Partyflock
 
Forumonderwerp · 19903
­ Nederland
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 21 december 2002 om 21:00
 
Al Uitverkocht?
Heb Er Mensen Over Horen Zegguh Dat al Uitverkocht Is
Hoop Van Niet Heb Nog Geen Kaartje
Wie dat heeft verzonnen dat eenrichtingsverkeer ,
egt 3keer nix.
Met 50000 man wordt ut echt een zooitje anders !
mwa ja ,misschien ik zou het weliz willen zien.Vind trouwens 50.000 gewoon teveel,niet leuk meer gewoon.
IC word goed! betere techno.

Ik weet wel waar ik te vinden ben.
op een kwartiertje na (6)
 
Ik krijg bijna de indruk dat Innercity als een Techno feest gezien wordt. Dat klopt niet!
Nee dat klopt niet
 
Euh maar er staan wel meerendeels techno dj's. Dus dat mensen dat denken is op zich niet zo vreemd.
 
Oh ik dacht dat het een feest was voor allerlei stijlen maar waar de Teschno mensen de naam van Innercity voor zich opeisten ;-)

I LOVE INNERCITY schijnt het volgend jaar te gaan heten!
laatste aanpassing
ik geloof dat ik de enige ben die dat 1richtingsverkeer niet vervelend vind! kijk maar naar een paar jaar geleden hadden ze dat nog niet, werd ech chaotisch in die gangen!! en een stukje lopen is zo erg nog niet beetje ouwehoeren, beetje mensen kijken enz enz
Tering, ik krijg hier de indruk van als er geen hardstyle of techno word gedraaid het sowieso al een kut feest is. (Zeg het me even als ik er naast zit)

Ik ga er dus wel heen en heb er onwijs veel zin in en zit niet meteen te zeiken op die gene die er heen gaan!! Word er een beetje moe van, ieder z'n eige voorkeur toch?!

RESPECT THAT
 
ik ga ook gewoon heen ken mij het schele
maar ja ik vind dus ook hou je nie van hardstyle of is het geen hardstyle feest is het meteen minder...maar ja

100 x al gezegd geloof ik

respectere van andere + muzieksoorten is hier erg laag
 
Euh er word Wel Hardstyle en techno gedraaid op IC. Maar het is gewoon te druk. En ik blijf erbij dat eenrichtings verkeer is klote. Ook al is het nodig met zoveel mensen.
It's Olav i loveeeeee!!!
innercitty is gruwelijk, en wij uit noord zijn ckers aanwezig!!!

lekker :bounce: de hele avond!!!
laatste aanpassing
 
oops wrong box. :D
laatste aanpassing
ik moet zeggen innercity vorig jaar was bagger. maar ik ga dit jaar toch echt wel ff een kijkie nemen al is het alleen voor umek
 
wrom vond iedereen het bagger vorig jaar ?

von liebing, dave clarke en fixmer ook eg super draaien en de sfeer zat er in de techno zaal ook lekker in
mee eens!

ben blij dat ik toen in de techno ben gebleven en niet naar sven vath ben gegaan, zoals mn vrienden,
die wouden nog terug, maar helaas! :)
achja als het nix is rol ik naar huis, is er practies om de hoek (30 min lopen) en bouw ik daar een feestje :)
ja ik heb mischien vorig jaar te veel gelopen ja
Nee joh, ik heb ze een weekje geleden gehaald dus ze zullen er nog wel zijn ;-)