Partyflock

Forumonderwerp · 19631
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 12 oktober 2002 om 22:00

Ik moet even mijn agressie kwijt naar mensen die Thunderdome kaarten aanbieden voor bedragen waar ik van achterover val. Stinkende afzetters!

Waar halen jullie het lef vandaan man zoveel geld te vragen (heb het over bedragen van 80 tot 100 euro!!!) Kijk als je een kaartje heb gekocht, en je kan niet meer, kan gebeuren maar biedt dan voor normale prijs aan!!! Ik walg van mensen die misbruik van deze situatie maken.

Ik hoop echt dat mensen die kaarten opkopen en vervolgens voor deze achterlijke bedragen eens een keer aangepakt worden!!
Wij konden geen kaarten krijgen hier omdat de ticketbox er weeeeken uitlag. En nu kunnen we niet omdat ik simpelweg geen 80 euro heb! Dit zou ons feest worden en het wordt ons door de neus gedrukt door een stelletje smerige afzetters!

Erg jammer want ook dit haald de naam van de "dance" weer door het slijk en mensen die zich nu aangesproken voelen: BEDANKT! dankzij jullie mis ik het feest van het jaar!
laatste aanpassing
Kan twee kaarten regelen normale prijs ik geloof dat dat 45 euro was ofzo

sorry hoor maar je had gewoon optijd moeten zijn net als de meeste heb je ook geen gezeikn ermee

tsja dat heb je altijd wel van die mensen die er meer voor gaan vragen.
ik heb ook pas deze week me kaartje kunnen regelen:)maar gelukkig vroeg die gozer er gewoon 45 euro voor das wel beter:):)
heb er in ieder geval wel zin in!!!!:P
gewoon 2 maanden geleden moeten kopen had je dit probleem niet gehad en dan stond je de 12e te :bounce: op thunderdome!!

ojee vet balen ik heb 46 euro betaald ipv 45 nu voel ik me echt afgezet :P whahahaha

IK WIL HAKKEEEEEEEEH

ps als je met me mee wilt hakken ik ben gekleed als duivelinnetje (tja die naam he) dus schiet me ff aan dan gaan we HAKKUH
ja daarom kaartjes maar meteen kopen:) ik heb ze ook al sinds dag 1 voorverkoop thuisliggen:)
ik heb zin in zaterdag :BOUNCE: :XTC: :BOUNCE: :D:D:D:D:D
koop op tijd je kaartjes...

prijs die ervoor gevraagd word is NIET teveel, moet je maar op tijd je kaartje kopen...
ik hep ook wel s te laat n kaartje gekocht (eigen domme fout), en daardoor un kaartje voor veel meer MOGEN kopen van iemand, als je graag wil moet je t dr voor over hebbe..en niet zeure met excuses van 'twas onduidelijk wie er meeging enzo' zorg dat je zelf n kaartje heb..en bekenden genoeg op een feest denk ik dan...

ik heb me kaartje ook al 2 maanden in huis liggen :D wou deze keer wel een keertje op tijd zijn :) en niet op het laatste moment :)