Partyflock
 
Forumonderwerp · 17970
­ Nederland
 
- Dana
- Pavo
- Bountyhunter
- Brennan & Heart
- Buzz Fuzz

de rest komt later.....ziet er al goed uit :bounce:
Als ik niet op vakantie ben wordt het Qontact :D
 
voor mij wordt het ook Qontact
ben met nieuwjaar nog nooit wezen stappen, maar vind Qontact wel gepast: beetje trancy, mooie locatie enzo..
de rest van het jaar ga ik weer naar hardstyle feestjes :)
 
2 Klinker harrie is de organisator.......:)
Ik ga lekker naar Qontact, ik heb me vorig jaar zeker vermaakt duz dit jaar weer :D
Multigroove een van mijn beste feesten gehad 4 weken geleden:D:D

dus hier ben ik dan met nieuw jaar zeker ook te vinden:D:D
 
vond de laatste ook :bounce: :)
 
Ja, en gelukkig was het er niet zo warrum :s. Maar dat was ook gelijk het enige minpunt van dat feest (en ook dat ik moest rijden en dus geen :bier: kon drinken :s). Maar voor de rest echt een toppertje!
 
warm had je kunnen weten er zijn naar de eerste keer (29 april) z'n 456426841 topic's over geopend dus niet zeuren over de warmte :devil: :)
tering is pas okt, komen eerst nog genoeg andere feestuh eind december zie ik begin december wel weer
 
:s:s, maar het was gewoon een gruwelijk feest idd :D
 
2 techno jumper en dan nog niet zeker weten of je gaat
zal voormij wel AWAKENINGS worduh dan, had kaart al voor 23 nov.
Wordt wel masterlijk....ik moet er zeker heen
Ik kijk er nu al naar uit

BOUNCE TILL I DIE
hehehe

Tot dan L@tersssssssss
LEKKURRRRRRRRR WHIEEEEE MULTIGROOVE
 
IK KIJK ER NU AL CKUR NAAR UIT ME EERSTE MULTIGROOVEN IN ME LEVEN GELIJK MET OUD EN NIEUW DAT KAN NIE BETER HET NIEUWE JAAR IN GAAN LEKKER STAMPOUHHHHHHHHHHHHH­HHHHHHHHHHHHHHH
 
Multigroove ruleerd de dance-scene :d
whaa ik twijfel tussen multi en Qontact waarom weet ik eigenlijk niet want ik wil wel gwoon :bounce: kijken wat mn vrienden willen
 
ga ooit nog wel een keer naar Qontact maar 31 december zeker niet :P :bounce:
Ik kreeg vandaag mijn memberpass voor 9 november en voor oud en nieuw :D:D:D
 
ff doorknippen.......:)
 
ik heb vanmiddag ook een memberpas door de bus geschoven gekregen. :)
Multigroove oud en nieuwe is in Borchland Adam!


Kaartverkoop Multigroove at The Hemkade gestart:
Vanaf heden zijn de kaarten voor Multigroove 9 Nov a.s. te koop bij ticketbox en onze voorverkoop adressen. Tevens kun je vanaf maandag via Ticketservice kaarten kopen voor oud en nieuw in Borchland Amsterdam.

Oh nu zie ik opeens weer ticketbox je moet gewoon maar effe zelf gaan kijken op www.multigroove.nl

Dit staat op Multigroove site en kaarten voor oud en nieuw haal je dus bij ticketservice ipv ticketbox!
laatste aanpassing
Getver in Borchland toch??

Ik wil liever naar de Platte Zaal :(
Maar das weer te ver :(
 
BORCHLAND :bah: :bah:

maar ja :bounce: = :bouche: dan maar in die gymzaal
laatste aanpassing
Ik had men kaartje al gekregen op MultiGroove zelf 9 nov.. kadootje van de organisatie voor men pak!! ;)
:respect:
Dit is trouwens een aanvulling weet niet of die al in de topic staat.. anders sorry;)
Techno Boy - Dana - Pavo
Buzz Fuzz - Brennan & Heart
Darkman - BMC & Amber
Bonzai Classic Tracks
Micha B - Sunny D
laatste aanpassing
 
borchland :kots: waarom? vloerbedekking (je wordt niet ranzig) geluid is goed :) genoeg ruimte (beter als 9 nov.) buitenruimte.....en goedkoper als de hemkade/fun :)
Het maakt Morky niet uit die hakt er overal vrolijk op los!! (Y)! ;)
 
:P
 
What the Fuck...Lenny Dee mis ik ff .,,of kijk ik scheel..%)
 
Wij twijfelen nog tussen Qontact en Multigroove, alhoewel ik meer neig naar Multigroove. Wel grappig dat veel hardstylers kiezen voor Johan Gielen op Qontact.

Maar wie kan me 3 goeie redenen noemen om wel naar Multigroove te gaan? (of niet naar Qontact)
 
vloerbedekking (je wordt niet ranzig) geluid is goed genoeg ruimte (beter als 9 nov.) buitenruimte.....
laatste aanpassing
 
nou theeeeeee komen ze::::::

*Wij zijn op multi:D
*PAVO
*DANA
Zegt toch genoeg he hoop ik

Kus(K)
 
eerder voor buzz fuzz en technoboy :)
 
ok vin ik ook goed, maar ik lees nu hier boven dat de borchlandhallen kut locatie is!!!

Vertel mij is dat echt zo..... want da ga ik naar HMH, weet je zeker dat je in iedre geval mooie locatie heb!!!!

Dan maar los op johan gielen:Z:Z:Z:gaap:
zal het snel uitverkocht raken? ik heb vast nog wel een paar weekjes de tijd om een kaartje kopen. (ff sparen, want decmeber wordt zoals gewoonlijk een dure maand!)

zijn wel prijzig heh, maarja tis wel oud en nieuw natuurlijk
 
december is echt een onwijs dure maand!!!
Maar he dan ga je wel lekker het nieuwe jaar in dacht ik zo:D:D

Maar denk dat qontact wel snel gaat hoor, vorig jaar was het ook best snel uitverkocht!! als ik t me goed kan herrineren
multi uiteraard ;) :)
 
Jeetje nou weet ik het niet meer hoor, voor de muziek zou ik direct naar multi gaan!!!!
 
borchland is echt GEEN kut locatie
 
maar ik mis wel mijn grote held Lenny Dee :(

de one and only multi knaller, oh oh oh de vorige multi knalde ut dak er zowat af, terwijl ik altijd d8 dat hij van die rob gee k#$^nker herrie draaide.....maar tis gewoon.......tja supah

Hoop dat ie nog op de line-up verschijnt maar ben bang dat buzz fuzz de hardcore gaat verzorgen ipv Lenny :( :(
laatste aanpassing
Jeah!!! Een Thuis Wedstrijd Dus Ja Ik Gaaaaa Der Zeker Weten Wel FF'ies Heen maar pas na Twaalven Mot eerst een paar dingetjes doen MAZZEL Kaboutertje28
heb geen negatieve ervaring met de borchland halle
Ok ziet er niet echt tof uit, maar dat tapijt wat er ligt ckr wel relaxed :bounce::bounce:
word je tenminste niet zo vies van!:D
 
Zeker net als met qlimax!!!!
Heb je gezien hoe je in de bagger stond vooraan!!! hahahah:D:D

Maar als het niet vies is is het zeker relaxed
 
2 de acrobart: jij bent de eerste dit jaar niet geweest he? dat was de gaafste :) zaal opgesplitst hardcore-hardstyle en totaal 2 lasers en als je nu kijkt wat ze allemaal ophangen enz. ik vind het een stuk minder gaaf uitzien.
Ik lees net dat (anders dan op t kaartje vermeld) de deuren van 20.00 tot 8.00 open zijn :D
(feest begint wel pas om 21.00 uur maar is alsnog een uur langer :D)
 
klopt daarom is de nieuwjaarsmeeting (van bob) ook veranderd :)
 
Tis toch Multigroove geworden, Vinnie je hebt me overtuigd haha! Deze week kaartje gehaald, 48 eurooooootjes. SLIK. Das gewoon meer dan 100 piek...Idd december is niet gratis.

Maar goed, feit is dat ik iig een heftiger nieuwjaar heb dan ooit tevoren. De astronauten van mijn buurjongetje en de plaatselijke feestavond heb ik nu zo langzamerhand wel bekeken.

Tot 8 uur 's ochtends staat deze dame fijn te genieten en te knallen op een stukkie Amsterdamse vloerbedekking!
 
juist! :bounce: :P:P heb er nu al zin in :):)