Heeft iemand hier ervaring mee, met MdMa-capsules of MdMa-poeder, en wat zijn je ervaringen hier dan
mee, was het beter dan pillen, of merkte je weinig
verschil, ben erg benieuwd!!
ach het valt wel mee ik heb een paar keer van die 140 jes gehad en het is wel lachen je word er een beetje wazig van emoties heftiger ik was met vrienden en gewoon om de 10 minuten verklaarden we elkaar hoe tof we elkaar wel niet vonden en ik werd er een beetje uitrekkerig van jeweetwel het gevoel van aaaah ik ben net wakker na 3 dagen slaap t is wel leuk want je kunt nog wel gewoon functioneren enzo gesprekken voeren maar het duurt met 140jez maar een uurje of anderhalf a twee dus ik gelijk weer een genomen maar dan is het verassings effect weg dus tip: doe juist niet teveel want dan merk je er juist geen goeie fuck van tjautjau
Stond 1x op crazyland en had MDMA op. Ik werdt door een vriendin voorgesteld aan een paar mensen. Na een tijdje lullen ging ik weer lekker verder spacen. Een tijdje later tikt een meisje aan wie ik net werdt voorgesteld me aan en vraagt wat ik op heb. Ik geef antwoord en ze vraagt of ik nog meer heb, dus ik geef het haar. Komt een half uur later haar vriend luidkeels op me afgestormd." HE HE, wat heb je aan m'n chick gegeven? Jij bent echt releaxed" Kijk ik over zijn schouder staat z'n vriendin daar PHAT te spacen met een vette glimlag op d'r smoel. Was wel grappig