Er zit een vriend hier naast me en schijt in zn broek omdat ie 15 is en denkt dat ie niet binnen wordt gelaten in de fun. hoe denken jullie erover?
Jezus houdt dat gezeik nou nooit eens op over leeftijden. Wat maakt het nou uit hoe oud je bent? Het gaat toch om het feesten of niet soms? En niet alle 15 jarigen zijn achterlijk hoor!
15 jaar???
Gewoon met wat grote flinke stoere gasten gaan...
xou m'n 'Action Man' poppen bijv. proberen mee te nemen...
:
xou m'n 'Action Man' poppen bijv. proberen mee te nemen...
Agh leeftijd maakt allemaal niet zo veel uit.
Is tuurlijk wel leuk als je als partyganger allemaal gezellige mensen om je heen hebt... vraag me wel af of iemand die geestelijk nog weinig meegemaakt heeft het wel trekt om allemaal wappy people te zien die pillen slikken en snuiven in de plee
Maarja veel plezier
Is tuurlijk wel leuk als je als partyganger allemaal gezellige mensen om je heen hebt... vraag me wel af of iemand die geestelijk nog weinig meegemaakt heeft het wel trekt om allemaal wappy people te zien die pillen slikken en snuiven in de plee
Maarja veel plezier
Kerel wat maakt jou dat nou uit gewoon gaan als je maar niet met een scheve bek en vette doppen binnen komt kom je er echt wel in dat deden we immers allemaal en je merkt het wel als het niet lukt