Partyflock
 
Forumonderwerp · 19129

:s

 
Meisje slaat broertje dood terwijl moeder tv kijkt

LAS CRUCES - De moeder van een 10-jarig meisje dat haar 4-jarige broertje heeft doodgeslagen terwijl ze in een andere kamer televisie zat te kijken, is in Las Cruces, in de Amerikaanse staat New Mexico, gearresteerd wegens nalatigheid.

Dat heeft de politie in die stad zaterdag bekendgemaakt.

Het zusje van de 4-jarige Devon handelde volgens de aanklacht in opdracht van hun stiefvader, de 38-jarige Louie Guerrero. Ze moest de kleuter straffen voor onder andere bedplassen. Devon werd zaterdagavond tot diep in de nacht geslagen. Hij overleed maandag in een ziekenhuis in Albuquerque.

De stiefvader was al eerder deze week gearresteerd, op beschuldiging van kindermishandeling met de dood als gevolg. Hij zit net als de moeder, Natasha Guerrero, in de gevangenis. De twee worden later deze week gehoord door een jury.

Het meisje wordt wegens haar leeftijd niet vervolgd. Zij en twee andere kinderen uit het gezin zijn ondergebracht bij de kinderbescherming en worden waarschijnlijk in pleeggezinnen geplaatst.
Gaaaaaaaaaaap.....

zullen we weer even ontopic gaan voor het zoveelste topic hier op PF weer wordt gemeden door de rest door die ellenlange discussies?

Niemand kan hier een oordeel over geven, een mening mag je latijd hebben maar hoe het precies zit, daarvoor hebben we te weinig informatie. Of de moeder nalatig is geweest, dat kan je ook niet zeggen, wie weet is het een hele normale gezinssituatie geweest. Je kunt als moeder niet 24 uur per dag op de lip van je kind zitten. Anywayz, ik heb ook een keertje mn broertje omver gedouwd en toen had dat menneke een hersenschudding. Mooi dat ik op dat moment zwaar pissed op m was, ik was 11 jaar, en heb m bewust een douw verkocht in de hoop dat ie vet pijn zou hebben. Ik kom uit een doodnormaal gezin en op mijn school was het ook doodnormaal dat er wel eens vechtpartijtjes waren. ik bedoel maar, woede kan dus echt wel aanwezig zijn bij een kind van 10. Om je nu in haar situatie te gaan verplaatsen en dat kind alleen maar als slachtoffer te zien gaat veel te ver. Je knet de situatie niet. Een kind van 10 in de jeugsgevangenis, dat gaat te ver, maar goede psychische begeleiding lijkt me toch zeker noodzakelijk. En van de moeder ook. Om haar maar gewoon achter slot en grendel te plaatsen, wat lost dat op? Daar leert zij niks van en het zal de gezinssituatie er ook niet beter op maken.

Maar goed, ik ga hier verder niet op in, ik heb veel te weinig informatie om hier een uitspraak over te doen en denk dat dat voor ieder van jullie geldt. Dus ga elkaar niet als "dom" bestempelen als een ander je mening niet deelt, niemand van ons is hier psychiater en daarnaast bij deze situatie betrokken! Het blijft speculeren dus laten we het aub een beetje normaal houden hier!
 
Jou beledigingen doen me niets, er komt nooit wat positiefs uit je mond :d. Je moet wel een hele erge rot jeugd hebben gehad.
laatste aanpassing
He partychickie, kap nou effe joh, een van jullie twee moet hier toch de verstandigste zijn, het is een zinloze discussie en het belemmert anderen om hun mening te geven over dit onderwerp. Je weet dat CC weer hapt, dan hap jij weer, zo lijkt t wel een viswedstrijd ipv een topic over een 10-jarig meisje! :-)

Het is toch de bedoeling dat iedereen zn mening neer kan zetten hier? Als die van jou door een ander onderuit wordt gehaald, dan laat t lekker gaan joh, je geeft toch alleen maar je mening? Maar goed dat niet iedereen het met elkaar eens is, en niemand hier de wijsheid in pacht heeft te zeggen hoe t zit!
Jackie: Zoals ik al eerder in mijn reply's hierboven zei....

Ik hou ermee op !

Daar word blijkbaar overheen gelezen ofzoiets....:s
 
Is goed, :d
Mooi, dan gaan we nou gezellig met zn allen een appeltaart bakken ofzo! ;-)
Nud dat je het zegt....heb ik best trek in :p
 
Ok maar dan zonder rozijnen :d
Rozijnen in een appeltaart heb ik nooit begrepen, van die snotterige stukjes met zo'n hard laagje...

Maar goed, daar kunnen we nog altijd een topic over openen, "wie begrijpt het nut van rozijnen in een appeltaart?"
 
Ik niet, daarom vis ik ze er ook altijd uit..:s
laten we dat maar eens doen....best nuttig :d

Rozijnen hoeven er voor mij ook niet bepaald in !
 
En toch is ze best wel lief hoor, grote bek, klein hartje. ;)
 
Appeltaart... American Pie... neuke?

:P