al eerder op PF over dit onderwerp zijn gepost, boeiu dus ;)

Al zoen je met een meisje omdat je niet bi bent maar bijv:

Nieuwsgierig
Dronken
Onder invloed van drugs
Geil
Op ontdekking naar jezelf

etc. wat maakt dat nou uit???? Laat lekker iedereen in zijn/haar waarde en 'zeik' niet zo :)

Net of mannen niet zoenen met meisjes als ze GHB op hebben....pfffff....­wat zijn dat dan? Gigolo's??? *proest*

Waarschuw beheerder
aha gold,lykt sprekend op pkpl van ministry... en geef toch nie als j hetero ben?... ik ben nie zoekende hoor hahahah.. :)

Waarschuw beheerder
hahahaha die bridget :)
Waarschuw beheerder
donateur
je bent bi als je je sexueel aangetrokke voel met n meid,heeft gevoelens nie veel mee t make.

Je begrijpt het zelf niet eens.... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfffffff das toch heel wat anders roxy.. gevoelens en sexueel aangetrokke voele?...
Waarschuw beheerder
Oooooooooit gehoord van LUST en LIEFDE????

Asjemnenou ;)
Waarschuw beheerder
Gewoon zin hebben en verder geen verplichtingen!! Kan bi maar kan ook als hetero. :)
Waarschuw beheerder
:( wordt hier gewoon een beetje belachelijk gemaakt :S ;) :D
Toyax wanneer krijgen ik nou eens die dames van jouw profiel pic te zien jongen ;)

2 bridget: Moeilijke keuze skatebike of een leuk meisje ...
Jah vroeger vondt ik dat wel ;) :D hahahha
Maar nu??? ;)

arme wesz hahahaa

Echt he!!! :'( ;)

Oke ik ga nu maar weer ontopic, maakt me geen fuck uit bi of niet echt bi, het blijft en is geil :D ;)

Waarschuw beheerder
En bi-sexuele jongens ... zitten die ook op PF?
Waarschuw beheerder
donateur
pfffffff das toch heel wat anders roxy.. gevoelens en sexueel aangetrokke voele?...

Juist en het ene is een geaardheid en het andere geilheid.
Waarschuw beheerder
he he die wesz woeeaa, de held!!, maaruu die bimeiden vind ik wel geil hoor de echte dan de neppers vind ik jammer en goor he he hoiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiiiiiiiiii

Waarschuw beheerder
dan zyn we er toch roxy? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad.
Maar jij verwoord het dus verkeerd.
Jij zegt:
je bent bi als je je sexueel aangetrokke voel met n meid,heeft gevoelens nie veel mee t make..

Maar je bent dan geil...
In mijn ogen ben je Bi als je juist wel gevoelens hebt voor mensen van beide geslachten en er niet alleen maar op geilt!

Waarschuw beheerder
zo zie jy t okee.. ik zie t anders pff.. ieder zn eige meening.. en als ik gevoelens kryg voor n meid dan wordt ik wel pot!!!!!!!! en als je bi bent kyk je meestal meer na t uiterlyk in eerste instantie,ma daar kan j alleen ma over mee praten als je bi bent...
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker dan, als je vrouwen met gevoelens voor vrouwen POT noemt schaam je dan alsjeblieft DIEP om jezelf Bi te noemen!!!!

PUNT!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken een meisje die claimt dat ze bi is...ze legt t uit als: wordt wel aangetrokken door de uitstraling van een meid, of ze lekker is etc...gaat ook naar bed met meiden, maar zou niet een vrouw als vaste leefpartner willen hebben...hoe denken jullie hierover dan?? is ze bi of niet??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen Ja.
Maar ergens vind ik toch dat je pas jezelf echt als bi kunt bestempelen als je hetzelfde voor beide geslachten kunt voelen.
Dat houdt dus ook in een relatie met iemand van hetzelfde geslacht aan kunnen (willen) gaan.

Waarschuw beheerder
clint ik vindt dan dat ze bi is,ze denkt t zelfde als my zo denk ik er namelyk ook over.. :) #### ik schaam me zeker nie,en al helemaal nie voor jou roxy.. pffffff......

Waarschuw beheerder
en tuurlyk ken je wat voelen voor n vriendin,dat doe ik ook maar dat staat los van t bi zyn......
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind ook dat ze bi is...alleen lijkt t me ook wel zoals roxy zegt, dat je open moet staan, voor een relatie met iemand van hetzelfde geslacht...

Waarschuw beheerder
open staan voor n relatie met ander gaslacht??? ik ben bi en heb n vriend.. dus heb ik al n relatie,en uit myn idee kan j ma een relatie hebbe....
Waarschuw beheerder
donateur
2 missoldstyle ja dat klopt ook wel...maar toch, op het moment dat je vrijgezel zou zijn, zou je daar toch wel open voor moeten staan of niet??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat gaat ook ooit uit.
Zou je dan een relatie met een vrouw willen?
Ik bedoel kun je ook VERLIEFD worden op een vrouw of wil je alleen de lusten?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook gehoord, dat ondanks je wel op een vrouw verliefd zou kunnen worden, je zult toch wel altijd die "mannen-kracht/gevoel" missen, die je in je leven altijd wel hebt gevoeld binnen een relatie, of ervaar je dat niet zo roxy??
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, dat ben ik met je eens Clint maar ik zie dat niet als een gemis.
Want als je bi bent en dus van beide "kanten" houdt is er geen sprake van missen maar van keuzes maken.
Zo zou je een man missen als je met een vrouw bent maar een vrouw als je met een man bent...?
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat klopt ook wel weer roxy!! :) that's why i love women, so i only have to miss tha women!!!! :D heheheheheh
Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn ding, respect to all.

Ik val op mensen gewoon. Al mijn relaties tot nu toe zijn met mannen geweest maar dat komt ook voornamelijk omdat het gewoon moeilijker contact leggen is met iemand van hetzelfde geslacht (vind ik)
Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit verliefd ben geweest op een meisje.... volgens mij eerder nog zelfs dan dat ik ooit op een jongetje verliefd werd...
I just don't have the guts, i wish *zucht..*
Waarschuw beheerder
donateur
oh dat is niet zo moeilijk hoor roxy!! die vriendin van me had daar ook zo moeite mee...ik heb gewoon gezegd: als je van beide weet hoe je over meisjes denkt, dan moet je gewoon wat brutaler zijn en gewoon aantonen dat je haar een lekker ding vindt, en als je dat wat vaker "oefent" dan zul je zien, dat je er veel makkelijker overgaat praten, dat is het belangrijkste, het moet je gewoon normaal aanvoelen als je erover praat met een andere meid, dan neem je ook gelijk haar onzekerheid weg!! :)

Waarschuw beheerder
ik zou in iedergeval niet alleen op n meisje kunne vallen als ik vrygezel zou zyn.. daar vindt ik jongens t leuk voor..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vink ook wel wat hebbe hoor een bi vriendin,beter dan een standaard relatie,

Waarschuw beheerder
hahaha clint ik zou dat mannelyke wel misse en dan hab ik t nie over zn ieniewienie ma t stoere gedeelte hahaha..
Waarschuw beheerder
Wat ben je dan precies als je wel een relatie met een man hebt maar toch af en toe zoent of sex hebt met een vrouw vraag ik me af? (dus geen relatie met een vrouw)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsjezus een man 2 vrouwen relatie volges my vatte ze de link nie hiero, wat is nou t mooiste wat een man zich kan wensen ????

Waarschuw beheerder
Maakt het nu wat uit wat je bent danm, nee toch als je iets leuk of lekker vind en het kan waarom niet.

Ik kan mezelf dan ook wel heel de tijd gaan afvragen of ik wel bi ben, terwijl ik ook een vriendin kan hebben en ook sex met haar heb.
Waarschuw beheerder
he he die Bimeiden toch langzamerhand worden we er moe van he he
Waarschuw beheerder
Ze zijn onuitputtelijk ;)

Waarschuw beheerder
Vraagje voor de mannen op dit topic?De meeste mannen vinden het niet erg als hun vriendin zoent/sex heeft met een andere vrouw.Waarom is dit schijnbaar niet zo erg als zoenen met een andere man???

Is het met een vrouw dan geen "vreemdgaan".
Waarschuw beheerder
Heeeeeeele goede!!!! Daar verbaas ik me dus ook over, maar ik persoonlijk vind sex met je eigen vriend heel anders (intiemer) als sex met een meisje, tenzij je er natuurlijk echt een langdurige sexuele relatie met een vrouw op na houdt naast je vriend.
Maar dat is voor iedereen denk ik verschillend, van je vriend hou je met hart en ziel en met een meisje is het meer lust.
Waarschuw beheerder
donateur
2 debby-->> helemaal met je eens!! :)

2 judith-->> mannen zien elkaar altijd als concurrentie, wie is de beste etc...van een vrouw hebben we dat gewoon veel minder denk ik...toch is t gek om je vriendin voor t eerst met een andere meid te zien tongzoenen...

Waarschuw beheerder
Het hoeft niet altijd lust te zijn met een meid, maar toch ook gevoelens.

Ik denk dat niemand hun gevoelens in de hand kan houden of het nou naar een man, vrouw of beide isa.
Waarschuw beheerder
donateur
precies, als je aan een meid vraagt, of t lekker met een andere meid is dan met een jongen, dan krijg je altijd te horen: is "anders"...het is allemaal wat gemoedelijker/teder en niet zo "ruw" (wat ze ook wel weer zo nu en dan lekker vinden :P), dus het is zeker niet alleen maar lust, het gebeurd met meer gevoel, maar ook weer geen liefdesgevoelens...

Waarschuw beheerder
Ja maar als ze aan mij vragen met welke man ik het lekkerder vond dan is mijn antwoordt ook dat het anders is. Maar tuurlijk is het anders maar met gevoelens bedoelde ik dat je ook verliefd op een vrouw zou kunnen worden en het hoeft niet altijd teder te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Andere persoon, andere seks.
Man of vrouw.
Het is nooit hetzelfde.

Gelukkig maar...
Waarschuw beheerder
Toch wel interessant om zo al deze replies te lezen moet ik zeggen :)

Waarschuw beheerder
debby dat klopt wel maar eerste instantie is t toch lust?.. en gevoelens kan j dan ook hebbe maar dan niet van,ik hou van j zoals ik van me vriend hou.. ma andere gevoelens zyn dat...

Waarschuw beheerder
Maar van je ex hield je toch ook op een andere manier dan van je huidige vriend.

Dat is toch ook niet hetzelfde.

Waarschuw beheerder
ja maar t gaat hier toch om bi zyn?...
Waarschuw beheerder
donateur
ja het is logisch dat je van iemand anders, anders houdt...maar je gaat vaak wel met dezelfde "aanpak" een relatie in toch??

Waarschuw beheerder
Wat maakt het ook allemaal uit.
Waarschuw beheerder
donateur
maar eerste instantie is t toch lust?.. en gevoelens kan j dan ook hebbe maar dan niet van,ik hou van j zoals ik van me vriend hou.. ma andere gevoelens zyn dat...

He????? Kun je dat een beetje helderder uitleggen svp?

Waarschuw beheerder
Maar nu hebben er nog niet echt veel bimeiden gereageerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we een nieuw topic openen:
"Bi-dames meld u hier!" :D

Waarschuw beheerder
Een date topic voor bimeiden is dat niets. Ik wil wel daten namelijk.

Waarschuw beheerder
voor n andere vrouw heb ik dan lust gevoelens.. snap j t?.... van me vriend hou ik... ja wel debbie,zyn er al 2 voorby gegaan hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
ik denkt dat veel bimeiden nog aan t werk zijn...die melden zich later pas...
Waarschuw beheerder
donateur
/me wil oook date! ;)
Waarschuw beheerder
liever Bi meiden dan Potjuzz :s heehehe
Gelukkig zijn er meer vrouwen dan mannen op de wereld

Ik ben blij dat in Nederland iedereen kan zijn wat hij/zij wil :D

Waarschuw beheerder
Dus nu nog een leuke bimeid die wil daten met mij.

Waarschuw beheerder
Dat valt zwaar tegen. Maar serieuze reacties van meiden altijd welkom.
Waarschuw beheerder
donateur
Geloof ik helemaal nix van Debby....

Waarschuw beheerder
Maar ja wees eens reeel er zijn maar weinig meiden die op je afstappen om je eens mee uit te vragen of een praatje met je beginnen omdat je misschien niet op die zelfde manier denkt.

ik stap ook niet zomaar op een meid af om bijv. te zeggen dat ik haar er erg lekker uit vind zien en haar dan misschien ook nog mee uitvragen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat klopt, meiden durven dat vaak niet zomaar...daarom moet er ergens gewoon een "plek" zijn, waar al die bi-meiden weten, waar ze eventueel voor kunnen komen toch?? net als een snoepwinkel ;), je komt er om snoepjes te kopen, die je lekker vind...heheheheh

Waarschuw beheerder
Clint dat is wel heel oppervlakkig....
Waarschuw beheerder
donateur
Nee i get your point...

Laten we een feestje organiseren.
Voor iedereen toegankelijk maar bij binnenkomst een button uitkiezen met je geaardheid en beschikbaarheid erop!

Ps: Debby je bent lekker, wil je met me uit? :P:P

Waarschuw beheerder
2 Roxy ja
Waarschuw beheerder
Doe mij zo'n 'snoepwinkel' ;) daten vind ik een beetje vreemd, meestal klikt het of het klikt niet en als je echt op zoek gaat vind je toch nooit iemand. En ik heb ook wel eens 'last' van aandringende typetjes die mijn typetjes helemaal niet zijn, dan voel ik me echt een beetje als loslopend wild...
Waarschuw beheerder
donateur
ja precies roxy!! zoiets...wel alleen vrijgezellen, tenzij je bi bent!! :) En niet teveel jongens, bijna geen!! :P heheheheh, ik wel natuurlijk, ik heb hier ook aan meegebrainstormed!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Debby:[img]http://www.smilies.nl/kiss.gif[/img]

:P
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.smilies.nl/

Waarschuw beheerder
Om ff een antwoord proberen te geven op de vraag waarom mannen het minder of niet erg zouden vinden als hun vriendin zou zoenen/sexen met een andere meid, maar het niet zouden accepteren als zij dat met een andere gozer doen, is gewoon een beetje terug te vinden hoe de natuur in elkaar steekt, dunkt me.
Een andere gozer wordt gewoon gezien als bedreiging; het geeft je het gevoel dat je minder bent en/of niet goed genoeg bent en onderdoet voor die andere gozer...als je iets met iemand hebt dan heb je het gevoel dat 'die persoon van jou is'...
Als je vriendin staat te kleffen met een andere meid, dan zal dit in veel gevallen minder erg zijn, omdat jij als man niet te vergelijken bent met een vrouw, en je zou het eerder als 'raar' kunnen beschouwen dan als een onacceptabele actie [als je er toch iets op tegen hebt] of juist als grappig en/of spannend als je het allemaal niet zo erg vindt....en dan kan je je weer afvragen waar de grens ligt...is sex voor hun 'toegestaan'?
Maar meestal is het antwoord 'ja', als de man zelf mee mag doen natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
wimx daar heb ik helemaal niks meer aan toe te voegen:)

Waarschuw beheerder
ik wel ;)

Ben ik, als man zijnde, een uitzondering omdat ik niet van bi-sexuele trio's met mijn vriendin droom? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
naa ik zou het ZEKER nie tof vinden als ik me boyfriend met een andere jongen zou zien zoenen hoor.. of meissie natuurlijk..

Waarschuw beheerder
op dat gebied ben je een uitzondering,vindt ik dan.. maar daar heb ik respekt voor:)

Waarschuw beheerder
Wim X:duidelijk antwoord!Thnx.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yanze ik droom er ook van dat weet ik wel ,ik met 2 vrouwen schitterend ,alleen t id al hahaha perfekt als t ooit zou uitkomen !

Waarschuw beheerder
ha die vakkie w gewoon de goeie meid uitkieze hihi.... later..(K)
Waarschuw beheerder
donateur
nou ook al heb je een bi-meid, de vraag is natuurlijk of ze t wel over haar hart een krijgt om je te delen met een andere meid :) (ik heb wel anders ervaren namelijk :()
Waarschuw beheerder
nu is het wel weer genoeg dat gelul over bi meiden los pablos

Waarschuw beheerder
[img]http://users.pandora.be/aernout/pictures/breezah.gif[/img] ik ben bi hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ha die base grapjas hahahaha.... ### dat is zo clint...

Waarschuw beheerder
donateur
op feesten lijkt het alsof alle meiden bi zijn, maar in werkelijkheid zijn dat er volgens mij een stuk minder..
bi ben je pas, als je met biede sexen een relatie aan kan gaan. op beiden verliefd kan worden. zo zie ik dat tenminste.
Als je af en toe met meisjes zoent enzo, ben je nog nie gelijk bi.
Dat vind ik tenminste hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar blijken verschillende mensen verschillende meningen over te hebben...de meeste vinden het niet zo anastasia...

waar trek jij die lijn dan?? bij het zoenen of ergens anders??

Waarschuw beheerder
clint ik trek die lyn wel op n cdtje hahahha... :)
Waarschuw beheerder
donateur
BAH!!! 2 vrouwen met elkaar is echt vies!!!

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat ben ik niet bepaald met je eens hoor... :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 xypzo liever 2 vrouwen met elkaar dan 2 homo's gadverdamme,toch vind ik t zo!!

Waarschuw beheerder
xypso totdat j zeker zelf mee mag doen en dan vindt j t lekker...

Waarschuw beheerder
;) (Y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vooral serieus op xypzo gaan reageren

:D

MAar ja, ik ben der nog steeds op tegen ;) Bi is uit de mode. Alle bi vrouwen moeten maar naar mij toe komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsjesus wat een reaktie hierboven!!!(van damien-kontwol b.v. dus.echt van de ouwe stempel dusss...
Waarschuw beheerder
donateur
Ouwe stempel

Yeah, right

Ik word gewoon overspoeld door bi-vrouwen

Ik denk dat 75% van de vrouwen met wie ik feest bi is. En van degene van wie ik weet dat ze echt gewoon bi zijn omdat ze bi zijn kan ik het heel goed accepteren hoor, maar der zijn der veel te veel die het doen omdat het mode is, en daar kots ik gewoon op.

Wat ik ook jammer vind aan veel bi vrouwen is dat ze vinden dat als ze bi zijn maar een vriend hebben, dat ze dan gewoon nog met andere meiden mogen zoenen (en van jongens vind ik het nog veel stommer dat ze het toestaan, je gaat gvd je eigen vriendin toch niet delen (behalve natuurlijk als je aan haar niet genoeg heb en gewoon zo zoveel mogelijk vrouwen in bed wil hebben) Ik bedoel, het is natuurlijk een hele makkelijke manier om een trio te krijgen. Een vriendin die bi is, alles toestaan en hoppa, simpel geregeld.

I Would Never Do That

My girl would be mine, and I would never share her
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom plaats je er dan uberhaupt op dat je erop tegen bent, dan krijg je zo n reaktie
Waarschuw beheerder
donateur
Trio lijkt je niks Damien?
Je weet niet wat je mist....:D
Waarschuw beheerder
donateur
Trio is toch voor mensen die niet genoeg hebben aan hun eigen partner????

En neej, trio lijkt me niks :D

Der zijn is 2 vrouwen die het geprobeert hebben, maar dan zeg ik toch lekker nee
Waarschuw beheerder
donateur
nee trio is voor mensen die niet kunnen kiezen :P

NEE gezegd? You fool!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfff geen trio, dacht t wel, k zou der echt geen nee tegen zeggen dan wel met 2 vrouwen uiteraard
Waarschuw beheerder
donateur
Fool ;)

Dat klinkt wel goed :D

Denk dat dat me nieuwe bijnaam word

Maar ja, ik ben gewoon lekker braaf
Waarschuw beheerder
donateur
vakkie-w 16 oktober 2002 12:08
pfff geen trio, dacht t wel, k zou der echt geen nee tegen zeggen dan wel met 2 vrouwen uiteraard
----

Stuur ik ze de volgende keer wel door naar jou
Waarschuw beheerder
Ben het meest met Damien eens!!

Meisie die BI zijn en met hun vriend en 1 van hun so called bi girls een trio willen doen met hun vriend erbij is simpel weg ,OMDAT ze niet in hun eentjuhh hun vriend kunnen bevredigen....die mokkels kenne gewoon niks dus nemen ze er iemand bij.

2Damien your right no f*cking body tough my girl unless you wanne be [img]http://www.plauder-smilies.de/rough/schuss.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ach met sommige valt dr niet te communiceren hier,merkik al,maarre z zyn welkom hoor,
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ravebeast :D

Ja, soms is het zo dat ze de man niet kunnen bevredigen

MAar ik denk dat het in nog meer gevallen is dat de man de vrouw niet aankan, en dat ze der daarom dus nog maar een vriendin bij neemt

dus mannen

Als je vriendin om een meisje in bed erbij vraagt, ben je niet goed genoeg
Waarschuw beheerder
ooowww SJIT :S
Daarom wou ze ook meerdere vriendjuz :9 hahaha

[IMG]http://smilies.networkessence.net/contrib/sz/killtheimu.gif[/IMG]

Waarschuw beheerder
donateur
2 clint: waar ik de lijn trek of iemand bi is of niet? tja, iig niet bij zoenen. Als een meisje een keer een meisje zoent, is ze nog niet gelijk bi. Ik zoen wel s meisjes, maar verliefd worden of een relatie aangaan met een meisje.. no thanks! ik zie het nog niet gebeuren.
daarom: pas als je verliefd kan worden op beide sexen, relatie kan hebben met beiden sexen.. dan ben je bi. En niet als je s een keertje zoent of wat dan ook, met iemand van hetzelfde geslacht.

Waarschuw beheerder
jaja wat moet je hier nou van zeggen....
Ik vind het allemaal maar hokjes gedoe!
En aranka je weet ut he ;-)

Waarschuw beheerder
wat n pan klare onzin kenne mense verzinnen zeg.... pfff... myn vriend komt ech niks t kort by my en anders om ook nie.. ik zie t gewoon als n verryking van me sex leven.. en heb ech nie elke week n trio hoor.. gelukkig hebbe we allemaal n eige mening... :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was bi
Waarschuw beheerder
nou moppie je doet maar lekker waar je zin in heb ! en als r iemand wat tegen heeft ? das dan pech voor diegene !!
hehehehe xxx+X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
2 anastasia: ok duidelijk!! maar ik heb ook wel gemerkt dat veel meiden "beweren" dat ze bi zijn, ondanks dat ze toch iets hebben van "ik zou geen relatie met een meid aankunnen zoals ik een relatie met een man zou hebben"...met andere woorden, wel een soortige sexrelatie, maar geen "echte" commitment-relatie...maar zo denk jij er dus absoluut niet over??

2 missoldstyle: hoe vaak heb je wel getriood dan?? ;p

Waarschuw beheerder
clint zo denk ik er nou over... hoeveel x ik al getrood heb? hahaha.. 3x.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
2 missoldstyle: dus als ik het goed begrijp manuela, vind jij dat je wel kan sexen met een meid, maar geen relatie met een meid kan aangaan, zoals jij een met een man aan kan gaan?? dat is dus ook jouw definitie van bi zijn??

3x?? :P lucky man you got there ;) hehehehehe
Waarschuw beheerder
Ik heb ooit een gewelige ervaring gehad met een goeie vriendin van me die bi is :kwijl: :P En nu het uit is met m'n vriendje merk ik dat ik meer naar meisjes ga kijken, moet ff geen kerels meer :bah: Maar waar zijn al die gezellige bi-chickies? want ik ken ze niet :s Bij deze gelijk ff een oproepje! :D
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Missoldstyle 16 oktober 2002 11:31
xypso totdat j zeker zelf mee mag doen en dan vindt j t lekker...

Dat weet je niet, misschien heb ik het wel nooooooit naar mijn zin gehad! ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een bullshit dat je meteen een zware relatie met een meid (gehad) moet hebbe om jezelf bi te "mogen" noemen! Als je nou alleen op jongens valt en nog niet toe bent aan een vaste relatie mag je jezelf zeker ook geen hetro noemen? Kom op zeg! veel meiden hebben wel bi-gevoelens maar weten het mischien nog niet zeker. De enige manier om daar achter te komen is toch door het te proberen, of nie soms? En als je jezelf dan geen bi mag noemen wordt wel een beetje lastig om andere meiden te vinden. En wat is er mis mee dat sommige meiden wel sex maar geen relatie willen Okee je kunt mischien vinden dat zei minder bi zijn ofzo maar als de ander daar geen problemen mee heeft wat maakt het dan uit? De gevoelens zijn er even goed wel mischien alleen op een iets andere manier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een kutgezicht toen ik opeens me ( nu ex ) vriendin zag zoenen met een andere meid.

Was dan wel voor de lol , maar leuk is anders.
Waarschuw beheerder
Tja kan ik me voorstellen.
Maar zo denkt niet iedereen erover. De meesten zullen het wel geil en sexy vinden.

Waarschuw beheerder
Pffff! Vind vrouwen leuke/mooie wezens, maar als ik deze discussie zo volg is mij meteen weer duidelijk waarom ik een relatie heb met een man....;)