Partyflock

Forumonderwerp · 19547
Waarschuw beheerder
donateur
Godver de godver, er zijn weer flinke rellen bij Utreg. Eerst al de hele middag in het centrum, en nu ook al in het stadion. Waarom kan het nou nooit normaal, ben nu niet in het stadion wegens omstandigheden, maar het begon omdat Legia publiek vuurpijlen richting utreg vak aan het afvuren waren na de 0-1 :cry:, en daarna ging het helemaal los.

Nu afkoelingperiode van 10 min, ben bang dat we vandaag niet de 90 min vol maken
Waarschuw beheerder
Belachelijk hoe men door de media weer gemanipuleerd wordt. Overal geven ze af op de utrecht-supporters, terwijl ik het een normale reactie vind.. ik had zelfs het vak nog ingesprongen om ze eens even te vertellen/laten voelen dat ik het er niet mee eens was. Ze zouden die Polen uit het toernooi moeten halen!

Waarschuw beheerder
hehheh en ik stond er middenin toen ik dacht lekker te winkelen op hoogcatrijnen :S
Waarschuw beheerder
zoals bij elke voetbal wedstrijd word het ergste natuurlijk were uitgezonden dat zou nu onder voetbal kijkend nederland wel bekend moeten zijn!!!en natuurlijk neemt dat niet weg dat er wel degelijk wat is gebeurd.

en dat er wat zou gebeuren was al 2 weken bekend maar dat het zo uit d ehand zou lopen vind ik spijtig.....

ik verafschuw die polen maar ook zeker vind ik t niet goed te praten wat mijn mede-supporters hebben gedaan :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
polen zijn goedkope hoeren :)
Waarschuw beheerder
DenHaag de gekste!! :p

Mja rellen schiet nie op, maarja het schijnt er nou eenmaal bij te horen :S

Maargoed dat er bijna geen uitsupporters mogen komen in het zuiderpark, als aj#x bijv zou komen is het echt oorlog...Maarja een beetje sensatie is ook wel weer grappig :P

Maar bij denhaag zijn zou nou eenmaal het gekst die supporters, das algemeen bekent...als we promoveren hebbie een hele berg risico wedstrijden erbij :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ok Utrecht supporters hebben de reputatie dat ze vaak rellen, maar dat is wel bij meer clubs.

Maar echt de media heeft een meters dikke plaat voor de kop :@ Je ziet tog duidelijk op de beelden dat er vuurwerk op het "Utrecht vak" wordt geschoten of ligt dat aan mij?? :s

En nog volhouden dat de thuissupporters de boosdoeners zijn :@:s Damn heb je dat vak gezien met die polen? Pffff echt gajes dat! En ze hebben nog geen geld om aan hun kont te krabben :frusty:
Waarschuw beheerder
Brouwer rot op ole ole