Partyflock

Forumonderwerp · 19700

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
24 December 2002 in Miracle Enschede, OldschoolMadness BIG!!! Wie moet er zekerz in de line-up? VINYLJUNK sowieso!!!!
Heb er vet veel zin in, bijna een traditie die kerst specials van OSM!!! Laat je horen....
Snuggle>> Volgende Trance Allergie is Go Planet, go knock yourself out :P

OldSchoolMadness voor meer info.....

PF!!! Ik weet het kuttijden, maar tis ff niet anders...:( Maar er zijn wel plannen voor een after-party..... tis wel 1e kerstdag dan heh, en dan moet je wel s'ochtends aan je social verplichtingen voldoen, hahahaha..... :P

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
DNS> je moet toch helemaal zelf weten of je aan die sociale verplichtingen wil meedoen of niet??

En waar is die afterparty dan??.....toch niet metropool?.....want dan duurt het maar een uurtje ;)
IN ORDE!!!!!!!!!!!!!!!!­!!
BEN OOK ZEKER VAN DE PARTIJ!!!

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:­:bounce:

Eindelijk weer eens goed feest!
laatste aanpassing

BEUKMANZ> Was een joke.....:P Fuck XMAS blahblah Enneeuh, afterparty, meer info komt op OSM als die doorgaat, en dan is het niet 1 uurtje extra.....

Hmmz, er komt geen afterparty!! Of iemand moet zeggen, dat ga ik regelen, OSM houdt het op CONDOR!! Helaas..............­.:(

Artiest Cj Noah
jezus,ff 5 meter van mijn werk een feest geven ;)

Als ik sleutels krijg van me werk,word t after in arke stadion ;)

hehe leve CBS :D

Als dat zou kunnen.. :D

Yo DNS, kwam je naam deze week nog tegen bij het maken van een flyertje... ;) :P

of we gaan met de hele zooi de stad in?
kan toch ook?
whehehhe jah suus das een goeie er zijn genoeg gasten met een goeie installatie in de auto kunnen we zo verder beukuhhhh!!! whehehehe

ben ook zeker weten van de party en al helemaal als het in de buurt is:D:D

van mij part gaan we in de kroeg zitten
ook gezellie met een zooi feestgangers

PSYCHOSIS> LOL, Flyer, welke flyer dan???

BTW: De party is nu officieel geregeld, binnenkort opname in PF Agenda.........:P
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
yeeaaah! Ik weet het zijn kut tijden, maar je moet toch wat! Het begint om 18:00 uur ! Als iedereen er op tijd is , dan denk ik dat het weinig uitmaakt! 8 uur lang party! Het is vroeg donker en iedereen is toch al aan de bier(cola voor kokka) v.a. de middag.

Om 6 uur 's middags al? Wooooooow....

Enne afterparty??? Ik ga lekker afteren zu hause... Drank zat ;)
ja om 6 uur al! Een keer wat anders, je kunt daar in iedergeval ook eten enzo! We gaan d'r vanuit dat het een top feest wordt!!!!

DNS >> Flyer/poster van Hardskillz ... ik heb je naam mooi onder die van Dana gezet, dan val je wat meer op ;)

Tuulk wordt het een vet feestje...

:bounce: Maar eerst 2 november weer...
Ja, maar volgend weekend eerst nog Palladium....... ook leuk
neh man geen Palladium kik is veel beter, betere line-up
laatste aanpassing
Uhm, die zin snap ik nie helemaal geloof ik......

2 DNS> Wel standby blijven, je weet wel, mini DNS!!! :D

Tuurlijk wijffie, DNS will be standby, wil dat niet missen, kan dat niet missen!!!!

Yo PF.......... Check de agenda 24 december OSM Big XMAS edition, now listed..........:P