Partyflock

Forumonderwerp · 17591

Billy Nasty
Marco Carola
Joel Mull
Ben Sims
Live: Pounding Grooves
Xanno galois
Thomas Pogadl & Andreas Kremer

wow dit is echt goed !!!!
laatste aanpassing
he ikkke wil ook!!! Als er teminste nog kaarten te koop zijn.(k) Diezzzzzzzzzzzzzzzzz­zzzzzzzzzzz
ze zijn nog wel te koop hoorde ik ergens
Als ik een kaartje koop voor een techno feest krijg ik er dan gratis pillen en drank bij, anders is het nooit vol te houden !!! ;)
nog HMH muntjes over misschien? en nog wat :xtc: over van vorige feestjes? dan red je het misschien
DILEMMA!!!!!!
ik kom terug uit turkije. heb mn kaartje voor teqnology laten halen en is netjes gebeurt. blijkt nu ineens dat niemand van mn vriendengroep gaat!!! wat nu want in mn uppie zie ik niet echt zitten
MAAR IK WIL DIT NIET MISSEN!!!!!
laatste aanpassing
2 Cono gewoon gaan je komt daar altijd wel iemand tegen die lekker uit ze plaat is waar mee je lekker kan gaan lullen en de muziek zit je mee.
Artiest Ree
Ik ben nooit zo van de Techno, maar kga't toch een kans geven op Teqnologie!!
kut feest vorig jaar
alleen miss djax draaide gruwelijk..
En inderdaad ik wel de hele avonb beuQen horen
Miss Djax gruwelijk??? haha. Ze draaide hard maar meer niet. technisch is ze echt niet goed ofzo. ennuh als je de hele avond wilt beuken dan zit je deze keer op TeQ toch echt verkeerd.Alleen van Live: Pounding Grooves & Thomas Pogadl & Andreas Kremer kan je knallen verwachten.

GREETZ!!

P.s. nogmaals het was niet vorig jaar maar in februari
laatste aanpassing
jah ik ga dit jaar ook niet omdat ik gewoon een avodn lang wil knallen..
Mij is toch wel verteld dat Billy Nasty je voetjes los krijgt van de grond :bounce:
Ik denk dat ik t maar es allemaal over me heen moet laten komen dat techno gebeuren.

maar ik ga r iedergeval een gezellige avond van maken :P
laatste aanpassing
ff een vraagje: Woord dit en hard techno feestjuh?
sinds I Love Techno bevalt me de techno-sfeer zekers wel!! Deze keer In Heineken Music Hall wordt het wel een oorverdovend feessie!! Sure I'll Be There.. :p
:bounce:
zijn r nog kaarten te koop???
pleaaassseeee????
ik heb geen kaartje over.. sorry