Partyflock

Forumonderwerp · 19043

ik ben vast niet de enige die dit jaar met oud en nieuw NIET naar een groot feest gaat.
ik ben de afgelopen 2 jaar op een groot feest geweest.
wil nie zeggen dat ik niet ga feesten want er zijn zat kleine feesies hiero in de buurt!!!

wie blijft er ook van een groot feest in huis?
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Dankzij geestelijke manipulatie, een opsomming van leuke dingen, veel aanvragen en tog eigeluk wel veel zin hebben zal iedereen mij bij nader inzien tog kunne bewonderen op Raving Nightmare! wie hier voor verantwoordelijk is zal ik niet zeggen :9 *lol*
laatste aanpassing

lekkah naar osm om 00.30 :bounce:

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Ik blijf lekker thuis dit jaar, word me 1e oud/nieuw met me vriendin. (L)
wij gaan zelf een feestje bouwen aan de Maas met een soundsystempje, een paar lichtjes, en alleen maar vrienden, olé!
laatste aanpassing

kijk zoiets is gezellig
op osm komen ook vrienden van me dus super gezellie

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Als alles loopt zoals het loopt ben ik op OSM :D maar het zou wel eens kunnen dat wij van 2 naar 3 gaan, jahaaaaaa, DNS en WijffieAndijffie krijgen een mini DNS of Babs.... :D Dan ben ik lekker thuis..... ;p
Ik :( vorig jaar nog Rebound :D maar moet dit jaar met me vrienden iets doen. Tsja is ook wel gaaf want we hebben een zomer huisje. alleen een feest is ook super met alle bekende gappies naja :( :D ik weet t nie...

Ik wil ook naar een groot feest maar de meeste van mijn vrienden willen de kroeg in en nu weet ik niet wat ik ga doen.

Ik ga eerst even toasten en chillen bij vrienden van me in hun nieuwe riante huissie en dan naar een klein feestje in de Kinky kappers! Lekker draaien met Mir, Loekie & Wietze en Andy Jay... should be a good one!

Dat massale gedoe trek ik niet zo meer en dis veel gezelliger :-D