Partyflock

Forumonderwerp · 19997
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie wel een aantal techno DJ's, en ook een aantal hardstyle DJ's, maar wat wordt er nou gedraait? Komt er ook hardcore of oldskool ofzo?

Waarschuw beheerder
gewoon puur italiaans RAMMEN :bounce:

Waarschuw beheerder
Hoop dat op het einde er wat armegeddon project op gegooid wordt, zou ik geen problemen mee hebben...

En van Tankis en Savietto kunnen we gewoon lekkere Italiaanse Hardtrance verwachten..

Waarschuw beheerder
Ah johh ,,alsof niemand weet hoe technoboy draait,damnn komop nou...
Waarschuw beheerder
Het moet volgens mij anders worden..gewoon lekker opbouwend....hardtra­nce ...ita hardstyle......hardc­ore :D....en dan weer pleiten
Waarschuw beheerder
Ik hoop in ieder geval wel dat er veel onbekende keiharde platen gedraaid worden, dus niet die standaard HS platen. Zijn de draaitijden trouwens al bekend?
Waarschuw beheerder
HET ENIGSTE WAT IK WIL IS GEWOON SNOEIHARDE ITALIAANSE HARDSTYLE DAT LATER OVERLOOPT OP DE SNOEIHARDE ITALIAANSE HARDCORE!!!!! dat zou wel erg superrrrrrrrrrrrr!!!­! zijn... maar ik ga in iedergeval wel los... maar borsato of celine dyon ofzo mogen best komen als ze maar lekker gemixt doen met fucking gruwlijk harde hardstyle celine dyon zingt en dan technoboy met zijn gruwlijk harde basslijn erin en gruwlijk harde kicks erbij oooooww heerlijk :bounce: niet normaal:P:P:P cya @ XQ!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Demon Discord 8 oktober 2002 20:26
italiaanse Hardstyle....
luister eens wat platen onder het STIK label en dan weet je wat ik bedoel

iig zit het heeeeel dicht tegen hardcore aan
mensen die op de Qbase hardstyle zijn egweest waar Vortex (officieel hardcore dj) en daniell;e mondello draaiden zijn geweest weten wat ik bedoel als ik zeg dat het HARD is!

____________________­____________________­_

:kots:

HOE DURF JE TE ZEGGEN DAT HET BIJNA HARDCORE IS?

hardstyle = standaard kicks zware bassen trance geluidjes/ gejatte oldskool samples

hardcore = meer distorted kicks & bassen EN TOTAAL niet te te vergelijken met rukstyle

ik :kots: op dit soort vergelijkingen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er wordt house gedraaid die zo enorm exclusive is dat het nooit wordt geproduceerd en uitgebracht, behoorlijk exclusief dacht ik zo !!!
Waarschuw beheerder
Inus Italiaanse hardstyle is over het algemeen wat harder dan de nederlandse/duitse sound die je bijna altijd krijgt te horen...... zou denk ik wel een beetje de new style kant op neigen...

Waarschuw beheerder
INUS>> Als je niet weet waar over je praat zeg dan ook niks...