Partyflock

Helpdesk - En vergoeding daarvan

 
Forumonderwerp · 20102
Ik heb een vraagje voor de mensen die op de helpdesk werken. Het zit zo:

Ik werk fulltime als systeem-, netwerkbeheerder. Daarnaast draai ik helpdeskdiensten tijdens openingstijden van filialen van ons bedrijf. In het kort komt het neer op een ongeveer 28 uur per maand:

Donderdag van 17.00 tot 22.00u
Vrijdag van 17.00 tot 22.00u
Zaterdag van 8.00 tot 18.00u
Zondag van 11.00 tot 19.00u

Dit, voor het gemak, 1 x per maand omdat we met 4 personen zijn.

Heeft iemand toevallig een soortgelijk iets, en wat zijn de vergoedingen daarvoor ? Zowel geld, als vrije uren, etc.

Ik ben zelf namelijk druk bezig met een nieuwe regeling, en wil me niet af laten schepen met een knaak en een rol drop (wat momenteel wel het geval is, m.b.t. de helpdesk).

Alvast bedankt !
Ligt eraan op welk niveau dit is...

Vrije uren? bedoel je verlof uren? volgens mij is dat iets van rond de 30 voor je op jaarbasis... als je zo weinig werkt... 28h/maand is dus 7 uur per week. Dus dan zou je op jaarbasis 4 weken ongeveer vrij krijgen.

Loon tja... ik weet niet, wat ik al ligt aan de complexiteit. Ergens tussen de 10 en 50 Euro per uur