Partyflock

Forumonderwerp · 18914
Heeej partyfreaks, wie gaat er allemaal naar impulz denbosch brabanthallen hier wordt ech wel vet feesie!

bob de beuQer - SuperrrrrrBeuQer
Voor de beter UK ga k toch liever naar engeland!

Als je dan toch voor de hs komt ga dan lekker ergens anders naar toe! Er zijn zat hsfeesten!!! Gun my ook een xtje een Hardhouse avond!
laatste aanpassing

to budha: (Y)
impulz here i come!!!

Het wordt mijn eerste en zeker niet de
laatste (hoop ik) !!!

(k)

Goed idee cono, ik denk dat ik de naam bob de beuqer maar eens ga laten registreren voor over een jaar, als het tmf publiek helemaal klaar is voor superbeuqer:D
Geef nou maar toe dat je altijd op tmf ligt te sjetten :P
2 Miech: Ik ben muzikaal aangelegd ik weet wel een leuk melodietje op mn klokkenspel (MUZIEKINSTRUMENT OK). als jij dan beuk geluid maakt hebben we een nieuwe nummer 1 hit in de top 40!!!! Nu nog een keer een candid camera opname van Bob de Beuqer op n feestje en dat gebruiken we als klip ok????
ik vond HHA op zich niet harder dan een impulz of sommige HQ avonden, maar kan ook aan mij liggen.

vast en zeker niet in de foyer geweest :)

maar goed het geluid staat wel iets harder dan hier in nl! Op 4-elements in mei weet k nog dat ze tijdens de set van yoji het geluid omlaag ging omdat er een debiel met zo'n decibel meter in de zaal rond liep!
laatste aanpassing