Partyflock

Forumonderwerp · 17798
[i]Reactor_Sound Architecture

Datum: vrijdag 18-10-2002
LLoydstraat 10 Rotterdam
Prijs: 20 euro

Programma

NOW
Technasia (Sino, France)
Claude Young (Djax, Detroit)
Pascal F.E.O.S. (PVrecords, Cocoon)
Joachim (Sound Architecture, ON)

WOW
Justin Robertson (Bugged Out!, UK)
Billy Nasty (Tortured Records, UK) SPECIAL ELECTRO/TECHHOUSESET
Aril Brikha (Transmat)
[/i]

VET VET VET VET VET!!
Ik had besloten om niet naar de N&W te gaan als Reactor daar zou komen,maar hier MOET ik gewoon naartoe :D.Wie volgt?? :bounce:

GREETZ!!
laatste aanpassing
Pascal FEOS draaide weer toppie gisteren, wel beetje jammer dat Technasia flink aan het kutten was met een aantal platen...

Nog Tof om wat PF mensen te hebben gezien... en jossa nog bedankt :)
laatste aanpassing

lekker feesie...vond indd FEOS suuper llkr draaie
en op Technasia ook flink loope :bounce:

2 Alex: Kutte met platen? Technasia? Stonden wij wel in dezelfde zaal ali baba? Want Technasia had zo goed als een foutloze set neergezet, De beuk erin :)

2 Wackyjacky: was gezellig he met Ibo ;)
Wat ik al in de auto zei ;) misschien dat jij toen ff net de zaal uit was.... grootste fout was gewoon bij het einde van een plaat gewoon de plaat ff stukkie terugzetten.... dat was echt lame ;)

Jossa schiet eens op met die foto's :P was weer TOP!
Ik heb Technasia ook geen fouten horen maken...hij draaide gewoon super lekker!!!
Pascal FEOS draaide ook weer lekker! De rest heb ik niet echt meegekregen

Geslaagd feesie dus!! Ben alleen gvd m'n jas daar kwijtgeraakt...tnx beez
Damn zonde van je jas... Anyway was Top Rommert:)
Eens maar nooit meer :@

soory van je jas pinjoo :$
maar wel relaxed dat je mijn jasmuntje wel had..heheehe...lkr warm hoor de terugreis
To Rommert C:....sssssssttttttt­ttt.......! ;-)
Prima feestje hoor! Er werd lekker gedraaid (maar idd. Young was flink aan het kutten), Technasia was echt super. Heb me prima vermaakt.

Young was echt dikke bagger en verveelde de zaal met ze gepiel. Feos was OK maar niet bijzonder. Technasia erg dansbaar maar soms ook te rommelig. Ik vond zelf de electrozaal te mellow, er miste gewoon partypower.
Toch goed vermaakt, leuke mensen gesproken en fijne dansjes gemaakt.

2 WackyJacky:
To Rommert C:....sssssssttttttt­ttt.......!

Ssssssst has a price :P
Tja...die Claude Young wordt niet voor niks "Klootjong" genoemd....die gozer draait doorgaans bagger met een hoofdletter B...

Paar jaar geleden in de Westergas draaide hij ook ruk..
Ik heb me zeer zeker vermaakt.....vooral met die lekkere snoepjes :p en het eten :d thanks Mar ;)

En Jackie is een stouterd (6)
alvast wat foto's.....

Deytje en Alexander

??? Chiel en Kabouter Myrte

Kabouter Myrte en Crazy-C (ik)

??? en Jackie

???, Wouter, Crazy-C, Jossa, Charlotte en Jackie

??? en Fashion Victim
laatste aanpassing
Ik sta weer wazig op die foto mijn tong doet dit :p

;)
laatste aanpassing

Was lekker he Chrissie? Banaantjes rulen...
ja zeer zeker....ik had echt honger :d
Jij ook al ;) ben 3 keer op de EHBO gezellig langs geweest omdat er dus nergens iets te eten was :( en ik wordt dus echt best snel helemaal dizzy enzo... naja 3 bananen daar gegeten en OMA-Cake :) en wat water :)

En het toffe was weer dezelfde EHBO mevrouw als op Reactor in de POwerZone en OP QT :)

Artiest {SHOWLIST artist 2009, 37411}
Was idd mooi feest. :)

Behalve dan die #@%@% Claudy Young!!! :(
Drama met een grote D.
Ja idd, ik barstte ook van de honger. Ach ja, je moet jezelf gewoon bezig houden, en daarna, net als Lotje, Walt en ik een tankstation overvallen! Pringles chips roeleren!
Of je had ook gezellig bij de EHBO moeten langsgaan ;)

Next Reactor naast Marco Carola en Adam Beyer free Pringles voor everyone!
laatste aanpassing

Jacky die had Dj wal-E dus ook gehaald op de terugweg :)

We waren nog even in de veronderstelling dat onze vrolijke Techno Bitch er ook was, wat kan een mens zich vergissen he!
haha ja mijn god....in die rode jurk >:o

yep ... die ... en Sam maar volhouden met ze'n nuchtere bekkie ;) Wij hadden gewoon WEL gelijk,
je kan goed zien aan de foto's dat het er gezellig was,ik heb me er voledig vermaakt alleen de dj kan voor mij gevoel wel wat beter,vooral in het begin!!!!!

Gaan best veel mensen van deze site heen zie ik :)