Partyflock
 
Forumonderwerp · 17932
­ Nederland
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Zo Zo moet weer eens lekker draaien in de tallentroom,( voor de derde keer) wie gaan er allemaal effe kijken, helaas mag er geen hardcore meer worden gedraaid, maar er wordt zekers hard gebeukt!!
he he stadscafee is wel geinig ingericht!!
Trouwens Bmc draait mischien ook een keer heb ik gehoord, mischien ook met hem battelen he he he



see ya all 0.00 area 3 Toyax
 
yaxx m'n broer komt morgen wel ff bij je kijken, die gaat ff checken of je het wel kan ;)

succes ouwe!
Hey Yax ik kan trouwens ook BMC krijgen voor Seduction in de toekomst duz ehh wordt zekerz vet!! :) Ik ben net terug van uitgaan :) duz schrijf dit berichtje beetje laat :) naja laterzz
 
net terug van uitgaan?! t is 02.47 :P... sluiten de tenten bij jou al om 02.00 :P hehe...
Hehe :) op donderdag maak ik het meestal niet zolaat! Jij lag zeker al netjes om 10 uur in je nest ;) :P
to pkay oke dan lijkt me duidelijk goed fris dat zeker woeeaaa
DANIELLE MONDELO RULEZZZZZ
Heeey Toyax! Veel suc6 morgen met draaiuh! Ik kan er helaas nie bij zijn! :(
De vinke tering wat stond het geluid hard in de tallentroom he he wel lekker beukke maar ben wel doof en pijn aan mijn oren!!!
Ow haha daarom hoorde je niet dat ik iets tegen je zei op msn en moest ik 15 minuten wachten ;):)
Ik heb een piep in mijn oren niet te geloven he he, pijn is al beetje minder geworden , volgende week effe de live set branden deze weeek helaas te druk he eh!