Partyflock
 
Forumonderwerp · 19898
­ Nederland
hehehe yeah gewoon eens een keer een leuk feessie in Millennium ( jah die discotheek in Castricum waar normaal alleen maar 15/16 jarige breezahsletjes komen :D )

MILLENNIUM vrijdag 8 november QUADRAL POWERBEATZ met

MARK VAN DALE
DANA
KEANU

:bounce: :bounce: leuk feessie voor de vrijdag :)
laatste aanpassing
me 2 gangsters! verslagje van the party off the millenium!:D
Hahah wordt cker lachuh, de oude garde weer terug op zijn ouwe plekkie. Oja enne os, geen stoplicht op je hoofd zetten dit keer :P :P
 
op de agenda staat ie toch ook op de 8ste? meld je maar aan en geef toe dat je naar t feest van t jaar gaat want ik heb niet voor niks t op de agenda aangemaakt!
 
ff een admin aan zn/der haren trekken ;D
krijg net berichie van admin dattie op 8 nov. al staat maar ik zie tog nix :s
 
hij is zelfs helemaal weg :S:(
moet ie weer opnieuw aangemeld worden ofzo
 
hij is idd weg, maar ik heb m wel bij mijn lijst staan weet alleen niet of jullie die kunnen zien...maar t gaat er om dat we weten wanneer we erbij moeten zijn om dit wereldse event mee te maken :D

en anders gewoon ff kijken op www.samsam-millennium.nl
 
ik kreeg net te horen dat er te weinig informatie bij stond :S
hij staat nu ookk nie meer in me agenda :'(

maar tog gaan we ff feessie bouwen :D

wordt cker tof als Dana I Like it Loud gaat draaien, heerlijk :D
he striker beste man .......:P hoelaat gaat dana draaien weet jij dat toevallig?

zonie zie je daar wel:D

:bounce:
 
er zijn nog geen tijden bekent over wie waneer gaat draaien, hoeveel t kost enz. alle (en das eerg weinig) info staat op de site van de mill.
 
ik heb geen flauw idee, is al zo'n 2 jaar geleden dat ik er ben geweest :)

hoop dat het wel lang duurt :| denk dat wij er ongeveer 10 a 11 uur zijn
 
Dtjuh in de mill........wat een lol ! :P
 
wie kan hem goed in de agenda zetten, dit reuze feest verdient een ereplekje...:D
eerste meeting op het bankje aan het water tegenover geesterduin. Met een fles apfelkorn of calumba !!

dan kom ik wel ff mee denk
 
dat is aankomende zaterdag lippes :)
ff vleermuisjes boven het vijvertje oproepen ;D

OPROEP!

maar voor 8 november is dat ook wel een tof idee! iedereen neemt een eigen fles mee, en we verzamelen en zuipuh dan bij het parkje/vijvertje langs de bloembakkenstraat (zomerweg geloof ik) ter hoogte van de BP!
wie komen er nog meer?
laatste aanpassing
Standaard Castricum tijd, 21.00 tot 2.00
 
achterin?? 5 minuutjes lopen van de Sands vandaan, moet voor jou als postbode tog wel te doen zijn :D
Als je de dorpsweg doorfiets is het bij dat kruispunt 100m rechtdoor
laatste aanpassing
onnodig verspilde energie :) ik stel voor bij de spuit lekker makkelijk centraal in Heemskerk, nl. meestal als ik in Castricum kom is me fles op omdat ik me niet kon beheersen :D
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=meeting;ACTION=single;MEETINGID=496
 
Beatrix en Claus zitten 's avonds thuis voor de buis, zegt Claus: "Hey Beatrix, zal ik ff wat bitterballetjes voor ons maken?" Bea: "Goed idee Claus, dat gaat er altijd wel in! :P"
Claus dus naar beneden de keuken in voor de bitterballetjes.
Na 10 minuten is Claus nog steeds nie terug en Beatrix denkt er zal toch nix gebeurd zijn! :S Ze besluit maar ff af te wachten maar na 20 en zelfs 30 minuten is ie nog nie terug. Beatrix loopt de kamer uit en onderaan de trap komt Claus net aanlopen met een supergrote schaal en een hele berg bitterballen erop. Beatrix: "Claus, ik hoef er maar een paar hoor!" Claus: "Dat weet ik schat, maar ik ben nog nie boven" :D:D:D
laatste aanpassing
 
Present :D
 
komen nie alleen mensjes uit Heemskerk Oscar ;)
nou en al die boeren uit Castricum en Uitgeest boeie tog niet :D :|
 
Dan nemen we Dana ook wel mee naar de fontijn!
 
staat wel in me agenda ja :D
 
pcies, ff kleine meisjes lastig vallen ;D
 
plant iedereen dit vette feest nou ff in zn agenda!!!
Dana is idg gereserveerd van 22.00 tot 24.00 :P
 
zo vroeg al :S
dan zitten we nog in het park
huh van 22.00 tot 24.00 volgens mij niet want ik hoorde dat ze na Mark van Dale draait

Dana zal wel als laatste draaien dus van 00.30 tot 02.00 denk ik

trouwens Hans ik heb feessie bij me oom en tante (naast bieb Heemskerk) zit bij hun in huis omdat ze op vakantie zijn :P :devil:
laatste aanpassing
 
stampen met een BrEeZaH in je hand !
Dat was de tijd dat ze gereserveerd was voor Millennium
 
Wij hebben gister de Millenium goedgekeurd! :D
Haha, wat een lol daar zeg, 10 geile pubertjes achter me reet aan daar, heb der maar ff eentje gepakt ook. Kippie van 15 dus ;D

Verder was het parkie nog steeds zeer plezant!

Muziek op einde van de avond was wel oke, heb paar nummertjes onthouden met me halflamme harses:
Ard und Jorn - 16
Pavo & Prophet - Hardhouz Generation :|

Daarnaast 2 man twee lekke banden, maar dat boeit nie :S

Volgende week weer dus!!!! :D
laatste aanpassing
Mill Tha Place 2 Be!!!!!!! (5 jaaar gelede :))
Gaan we ouderwets lam Size??? Of moet ik weer rije :(
2 Size http://www.abuse-bookings.nl
 
na twaalven is ze nie meer geboekt, kan dus best zijn dat ze wel later komt

anders blokkeren we de ingang ff, zodat ze nie eerder ken beginnen ;D
in de tussentijd zal ik mijn kunsten ff vertonen :D
IK BEN ECHT REUZE BENIEUWT HOE HET GAAT WORDEN IK BEN AL DIK 2 JAAR NIE MEER GEWEEST:p
 
Whehehe, ik 2 dagen ;)

Ik vind het trouwens nie vreemd dat ik van die trap ben geflikkerd, was een smalle klotetreetjes zeg :@
Andy jij kwam er een halfjaar geleden ook nog :P
tuurlijk gaan we lam, als niemand wil rijden ga ik wel met de bus ofzo en dan tax terug :D

maar line up is volgens mij 20-22 Mark van Dale 22-24 Dana en dan van 24-2 Keanu want die gast organiseert het en sluit zelf af..

Hans foei :devil: 15 jarige breezersletjes scoren :D
 
ik ben gescoord :$

en trouwens, ze dronk gewoon bier! :P
laatste aanpassing
 
kleine treetjes hans? ik heb nergens last van (maar heb dan ook maatje 36)dus misschien zijn je voeten in de loop der tijd gewoon gegroeid...

en jij werd gescoord door een meissie van 15, val jij zo op van die jonge kinderen dan? :D
 
nee, voeten zijn nog even groot :)

verder, meisjes van 15....... tja, ouder kon ik ze nie vinden daar :P